Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stramme lår, de på framsiden av låret.

Det har gitt meg belastningskade i kneet og jeg tenker jeg børr løsne opp i låret for å bli bra i kneet.

Hvordan bli kvitt stramme lår?

Må jeg tøye hver dag, eller 3 ganger i uken? Må få inn en rutine og en plan for å klare dette. 

Savner å kunne gi ekstra på løping og sykkle. Og gå laange fjellturer :( dumme stramme lår.. ..

Anonymkode: 47f70...5a1

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet

Gjør det vondt i tre dager?

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Augustotejerina skrev:

Gjør det vondt i tre dager?

Hva mener du? Jeg har stramme lår og lurer på hvordan jeg kam løsne dem.

Jeg har hatt belastningskade i kneet i flere månder. Og jeg tror det vil hjelpe å løsne stramme lår. Jeg får vondt om jeg løper langt og hvis jeg går ned fjellet.

Noen tips for løsne stramme lår? Vær dag tøye??

Ts

Anonymkode: 47f70...5a1

Gjest Familytree
Skrevet

Hvordan løsne det, jeg beklager at du går gjennom det, og jeg føler at jeg ikke kan hjelpe deg med det spesifikke problemet, men jeg tror at øvelser for kneet, strekker seg om morgenen litt etter litt og hydrering kan alltid være en god ting. I det minste for å generere mer sirkulasjon. Prøvde du akupunktur eller massasje i området?

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å prøve foam roller. Det hjelper å løsne litt. 

Anonymkode: b1a9e...ab5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du prøvd yoga? Litt hver dag så bør du gradvise begynne å merke noe 

Anonymkode: 33072...f47

Skrevet

Når du skriver at "du tenker at du bør løsne lårmuskuleaturen" så høres det ut som at du er selvdiagnotisert. Hvordan kan du være sikker på dette? Det kan være snakk om andre stabilitet- og styrkefaktorer.

Mange tøyeøvelser for låret belaster faktisk kneet ganske mye, så du risikerer i verste fall at du blir verre. Du kan f.eks. prøve å sitte på hælene dine i noen minutter, så ser du at det faktisk kan kjennes ganske vondt. Du bør oppsøke en fagperson for råd, og da gjerne noen andre enn fastlegen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...