Gå til innhold

Samboer ignorerer meg!!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om dette er normalt. Jeg har dratt til hjembyen min for å jobbe denne sommeren her. Og tatt med meg barnet siden familien min kunne passe på han immellomtiden. Samboeren min ble ikke med og ville være igjen og bare slappe av. Vi har vært borte nest i to uker og han ringer ikke, eller sender melding. Så lenge vi har vært her så har jeg tatt initiativet til å høre hvordan det går med han og fortelle hvordan vi har det. Jeg har snakket med han om å ta kontakt og at det er hyggelig å få medliger og høre fra han i løpet av dagen. Jeg har latt være å tekste han, men tar flere dager og man hører ingenting fra han. Og når jeg sender han melding så svarer han ikke heller. 

Jeg orker ikke å mase på han mer om dette og lurer dermed om noen har opplevd noe lignende. 

Anonymkode: f2b29...e44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja og han hadde andre på si.

Anonymkode: 8280a...1c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det deres felles barn du har reist med? Hvor lenge har dere vært sammen. Høres ikke bra ut at han ikke gir lyd fra seg. 

Anonymkode: 90ef2...9a3

Skrevet

Rart at han ikke ringer og vil snakke med barnet i alle fall? Høres litt umoden og egoistisk ut? 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er felles barn. 

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette her, å bli ignorer i så mange daterer ganske trist.  

Han har ikke spurt om å snakke med barnet eller spørt om han. 

Anonymkode: f2b29...e44

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er slik selv. Samboer er med vårt felles barn på ferie og jeg slapper av hjemme. Savner og eksker dem, men synes meldinger og tlf er stress, så gir ikke lyd fra meg. Hadde nok gjort det etter en uke eller så, men samboer ringer og melder hver dag, så jeg slipper.

Anonymkode: 1f602...afa

AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesielt at han ikke spør etter barnet sitt da. Har du spurt han om hvorfor han ikke tar kontakt?

Anonymkode: b66ff...c3c

AnonymBruker
Skrevet

Snapchat er genialt i slike situasjoner. Hvis det vanligvis er harmonisk i forholdet, så hadde jeg tatt det med ro. Jeg datet ei som hadde en unge fra før, og jeg elsket når jeg fikk være i fred fra dem, det var jo nærmest et høydepunkt å kunne gjøre akkurat som jeg ville uten mas. Jeg hadde nok brydd meg mer om det hadde vært min egen unge, men menn pleier å være litt enkle sånn sett.

Anonymkode: bde4d...c23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...