AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Og gjerne med filter. Hvorfor gjør de dette? Og de finnes i aldre aldre. De over 30 med ducklips og daglig legger ut selfies. Hva er greia? Kan noen forklare? Anonymkode: 9b3b7...916
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #2 Skrevet 11. juli 2019 Folk er forskjellige. Anonymkode: cb54d...89c 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #3 Skrevet 11. juli 2019 Når det er sagt, synes jeg det er trist at mange bruker filter. Hva er greia med det? Så der skjønner jeg deg ts. Husker f.eks da jeg møtte ei venninne for ei god stund siden, så tok hun bilder. Mobilen min gikk tomfor strøm den kvelden, så jeg fikk tatt bare ett bilde selv, men hun lovte meg å sende de bildene hun tok til meg en dag. Når jeg så fikk bildene, var de helt forandret. Mener det nå ha vært filter. Jeg spurte om hun vennligst kunne sende de orginale, men det kunne hun ikke. Synes det ene bildet jeg tok var tusen ganger finere enn de falske greiene hun sendte meg. Men hun var/er tydeligvis ikke ok med hvordan hun ser ut uten filter, noe som er trist, for hun er ei veldig flott jente. Anonymkode: cb54d...89c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå