AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Heldigvis kan man spørre om dette på et anonymt forum, og det gjør vondt å spørre, for trodde aldri jeg skulle komme i denne situasjonen.. Men typen forlot meg helt plutselig etter 7 år, min bestevenn, partner og "ledsager" Jeg er 28 år, bor i Trøndelag, barnløs, mine venner er opptatt med å etablere seg. Familien er selvfølgelig der for meg og jeg er så utrolig heldig å ha dem, men jeg vil gjerne ha venninner.. Savner det. Jeg er selv i et mannsdominert yrke, og det å ha kompiser er ikke akkurat det samme (doh🙊 + det får meg til å tvile mer og mer på om det finnes en mann der i verden som virkelig er trofast og til å stole på? Herlighet.. Uansett, um. Jeg er avholds, så å dra ut på byen og drikke seg full og håpløs og finne venner eller rebound der er (heldigvis) ikke et alternativ. Jeg kan ha det gøy uten å drikke altså, kan dra ut! Men igjen, ikke alene da.. Ikke som edru.😊 Noen som har tips til meg? Det finnes ingen app for bare vennskap eller? Prøvde meg på happn, men der skulle de jo bare ha alt annet enn vennskap uansett hvor tydelig jeg skrev det på profilen.. Anonymkode: 78c82...477
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #2 Skrevet 10. juli 2019 HeyVina! er en app du kan sjekke ut. Ellers er det de vanlige tipsene, finn deg en hobby, jobb frivillig. Anonymkode: 7882a...b46
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 Hey girl gruppene på Facebook. Men er det virkelig ingen av dine venner som har tid til deg lenger? Har selv tre barn og mann men prioriterer venninner selv om jeg selv føler de som er singel ikke har tid til meg. Anonymkode: 45f22...ef4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 Takk for tips! Har laget meg profil, skal sjekke ut den fb siden også. 🥰 Nei, tro meg. Det er vanskelig å få dem til å finne tid til meg, ja. Enten er det barna ellers så er det deres kvinnfolk som ikke lar typen dems henge med meg (aldri gjort meg fortjent til å ikke bli stolt på altså). Nå er det ikke sånn at jeg har uendelig med venner heller akkurat. Bare noen få som en gang brukte å være nære. 🙂 Anonymkode: 78c82...477
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå