Gjest Anonym Bruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 (endret) Opplever du at kåtheten, og sexbehovet ofte øker i takt med tempraturstigningen. ? Sommarantrekkene bidrar til at mange m.a. har eit langt mer avslappet forhold til egen kropp en ellers i året. Mange velger naturleg nok enklere og lettere klesvalgstil v/ tempraturøkninger over +20c - +30c , og påvirker det noen ganger kåtheten å se diskre på lettkledde damer / menn Føler du noen forskjell i kåtheten om sommeren i forhold til ellers andre årstider, og har du / dere oftere sex om sommeren en ellers i året ? Endret 10. juli 2019 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #2 Skrevet 10. juli 2019 De fleste dyr er kåtere sent på våren og om sommeren enn resten av året, men det har egentlig ikke noe med lettkleddhet å gjøre. Anonymkode: 3f071...965
boblevann Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 Jepp jeg har alltid blitt mer kåt om sommeren, men det har ingenting med lettkledde fremmede å gjøre. Blir ikke kåtere av en fremmed mann i shorts enn jeg blir av en murstein, så det har ingen sammenheng. Men jeg blir lettere tent om sommeren når det er varmt og fint vær ja.
visp Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 Ja, men tror det har med raskere blodgjennomstrømning å gjøre, for opplever det samme ved fysisk aktivitet.
Nonchalant Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 (endret) Kåtheten kommer ut ifra det ekstra D-vitamin tilskuddet du får i sommersolen, i tillegg til dette øker blodsirkulasjonen i varmen som en måte å kjøle ned kroppen på. Da er det for gjort å føle seg litt vilter Men dette kan du også simulere på vinteren ved å trene mye, spise sunt og evnt ta litt solarium. Eller i det minste ta vitaminer. Endret 10. juli 2019 av Nonchalant
Nonchalant Skrevet 10. juli 2019 #8 Skrevet 10. juli 2019 Just now, Missy77 said: Er like kåt året rundt, jeg. Da trener du godt og tar vitaminene dine.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #9 Skrevet 10. juli 2019 Nei, det tror jeg ikke. Noen ganger om sommeren, som i dag, blir det for varmt på dagtid, og da orker jeg mindre og er også mindre kåt enn ellers. Anonymkode: 87165...dd2 1
Missy77 Skrevet 10. juli 2019 #10 Skrevet 10. juli 2019 Akkurat nå, Nonchalant skrev: Da trener du godt og tar vitaminene dine. OG lever sunt. 😉
Nonchalant Skrevet 10. juli 2019 #11 Skrevet 10. juli 2019 7 minutter siden, Missy77 said: OG lever sunt. 😉 👌
Gjest Anonym Bruker Skrevet 10. juli 2019 #12 Skrevet 10. juli 2019 (endret) Har personleg problem m/ å takle tempraturer over + 20 gr. og i tillegg høg luftfuktighet. Unngår derfor å reise til steder hvor det er høge tempraturer. Blir ekstermt kåt, og økt sexbehov utan påvirkning av lettkledde damer etc. Noen mennesker takler tydelegvis lave tempraturer bedre en høye tempraturer , og noen takler høye tempraturer bedre en lave tempraturer, og slik er det med sexbehovet , og kåtheten også. Hvorvidt det er noen samanheng mellom veret , og kåtehet, og sexbehov her er vel kanskje ikkje noen gang dokumentert / forsket på. Vi har forøvri en "Vermann i tre" hvor pikken reiser og synker seg alt etter hvilke tempratur / fuktighet svingninger. Endret 10. juli 2019 av Anonym Bruker
Butternut Skrevet 10. juli 2019 #13 Skrevet 10. juli 2019 NEI! Når det blir for varmt så får jeg ofte migrene. Liker det best kaldt jeg.
Gjest Familytree Skrevet 10. juli 2019 #15 Skrevet 10. juli 2019 Nei hahaha men sikkert går folk forbi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå