AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #1 Skrevet 11. juli 2019 Hypotetisk spm. Hvis man verken har gyldig pass, bankkort, førerkort eller annen legitimasjon, hvordan kan man da legitimere seg får å få utstedt legitimasjon? Utstedere av pass/bankkort/førerkort krever at du viser frem gyldig legitimasjon med bilde. Hva skal man gjøre hvis man ikke har det? Anonymkode: 165b1...174
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #2 Skrevet 11. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hypotetisk spm. Hvis man verken har gyldig pass, bankkort, førerkort eller annen legitimasjon, hvordan kan man da legitimere seg får å få utstedt legitimasjon? Utstedere av pass/bankkort/førerkort krever at du viser frem gyldig legitimasjon med bilde. Hva skal man gjøre hvis man ikke har det? Anonymkode: 165b1...174 Fødselsattest Anonymkode: dbaa7...a60
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #3 Skrevet 11. juli 2019 Lurt å gå et sted noen kjenner deg. Jeg var faktisk i denne situasjonen, tror ikke jeg hadde fødselsattest en gang, bare dåpsattest...? Iallefall ble jeg bedt om å reise hjem til hjemstedet mitt for å få nytt pass. Hjemme fikk jeg det uten problem, ellers hadde jeg måttet hatt med meg et vitne på at jeg er meg. Anonymkode: 40e53...527 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #4 Skrevet 11. juli 2019 Bestille nytt bankkort i nettbanken, og nytt førerkort? De er jo lagret. Anonymkode: 8f699...554
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå