AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 men.... om din familie sin levestil ikke passer deg hva gjør du egentlig da? Jeg vil flytte til Kairo, da jeg traff en mann der som jeg har noe kontakt med. Jeg er forresten 30 og aldri hatt kjæreste før. Familien min bor på en vestlandsbygd, hvor det er mange mange timer til næremste by. Jeg har hatet bygda siden jeg var 14 . Det er direkte trist og isolert...jeg føler meg skadet når jeg oppholder meg der. Hva gjør man egentlig? gå for et gørr kjedelig liv du allerede mistrives i, eller forlate familien og flytte til Egypt? med en mann du elsker? Vi har møttes mange ganger. Anonymkode: 3a862...c30
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #2 Skrevet 10. juli 2019 Takler du dårlig økonomi. Stor slekt og må gjøre alt for for å bli godtatt. Muligvis bruk av religiøse plagg. Og du kommer til å bli isolert der. Så kjør på . Helt anden livstil. Pluss varmen er der er ekstrem så takler du den. Ps har dere møtt hverandre personlig ofte? Anonymkode: 3a1c0...30c 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 Og hvor har dere møtt hverandre. Kristene har det ikke helt ok i Egypt viss jeg husker rett? Anonymkode: 3a1c0...30c 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 Man innser at det finnes flere alternativer enn 2 Anonymkode: 4567f...dba
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 Har du vært i Egypt? Har du møtt hans familie? Kvinner i Egypt, de skal ikke jobbe, ikke gå ut av hjemmet, de skal holde seg hjemme, lage mat, gjøre husarbeid og ta seg av barn. Anonymkode: 33a27...d80 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 Det finnes en mellomting mellom å bo i en øde vestlandsbygd og å flytte til Kairo. Har du vært der på ferie? Anonymkode: bb13a...8ca 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 Jeg ville nå også gått for en mellomting. Høres mer ut som om du burde frigjøre deg og bli selvstendig. Får litt inntrykk av at du venter at noen skal redde deg fra livet ditt og en dominerende familie, men du risikerer et liknende liv i Kairo. Anonymkode: b1324...1b7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå