AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Jeg har lyst til å løpe hjem fra jobb oftere, men problemet er at jeg ofte må jobbe om kvelden (for å få tidsklemma til å klemme litt mindre), og da må jeg ha med meg laptopen hjem. Jeg kan ikke bruke privatlaptop, pga diverse dyr programvare installert på selve maskinen.. Og det er et beist av en maskin, 15''6 tommer skjerm og den veier et halvt tonn. Har noen forslag til sekk som passer til dette? Jeg tenker da å bare ha laptopen i sekken, og kaaanskje jakken for å forhindre at den blir kastet rundt i sekken om det ikke er stropper som holder den på plass. Nå lar jeg bare alt ligge og løper hjem uten sekk, bare med mobilen og nøklene i sexy rumpetaske.. Jeg har prøvd å løpe med sekk hjem, men da med en ikke-løpe-sekk. Den kan strammes over brystet og i midjen, men selv om jeg strammet skulderremmene max (selv om jeg tok den av meg kunne de ikke strammes mer), og strammet over brystet og i midjen, hopper sekken veldig rundt, selv uten tung laptop i (bare klær og sko). Så anbefalinger til sekk som både holder seg fint i ro, og har plass til en litt stor laptop? Anonymkode: f87c2...cc1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #2 Skrevet 11. juli 2019 Laptop ligger generelt stødig i de aller fleste pc-sekker, og pc-sekker kommer ofte med både magestropp og bryststropp for å holde sekken stødig på ryggen. Jeg har både Bergans pc-sekk, og en annen pc-sekk, og begge ligger helt stødig på ryggen min under løping. Du må egentlig bare gå innom butikker og få hjelp til å finne en sekk som passer din rygg. Anonymkode: 77a66...193
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #3 Skrevet 11. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Laptop ligger generelt stødig i de aller fleste pc-sekker, og pc-sekker kommer ofte med både magestropp og bryststropp for å holde sekken stødig på ryggen. Jeg har både Bergans pc-sekk, og en annen pc-sekk, og begge ligger helt stødig på ryggen min under løping. Du må egentlig bare gå innom butikker og få hjelp til å finne en sekk som passer din rygg. Anonymkode: 77a66...193 Hm, jeg har ikke tenkt på laptopsekker, jeg har bare sett på løpesekker.. må utvide horisonten. Anonymkode: f87c2...cc1
Sandum.PT Skrevet 11. juli 2019 #4 Skrevet 11. juli 2019 Disse tåler visst 1000 kg, så da kan du ha med to lapotoper! 😂 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå