AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Jeg har fått satt inn spiral for første gang for litt siden. Har ikke fast partner. Jeg har hørt at det kan skje at mannen stikker seg på trådene når man har sex. Har ikke hatt sex siden jeg satt inn spiralen så jeg lurer litt på dersom mannen jeg har sex med skulle stikke seg på trådene, er det sannsynlig at alle andre jeg har sex med også vil stikke seg på trådene? Regner med at det har mest å gjøre med meg (hvordan livmoren er, hvor lange trådene er osv) og ikke så mye med penisen til mannen? Noen som med spiral som har opplevd dette? Eller menn som har hatt partnere med spiral? Hva ble løsningen? Anonymkode: 682c4...24c
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #2 Skrevet 11. juli 2019 Ja, mannen min sa at han kjente trådene litt av og til de første gangene vi hadde sex etter at jeg fikk satt inn spiral. Det var ikke vondt, sa han, bare bittelitt ubehagelig i noen få sekunder av hele samleiet. Har bare hatt spiral i to måneder, men de siste gangene sier han at han ikke merker noe. Anonymkode: fbda9...40b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #3 Skrevet 11. juli 2019 Ingen av mine partnere har kjent den. De stikker seg ikke på den, trådene er veldig myke, men de kan kjenne trådene og det kan virke ubehagelig. Det går an å klippe trådene kortere hos fastlegen. Anonymkode: d721f...838 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #4 Skrevet 11. juli 2019 Min lege sa at dersom mannen opplever stikking så kan jeg bestille time og få redusert trådene gratis. Sex er et mennesklig behov og med i menneskets totale helse, så dette er noe de vil ordne på. Anonymkode: 22220...994 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #5 Skrevet 11. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ja, mannen min sa at han kjente trådene litt av og til de første gangene vi hadde sex etter at jeg fikk satt inn spiral. Det var ikke vondt, sa han, bare bittelitt ubehagelig i noen få sekunder av hele samleiet. Har bare hatt spiral i to måneder, men de siste gangene sier han at han ikke merker noe. Anonymkode: fbda9...40b Han har litt lengre penis enn gjennomsnittet, så han når langt inn. Men han er ikke så lang at det gjør vondt i visse stillinger. Anonymkode: fbda9...40b 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #6 Skrevet 11. juli 2019 Ofte kan kortere tråder føre til mer opplevelse av stikking for mannen. Hvis gynekologen lar trådene være litt lengre så "krøller" de seg ofte litt rundt og bakenfor livmorhalsen. Men det er veldig individuelt og varierer i forhold til stillingen på livmoren, posisjon, lengde, både på skjede og penis, og hvor i syklusen man befinner seg til enhver tid. Anonymkode: 0c675...f64 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #7 Skrevet 11. juli 2019 Jeg er en mann, kjente det i begynnelsen etter at kona fikk satt det inn. Ble livredd for at jeg skulle bli stukket inn i åpningen på penis, men var vel mest psykologisk. Var litt ubehagelig. Kjenner det ikke nå lenger, antar trådene har flytta på seg eller noe Anonymkode: e877f...05f 1
Jentadi Skrevet 11. juli 2019 #8 Skrevet 11. juli 2019 Jeg har opplevd to eller tre ganger at partner har stukket seg på trådene i løpet av sju år. Det er visst ubehagelig, men ikke kjempevondt. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #9 Skrevet 11. juli 2019 Skjer meg ganske ofte...dvs at jeg kjenner trådene og de stikker litt. Ikke vondt men heller ikke godt. Lever fint med det og tenker for meg selv at nå bunner jeg henne og det er litt digg. Anonymkode: 8d48a...9c0
ToMan Skrevet 11. juli 2019 #10 Skrevet 11. juli 2019 (endret) Som @Jentadi skriver har det skjedd at jeg har stukket meg på trådene, men det er ikke kjempevondt men mer ubehagelig. Skjer gjerne i stillinger ved dyp penetrering eller litt røff sex. 😉 Endret 11. juli 2019 av ToMan skrivefeil
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #11 Skrevet 11. juli 2019 Merkes de så er det bare å få de klipt. Jeg var inne hos gynekologen tre ganger for å få de klipt. Etter tredje gangen merket ikke samboeren min dem. Jeg merket det også når han var borti. Var kun ubehagelig sa han. Ikke noe vondt. Anonymkode: 08c27...edd
Tough cookie Skrevet 11. juli 2019 #12 Skrevet 11. juli 2019 Første gangen jeg fikk satt opp spiral,klipte gynekologen trådene kortest mulig,slik at det ikke skal være noe ubehag under sex.Det gjorde hun hos alle pasienter.Når jeg har vært hos andre gynekologen for oppsett av ny spiral,har jeg bedt de klippe de kort.Kjæresten min kjenner ingenting.De at trådene skal henge ned i skjeden for at vi skal kunne kjenne at den er på plass, er bare noe tull sa gynekologen. Enten så er den på plass eller så faller den ut, og da vil vi merke det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #13 Skrevet 11. juli 2019 12 minutter siden, Anne 69 said: Første gangen jeg fikk satt opp spiral,klipte gynekologen trådene kortest mulig,slik at det ikke skal være noe ubehag under sex.Det gjorde hun hos alle pasienter.Når jeg har vært hos andre gynekologen for oppsett av ny spiral,har jeg bedt de klippe de kort.Kjæresten min kjenner ingenting.De at trådene skal henge ned i skjeden for at vi skal kunne kjenne at den er på plass, er bare noe tull sa gynekologen. Enten så er den på plass eller så faller den ut, og da vil vi merke det. Men for noen kan korte tråder stikke mer, siden de liksom står mer "rett ut", er de noe lenger så krøller deg seg ofte bakover, rundt livmorhalsen, med det resultat at tuppene ikke stikker mannen på tissetassen sin :) Anonymkode: 0c675...f64
Tough cookie Skrevet 11. juli 2019 #14 Skrevet 11. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men for noen kan korte tråder stikke mer, siden de liksom står mer "rett ut", er de noe lenger så krøller deg seg ofte bakover, rundt livmorhalsen, med det resultat at tuppene ikke stikker mannen på tissetassen sin Anonymkode: 0c675...f64 Hun klipte trådene så de ligger så langt opp at det er umulig å stikke seg seg. Når jeg skulle fjerne Spiralen måtte gynekolog ta instrumentet litt inn i livmorhalsen for å få tak i trådene, men det var vondt et halvt sekund og så var det over.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #15 Skrevet 11. juli 2019 Ja mannen stakk seg, så spiralen tok jeg ut. Prøvde å klippe de i ulike lengder, går ikke om mannen har sto/lang penis. Alstå noen ganger stakk han seg ikke, men kjente de godt. Ødela sexen, mye bedre med p-stav for min del. Anonymkode: cd77f...35b
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #16 Skrevet 11. juli 2019 Kan ikke tro dere nordmenn som har sex med halve Oslo.. jeg har bare en fast sexpartner. Og bare hatt han. Og vi er gift slik unngår dere skjønnsykdommer også! Anonymkode: 52305...080
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #17 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke tro dere nordmenn som har sex med halve Oslo.. jeg har bare en fast sexpartner. Og bare hatt han. Og vi er gift slik unngår dere skjønnsykdommer også! Anonymkode: 52305...080 Hva har det med saken å gjøre? Jeg er også gift. Og hva har etsisitet med dette å gjøre, er du rarsist? dette har med beksyttelse mot graviditet, ikke sykdommer. Og slutte å lik egne poster, flaut. Anonymkode: cd77f...35b 5
Loff77 Skrevet 11. juli 2019 #18 Skrevet 11. juli 2019 Jo det kan stikke som bare F, da må de klippes ned. Om det trådene som er for lange eller penisen vet jeg ikke men det kan gjøre skikkelig vondt!
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #19 Skrevet 12. juli 2019 Jeg opplevde det med eksen. Han fikk et lite kutt på penis som følge av trådene på hormonspiralen. Trådene mine var derimot ganske korte, så rart at han fikk slike kutt likevel. Endte jo opp med at vi ikke kunne ha sex, for han kjente trådene hver gang han støtet inni meg og det var ubehagelig for han. Jeg fjerna hormonspiralen til slutt, både pga det og fordi jeg hadde intense smerter nedentil som kom og gikk. Hormonspiral fungerte dårlig for meg, men det har vell litt å si at jeg ikke har født barn og er ung. Anonymkode: ed4ef...c36
OCB Skrevet 12. juli 2019 #20 Skrevet 12. juli 2019 Ei flott venninne av meg har kobberspiral. Jeg kjenner det stikker endel i misjonær, men bakfra er det så og si ikke merkbart. Fordelen er at jeg holder mye lenger, da trangen til utløsning utsettes. Da får venninnen min tid til å komme ordentlig før meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå