Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DnB NOR har ikke eksistert siden 2011, så ikke spesielt utspekulert om dette eldgamle navnet ble brukt i svindelforsøket :)

Men hva var poenget med tråden? Advare folk på KG mot amatørmessige svindlere? :)

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Hedersbrukeren skrev:

DnB NOR har ikke eksistert siden 2011, så ikke spesielt utspekulert om dette eldgamle navnet ble brukt i svindelforsøket :)

Men hva var poenget med tråden? Advare folk på KG mot amatørmessige svindlere? :)

Dette var faktis ganske nyttig for meg og mange andre.  Ikke alle er så obs

Syntes du skal holde dine negative holdninger for deg selv

Skrevet
Akkurat nå, Ishm skrev:

Jeg stilte et spørsmål av nysgjerrighet :)

Fint om du hadde nytte av denne infoen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Ishm skrev:

Da bør dere lære dere å bli mer ovs. Det finnes ingen unnskyldning i 2019 for å gå rett på svindlernes limpinne.

Anonymkode: f0f2f...e77

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk som går på denne, de fortjener å bli ranet! 😅 

Det må jo være et marked med idioter som tror på dette da svindlerene ikke finner på noe smartere. Man vet knapt om man skal le eller grine, folk eier jo ikke kritisk sans for media.

Anonymkode: 7e959...d8b

Skrevet

Ehh... nettavisene kjørte hardt på denne svindelen i forrige uke, noe de fleste burde ha fått med seg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Folk som går på denne, de fortjener å bli ranet! 😅 

Det må jo være et marked med idioter som tror på dette da svindlerene ikke finner på noe smartere. Man vet knapt om man skal le eller grine, folk eier jo ikke kritisk sans for media.

Enig. Det er nesten som om noen kommer på gaten å spør om å få låne kredittkortet ditt fordi det er noe galt med det. Av og til må folk lære seg at vi ikke lever 20-30 år tilbake i tid da ting var mye tryggere enn i dag. I dag lever vi med teknologi, og da må man sette seg inn i det som er minimumskrav til dette hvis man skal administrer bank og penger.

Skrevet
1 minutt siden, Fjugur said:

Ehh... nettavisene kjørte hardt på denne svindelen i forrige uke, noe de fleste burde ha fått med seg

Folk er nok neppe så oppdatert skjønner du. Jeg diskuterer ulike aviser med folk, og det er de aller færreste som får med seg mer enn lokalavisen. Det er gale, ikke rart man da blir et offer for svindlere.

Skrevet
16 timer siden, Hedersbrukeren skrev:

Svindelen hadde ikke eksistert om det ikke var tilfellet at svært mange faktisk går på den 😉 Så da er det vel ikke så dumt å legge ut et lite innlegg om å være obs i sommervarmen.

Hvis du synes det var poengløst, så ok. Ingen griner av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...