Gjest loveli Skrevet 12. juli 2019 #41 Skrevet 12. juli 2019 (endret) Jeg barberer, jeg får bare inngrodde hår hvis jeg vokser. Folk er forskjellige, det er mange som foretrekker voksing. Men det funker ikke for alle. Jeg får masse hår som gror opp langt inni huden og det blir mange røde verkebyller. Får ikke opp hårene med nål, må klippe vekk byllen og det gjør vondt. Kanskje jeg har unormalt dype hårsekker? Har lite, lyst og relativt mykt hår i underlivet. Jeg barberer som sagt, barberer med hårene i bikinilinjen og mot hårene i resten av underlivet. Når jeg dusjer (2 ggr om dagen) bruker jeg en klut til å skrubbe bikinilinjen lett. Det forhindrer inngrodde hår. Eneste som fungerer for meg. Endret 12. juli 2019 av loveli
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #42 Skrevet 12. juli 2019 19 hours ago, applestories said: Kan anbefale denne. Bruker batterier og er enkel å ta med på tur. Koster ikke allverdens og fås kjøpt på nærmeste Cubus (det er vel sesong for -40% på alt fra Veet snart, så vel verdt et forsøk). Har også en epilator fra Philips som man kan bruke som barbermaskin - det blir da helt glatt, men den har ledning og blir litt vanskeligere å bruke (er du som meg spirer og gror det godt et par timer etter barbering) . Bruker epilator på leggene, og der har jeg også fått en ny verden omtrent! Måtte barbere leggene annen hver dag for å holde dem glatt, epilatoren bruker jeg en gang i uken! Jeg virkelig elsker det å slippe ha nupper og stubber ❤️ At det spirer og gror noen timer etter barbering er definitivt noe jeg kjenner meg igjen i... Dusjet jeg på morgen og barberte nedentil, så hadde jeg stikkende stubber på kvelden... Eksen min kommenterte det faktisk en gang, at stubbene stakk og var irriterende, det var under ett døgn etter barbering.... På leggene er epilator nesten behagelig, men det gjør alt for vondt under armer og bikinilinje... Så her er det epilator på legger, trimmer på bikinilinjen, og høvel under armene! 7 hours ago, AnonymBruker said: Kunne du ha linket til produktet? Anonymkode: d15bd...4d6 https://www.veet.no/produkter/elektriske-trimmere-og-stylere/sensitive-precision-beauty-styler/ Dette er den typen jeg har, men har sett mange andre leverandører av slike trimmere for bikinilinjer Anonymkode: 7322b...e66 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #43 Skrevet 12. juli 2019 Sliter med det samme! Blir litt bedre når jeg først skrubber huden litt, masserer inn barberskum, barberer med hårene, skyller med kaldt vann og etter på renser med klorjexodin Anonymkode: 2b17b...39a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå