AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Jeg og kjæresten er veldig forelsket men har bare et problem. Når vi har sex, og jeg kommer, så dytter jeg ut penisen hans. Dette skjer hver gang jeg får orgasme. Hvorfor skjer dette, og hvordan kan jeg stoppe det. Anonymkode: 9390f...03c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #2 Skrevet 10. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skjer dette Du dytter han ikke ut. Han er bare så liten at han sklir ut. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: hvordan kan jeg stoppe det Skaff en ny mann med større penis. Anonymkode: 51dd1...be6 7
rosaprosa Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 Gjør du, eller er det musklene i underlivet ditt som gjør det? En orgasme er jo muskelsammentrekkninger...👍 5
Million Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 Han får vel bare dytte den inn igjen da, er det ikke det han er flink til? Stort problem? Not so much. Om han er slapp når den faller ut, så er det jo fordi den er slapp og ikke fyller ut og blir sittende fast der inne lenger. Helt naturlig, og det skjer nesten alle menn; de sklir ut når penis blir slapp. Naturens gang, og ikke noe dere kan gjøre. 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 28 minutter siden, AnonymBruker said: Du dytter han ikke ut. Han er bare så liten at han sklir ut. Skaff en ny mann med større penis. Anonymkode: 51dd1...be6 Du glemte "23/18 over og ut" 🤭 Anonymkode: b0432...03c 1
Nonchalant Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 25 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg og kjæresten er veldig forelsket men har bare et problem. Når vi har sex, og jeg kommer, så dytter jeg ut penisen hans. Dette skjer hver gang jeg får orgasme. Hvorfor skjer dette, og hvordan kan jeg stoppe det. Anonymkode: 9390f...03c Jeg hater egentlig slike temaer, men ok. Det kan være at han ikke er «dypt» nok i deg, og at dine muskler som da må være GANSKE sterke dytter ham ut. Eller så er det rett og slett at penisen er for slapp og med med litt anstrengelse spretter ut. 😛 Hva du kan gjøre? Bare kom før han.... 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 Det har først begynt å skje i det siste. Han er ordentlig stiv så er ikke det. Han sier at han blir dyttet ut av vaginaen min. Har kommet veldig hardt i det siste også. Bruker å komme før han. Men han sier at det ikke går an å penetrere meg videre når jeg kommer, fordi han bare blir dyttet ut. Ts Anonymkode: 9390f...03c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #8 Skrevet 10. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har først begynt å skje i det siste. Han er ordentlig stiv så er ikke det. Han sier at han blir dyttet ut av vaginaen min. Har kommet veldig hardt i det siste også. Bruker å komme før han. Men han sier at det ikke går an å penetrere meg videre når jeg kommer, fordi han bare blir dyttet ut. Ts Anonymkode: 9390f...03c Så lenge mannen holder i mot klarer du ikke å dytte ut en fullt erigert penis. Da har du i såfall en veldig liten og svak mann eller så er han ikke ordentlig stiv. Penisen henger fast i en mann, noe som innebærer at for å dytte ut en stiv penis med musklene i underlivet må du dytte bort hele mannen, noe som isåfall vil si at du er et medisinsk unikum. Anonymkode: 2fc13...f23 10
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #9 Skrevet 10. juli 2019 Kjenner meg litt igjen 😂 Hvis jeg hoster, så dyttes mannen ut! Så tror du opplever det samme. Men er jo ikke verre enn at han går inn igjen når din orgasme er over? Det burde være turn-on og ikke turn-off for han at det går for deg! Anonymkode: 95267...ad2 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #10 Skrevet 10. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg litt igjen 😂 Hvis jeg hoster, så dyttes mannen ut! Så tror du opplever det samme. Men er jo ikke verre enn at han går inn igjen når din orgasme er over? Det burde være turn-on og ikke turn-off for han at det går for deg! Anonymkode: 95267...ad2 Jeg skjønner heller ikke problemet. At du får enkraftig orgasme burde være en bra ting, ikke et problem. Anonymkode: c3e0e...974 8
Nonchalant Skrevet 10. juli 2019 #11 Skrevet 10. juli 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og kjæresten er veldig forelsket men har bare et problem. Når vi har sex, og jeg kommer, så dytter jeg ut penisen hans. Dette skjer hver gang jeg får orgasme. Hvorfor skjer dette, og hvordan kan jeg stoppe det. Anonymkode: 9390f...03c Jeg får dessverre følelsen av et skrik om «hjelp» 😛
MuffinStud Skrevet 10. juli 2019 #12 Skrevet 10. juli 2019 Bare fortsett. Ja, dette kan skje. Ikke noe stress. Særlig hvis han trenger å bevege seg en del ut/inn, så kan dette skje selv om han har helt normalt redskap. Det er ulike muskelgrupper som jobber sæden innover og kan faktisk være så effektivt at det er "lukket" når han skal støtte. Dere kan prøve med en dildo, kanskje en rabbit vibrator, slik at musklene dine venner seg til å omslutte noe. Eventuelt, dersom dere er i misjonæren, kan du trekke hoftene hans inntil så han holder seg inne når du kommer. Det kan godt hende at han kan småjokke seg i mål. De musklene som sperrer han ute vil også kunne være ekstra stimulerende hvis han holder seg inne. Det blir et temposkifte å venne seg til, men det er da vel bare kos å øve på dette? 1
Whynot? Skrevet 11. juli 2019 #13 Skrevet 11. juli 2019 Jeg har opplevd dette med to forskjellige kvinner. Musklene i skjeden strammer seg så kraftig at man får følelsen av å bli dyttet ut. Noen ganger har det skjedd at jeg faktisk har blitt skjøvet ut. Det har imidlertid ikke vært noe stress å komme inn igjen. Syntes det både var deilig og opphissende at de hadde så sterke skjedemuskler. Begge kvinnene kommer veldig lett og ofte, så jeg tror rett og slett at de har veldig kontroll på orgasme og bruker musklene i skjeden nærmest automatisk uten anstrengelse. 2
Sphere Skrevet 11. juli 2019 #14 Skrevet 11. juli 2019 Dette har jeg opplevd noen ganger også. Null stress.
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #15 Skrevet 11. juli 2019 Dette opplever jeg med min nye kjæreste også, at han noen ganger dyttes ut. Til å begynne med omtrent hver gang. Han har lært seg å stå i mot, men om bare ytterste del av penis er inne i det jeg kommer, klarer han ikke. Men får til å penetrere meg igjen mens jeg kommer nå. Jeg kan heller ikke knipe så ofte under samleie, da blir det visst for mye jobbing. 😅 Jeg har født to barn, så man blir tydeligvis ikke vid og slapp for det. Jeg har ikke annet råd enn at du sier i fra rett før du kommer så mannen er dypt inne i deg og kanskje klarer å holde seg der? Min eks penis var noe lengre enn min nye kjæreste sin, så jeg antar størrelsen har litt å si. Men syns absolutt kjæresten er stor nok også. Anonymkode: 5f2fa...37e 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #16 Skrevet 11. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min eks penis var noe lengre enn min nye kjæreste sin, så jeg antar størrelsen har litt å si. Men syns absolutt kjæresten er stor nok også. Bare husk på at du ALDRI forteller dette til din nye kjæreste! 😄 Anonymkode: 7d071...26f
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #17 Skrevet 11. juli 2019 Sitt på fanget hans og pul. Anonymkode: 2fbb3...563
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #18 Skrevet 11. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bare husk på at du ALDRI forteller dette til din nye kjæreste! 😄 Anonymkode: 7d071...26f Hahaha! Nei, det har jeg ikke tenkt til. Men det jeg har sagt er at jeg aldri har hatt så deilig sex, og det er sant. 😍 ( Noe jeg ikke skal si til eksen..) Anonymkode: 5f2fa...37e 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #19 Skrevet 11. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaha! Nei, det har jeg ikke tenkt til. Men det jeg har sagt er at jeg aldri har hatt så deilig sex, og det er sant. 😍 ( Noe jeg ikke skal si til eksen..) Anonymkode: 5f2fa...37e Da har du gjort/sagt alt riktig 👍😄 Anonymkode: 7d071...26f 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #20 Skrevet 11. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Bare husk på at du ALDRI forteller dette til din nye kjæreste! 😄 Anonymkode: 7d071...26f Dette er en ting han bør minnes på hver dag, for etablering av dominans og vedlikehold av den. Anonymkode: a0b2b...b65 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå