GÃ¥ til innhold

Mannfolk (tulledansk)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh - du skjønte at det der er satire? 

Anonymkode: f2436...c9c

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Anonymkode: b2c3d...381

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Eh - du skjønte at det der er satire? 

Anonymkode: f2436...c9c

Jepp. Men er nok et virkelig problem for noen. Har en venninne som driver med tullesvensk ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sånn rett bortsett fra at "nyheten" er fra Satiriks, kjenner jeg flere voksne menn (og enkelte voksne damer) som jeg mistenker det kunne vært pinlig å ha med seg på ferie til Danmark. 🤣

Anonymkode: 0f8cf...fb6

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sånn rett bortsett fra at "nyheten" er fra Satiriks, kjenner jeg flere voksne menn (og enkelte voksne damer) som jeg mistenker det kunne vært pinlig å ha med seg på ferie til Danmark. 🤣

*rekke opp hånden*

Anonymkode: 3ff97...3f4

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yep, kjenner fenomenet. NRK Satiriks tar ikke dette helt ut av det blå. 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var barn/tenåring var det dritpinlig der og da når pappa holdt på sånn. Men nå når jeg er voksen, er det er kjært barndomsminne. "Husker du den gangen pappa skulle kjøpe en jordbærpai herreguuuud altså". 

Anonymkode: 3ff97...3f4

Skrevet

Ja, det er mye av det i omgangskretsen min. Jeg er litt fæl til å holde på med det selv også om jeg er sammen med de "riktige" personene.

AnonymBruker
Skrevet

– Tulledansk koster det danske samfunnet flere hundre millioner hver sommer. Hotellresepsjonister bruker mange arbeidstimer på å ta imot bestillinger på computere med kuk i. Butikkansatte over hele landet løper rundt på lageret for å finne en kamelåse, fortviler Nynne Møllerup i danske UD.

:lol:🤣

Anonymkode: 05ed1...1f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...