AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Jeg må si jeg elsker NAV og de som jobber der. De må hanskes med hele samfunnet. Rusmisbrukere, psykisk syke, de som er uheldige og ikke ha å jobb. Folk med gjeldsproblemer, grinebitere, angressive og slaurer som bare vil ha og ha. De må hjelpe alle med problemer og får oppgaven med å hindre juks. Juksemakerne og slaurene blir da sure. NAV er best og NAV ansatte like så. Bare illeluktende svindlere er uenig i det. Anonymkode: 62f27...e84 10
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Velt enig!😊 Anonymkode: ba20f...2cc Helt* Anonymkode: ba20f...2cc 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 Takk for at du skrev denne ikke-ironiske hyllesten til meg og mine kolleger, som tross det du kanskje tror, ønsker det beste og prøver å gjøre arbeidet vi er satt til å gjøre, innenfor et lovverk. Og som omtaler folk på en mye mer flatterende måte, enn det du gjør. Med vennlig hilsen veilederen. Anonymkode: 89054...472 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 De er helt ok helt til de ser ned på deg og ikke klarer å skjule det. Anonymkode: 6d533...412
estrella Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 Jeg har ikke noe imot selve de ansatte, men systemet kan være ganske så lite samarbeidsvillig til tider. Og for min del er det ikke noe som omhandler meg direkte, men min kontakt som fagpersonell med dem i forhold til stønad for hjelpemidler. Herregud så slitsomt det er iblandt 😬. 1
Gjest Juks Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 (endret) 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: får oppgaven med å hindre juks. Hvorfor i all verden skal NAV og NAV-ansatte hindre meg? Neei, jeg blir ikke sur. Er blid som en blidfis. Enig i mye av det du skriver. Men ikke alt. NAV ansatte har en vanskelig oppgave, og majoriteten på NAV-kontorene er gode og hjelpsomme folk. Takk gud. Men så har du noen skikkelige stålpåler innimellom også, som virker å jobbe for å gjøre alt surt for deg, og er både vanskelig, sur og tverr. Noe som forsåvidt finnes på de aller fleste arbeidsplasser. I tillegg er systemet ganske rigid og tungvint. Dette gjør det spesielt utfordrende for de virkelig sykeste, samt eldre. Men når det er sagt, så skal vi prise oss lykkelig over at vi har dette fantastiske velferdsorganet som NAV er. Og gi en rose til alle flotte ansatte. Endret 10. juli 2019 av Juks
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #8 Skrevet 10. juli 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rusmisbrukere, psykisk syke, de som er uheldige og ikke ha å jobb. Folk med gjeldsproblemer, grinebitere, angressive og slaurer Nå er det stort sett bare sånne folk som orker å jobbe i nav også. Så de hanskes vel med sine likesinnede. Jeg tuller ikke. Kommer du til nav for hjelp fordi du har store problemer i livet og kan ta vare på deg selv, ja da setter de deg i jobb...i nav. Jeg satt på venterommet og ventet på tur til å søke sosalhjelp. Han foran meg i køen gikk først og plutselig var han blitt veileder, og jeg var hans første klient. Anonymkode: 38db5...0cc
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #10 Skrevet 10. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det stort sett bare sånne folk som orker å jobbe i nav også. Så de hanskes vel med sine likesinnede. Jeg tuller ikke. Kommer du til nav for hjelp fordi du har store problemer i livet og kan ta vare på deg selv, ja da setter de deg i jobb...i nav. Jeg satt på venterommet og ventet på tur til å søke sosalhjelp. Han foran meg i køen gikk først og plutselig var han blitt veileder, og jeg var hans første klient. Anonymkode: 38db5...0cc Du misforsto nok. Han var nok veileder i mottaket. Ingen steder i Norge får du jobb uten å ha søkt og være kvalifisert for det. Ja, det er mange forskjellige mennesker som er brukere i NAV, de fleste vil jo en eller annen gang i livet ta i mot ytelser fra NAV. Jeg kan være enig i at regelverket til tider er tunggrodd, men vi gjør vårt beste. Vi er mennesker vi også, men vi ønsker faktisk å hjelpe. Jeg strekker meg langt for å hjelpe, utenfor mine egentlige arbeidsoppgaver. Når man må ha securitasvakt og alarmer i mottaket, så sier det litt om noen av brukerne som oppsøker oss. Så litt herdet blir man. Anonymkode: e5b97...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #11 Skrevet 10. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du misforsto nok. Han var nok veileder i mottaket. Ingen steder i Norge får du jobb uten å ha søkt og være kvalifisert for det. Ja, det er mange forskjellige mennesker som er brukere i NAV, de fleste vil jo en eller annen gang i livet ta i mot ytelser fra NAV. Jeg kan være enig i at regelverket til tider er tunggrodd, men vi gjør vårt beste. Vi er mennesker vi også, men vi ønsker faktisk å hjelpe. Jeg strekker meg langt for å hjelpe, utenfor mine egentlige arbeidsoppgaver. Når man må ha securitasvakt og alarmer i mottaket, så sier det litt om noen av brukerne som oppsøker oss. Så litt herdet blir man. Anonymkode: e5b97...a5c Nei misforstod ikke. Snakket med han, han var der for å søke sosialhjelp. Hadde ikke hatt en jobb på mange år, og ville ikke jobbe heller. Men denne gangen slapp han ikke unna. Han ble satt i jobb der og da. Ingen kjære mor. Tror han tok imot to klienter før han ble utbrent av møte med samfunnets skyggeside. Han stakk visstnok av i lunsjen og kom aldri tilbake, Anonymkode: 38db5...0cc
Gjest theTitanic Skrevet 10. juli 2019 #12 Skrevet 10. juli 2019 Det finnes både flinke og ikke flinke mennesker som jobber på nav. Der som alle andre steder. Kan ikke si at jeg vet om noen arbeidsplasser der alt er feilfritt.
Gjest theTitanic Skrevet 10. juli 2019 #13 Skrevet 10. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei misforstod ikke. Snakket med han, han var der for å søke sosialhjelp. Hadde ikke hatt en jobb på mange år, og ville ikke jobbe heller. Men denne gangen slapp han ikke unna. Han ble satt i jobb der og da. Ingen kjære mor. Tror han tok imot to klienter før han ble utbrent av møte med samfunnets skyggeside. Han stakk visstnok av i lunsjen og kom aldri tilbake, Anonymkode: 38db5...0cc For noe vås.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #14 Skrevet 10. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei misforstod ikke. Snakket med han, han var der for å søke sosialhjelp. Hadde ikke hatt en jobb på mange år, og ville ikke jobbe heller. Men denne gangen slapp han ikke unna. Han ble satt i jobb der og da. Ingen kjære mor. Tror han tok imot to klienter før han ble utbrent av møte med samfunnets skyggeside. Han stakk visstnok av i lunsjen og kom aldri tilbake, Anonymkode: 38db5...0cc Fortsett å tro på det du. For all del Anonymkode: 15582...a82
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #15 Skrevet 10. juli 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei misforstod ikke. Snakket med han, han var der for å søke sosialhjelp. Hadde ikke hatt en jobb på mange år, og ville ikke jobbe heller. Men denne gangen slapp han ikke unna. Han ble satt i jobb der og da. Ingen kjære mor. Tror han tok imot to klienter før han ble utbrent av møte med samfunnets skyggeside. Han stakk visstnok av i lunsjen og kom aldri tilbake, Anonymkode: 38db5...0cc Det sier seg jo selv at det ikke er sånn. Man kan ikke bare dukke opp og starte. Han var kanskje ikke ved sine fulle fem. Anonymkode: e5b97...a5c
sofie777 Skrevet 10. juli 2019 #16 Skrevet 10. juli 2019 Her kan du lese mange "solskinnshistorier" fra NAVs brukere 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #17 Skrevet 10. juli 2019 3 minutter siden, sofie777 skrev: Her kan du lese mange "solskinnshistorier" fra NAVs brukere Du vet jo også da, siden du linker til denne siden, at det er ikke de ansatte, det er de over som bestemmer. Og ikke minst, i denne gruppen har folk helt urealistiske forventinger til nav og hva de har KRAV på. Én og kun én side av saken kommer fram. La oss ta siste store. At nav krever operasjon for å motta videre støtte. Fake news my friend. At Elin må snakke om en annen når saken også gjelder henne selv og hun selv var i dialog med lege og spesialist om operasjon, blir bare for dumt. De er så forferdelig syke og ønsket bare bli friske og kunne få jobbe. Men å prøve å bli frisk, nei det vil vi ikke. Vi er jo sykdommen vår og vil heller ha barn og være hjemmeværende på statens regning må vite. De vil jo gjøre ALT for å bli frisk. Men nei. Anonymkode: c76f9...f0a 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #18 Skrevet 10. juli 2019 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/GG54B6/nav-ansatte-doemt-for-datasnoking-om-naboen?utm_source=vgfront&utm_content=row-3 Anonymkode: 5c3f7...c1b
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2019 #20 Skrevet 18. juli 2019 Ettr min oppfatning så finnes det temmelig mange bitre gamle kjerringer på NAV-kontoret.... Anonymkode: e3541...c03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå