Gå til innhold

Hvorfor kan ikke menn ha fot på strømpebuksa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner som menn har jo strømpebukse under buksa om vinteren i Norge. Men hvorfor finnes det en rar regel som sier at menn må ha egne sokker? Hvorfor er strømpebukse der sokker er en del av strømpebuksa bare forbeholdt kvinner? Det er jo mye mer praktisk når alt er i et. 

Anonymkode: a8830...650

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe 😂😂

Anonymkode: cd0a4...14b

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner bruker ikke mye strømpebukse under buksa. Vi bruker stillongs og sokker. 

Anonymkode: 4684f...164

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker bare strømpebukser i ull om jeg for eksempel en sjelden gang bruker kjole og høye hæler om vinteren. Ellers bruker jeg stilongs som isolerer mye bedre enn ullstrømpebuksene som er laget mest for å være til pynt. 

Anonymkode: 4e13b...725

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du gir deg ikke, selv ikke i sommerferien … 

Anonymkode: 87527...f44

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forskjell på strømpebukse og stillongs.....

Anonymkode: ecd6b...349

• Liker 1
Skrevet

De kan vel hvis de vil..

AnonymBruker
Skrevet

Haha! Ta deg en tur på stranden nå.

Vi er ikke klare for mere «menn i strømpebukse» preik igjen allerede nå din grisete lille fetisjist 😆

Anonymkode: 9dfcd...12c

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er jo egentlig mer praktisk med stillongs eller strømpebukse uten fot, fordi da kan man bruke den flere dager på rad før vasking, mens strømpebukse med fot vil vel de fleste vaske etter en dags bruk fordi man har hatt den på føttene og tråkka i svette sko, møkkete gulv etc. 

Skrevet

Strømpebukser bruker jeg ikke under buksa, men til kjoler og skjørt. Føttene på strømpebuksa blir fort hullete da jeg går hvor enn jeg skal, resten av strømpebuksa er like fin.

Det blir håpløst mye bruk og kast - eller send til Fretex for å bli kluter - eller for meg; legge til siden og planlegge å reparere, men man kan ikke reparere foten på en strømpebukse uten at den blir vond å gå med.

Men skal jeg gå med stillongs og sokker må jeg gå med sko som dekker skøyten, da gjerne støvletter. Og som nevnt går jeg overalt.

Godt det er sommer og man ikke trenger å tenke på det!

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner som menn har jo strømpebukse under buksa om vinteren i Norge. Men hvorfor finnes det en rar regel som sier at menn må ha egne sokker? Hvorfor er strømpebukse der sokker er en del av strømpebuksa bare forbeholdt kvinner? Det er jo mye mer praktisk når alt er i et. 

Anonymkode: a8830...650

Fordi det ser dust ut..  

Anonymkode: aca40...3e4

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner bruker ikke mye strømpebukse under buksa. Vi bruker stillongs og sokker. 

Snakk for deg selv takk!

Anonymkode: b3776...aec

Skrevet

Strømpebukser uten strømper finnes neppe.

AnonymBruker
Skrevet

Synes du menn i strømpebukse er sexy ts? Grunnen til at jeg ikke går med det er fordi jeg er redd damer skal synes det ser teit ut. 

Anonymkode: 2de4b...423

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes du menn i strømpebukse er sexy ts? Grunnen til at jeg ikke går med det er fordi jeg er redd damer skal synes det ser teit ut. 

Anonymkode: 2de4b...423

Er vel ingen som ser hva du har under buksa 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...