Gå til innhold

Øker kåtheten din i takt m/ tempraturøkninger ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Opplever du  at kåtheten, og  sexbehovet    ofte øker i takt med tempraturstigningen. ?    Sommarantrekkene bidrar til at mange m.a.   har eit langt mer avslappet forhold til egen kropp en ellers i året.  Mange  velger naturleg nok enklere og lettere  klesvalgstil v/  tempraturøkninger over +20c - +30c , og påvirker det noen ganger  kåtheten å se diskre  på  lettkledde damer / menn   

Føler du  noen forskjell i kåtheten om sommeren i forhold til ellers  andre årstider, og  har du / dere  oftere sex om sommeren en ellers i året ?  

Endret av Anonym Bruker
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste dyr er kåtere sent på våren og om sommeren enn resten av året, men det har egentlig ikke noe med lettkleddhet å gjøre. 

Anonymkode: 3f071...965

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 2043f...c2e

• Liker 2
Skrevet

Jepp jeg har alltid blitt mer kåt om sommeren, men det har ingenting med lettkledde fremmede å gjøre. Blir ikke kåtere av en fremmed mann i shorts enn jeg blir av en murstein, så det har ingen sammenheng. 

Men jeg blir lettere tent om sommeren når det er varmt og fint vær ja. 

Skrevet

Ja, men tror det har med raskere blodgjennomstrømning å gjøre, for opplever det samme ved fysisk aktivitet.

Skrevet (endret)

Kåtheten kommer ut ifra det ekstra D-vitamin tilskuddet du får i sommersolen, i tillegg til dette øker blodsirkulasjonen i varmen som en måte å kjøle ned kroppen på. Da er det for gjort å føle seg litt vilter ;)

Men dette kan du også simulere på vinteren ved å trene mye, spise sunt og evnt ta litt solarium. Eller i det minste ta vitaminer.

Endret av Nonchalant
Skrevet

Er like kåt året rundt, jeg. 

Skrevet
Just now, Missy77 said:

Er like kåt året rundt, jeg. 

Da trener du godt og tar vitaminene dine. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke.

Noen ganger om sommeren, som i dag, blir det for varmt på dagtid, og da orker jeg mindre og er også mindre kåt enn ellers.

Anonymkode: 87165...dd2

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Nonchalant skrev:

Da trener du godt og tar vitaminene dine. ;)

OG lever sunt. 😉

Skrevet
7 minutter siden, Missy77 said:

OG lever sunt. 😉

👌

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Har personleg problem m/ å takle tempraturer over  + 20 gr.  og i tillegg høg luftfuktighet.   Unngår  derfor å reise til steder hvor det er høge tempraturer.   Blir ekstermt kåt, og økt sexbehov utan påvirkning av lettkledde damer etc. 

Noen mennesker takler tydelegvis lave tempraturer bedre en høye tempraturer  , og noen takler høye tempraturer bedre en lave tempraturer, og  slik er det med sexbehovet , og kåtheten også.     Hvorvidt det er noen samanheng  mellom veret , og kåtehet, og sexbehov  her er vel kanskje ikkje noen gang dokumentert / forsket på. 

Vi har forøvri en "Vermann i tre" hvor pikken reiser og synker seg alt etter hvilke tempratur / fuktighet  svingninger.   

Endret av Anonym Bruker
Skrevet

NEI! Når det blir for varmt så får jeg ofte migrene. Liker det best kaldt jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 5f8fd...ad8

Gjest Familytree
Skrevet

Nei hahaha men sikkert går folk forbi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...