AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Hun kommenterer av og til folk når de ikke er der... sånn type nedlatende kommentarer. Kan ikke huske at hun var sånn før nå de siste årene... Det er gjerne sånn ''Det huset der er for fint for hun'' etc. Snakker om at en på jobb som går stygt kledd ... Jeg blir så lei meg... Fordi jeg liker at mennesker er genuine, og da særlig de jeg har rundt meg... Synes ikke noe om sånn dømmende oppførsel selvom vi alle kan kanskje være sånn til tider. Så føler jeg at dette er lavmål for noen som snart er 50... :( Anonymkode: 64882...d43
Apekatten Skrevet 10. juli 2019 #2 Skrevet 10. juli 2019 Hvis hun aldri har snakket nedlatende om folk tidligere, men plutselig har begynt med det nå, så kanskje det er noe som plager henne? At hun er deprimert? Eller at de har gjort henne noe? Eller kanskje hun bare har skjult slik oppførsel ovenfor deg fram til nå?
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun kommenterer av og til folk når de ikke er der... sånn type nedlatende kommentarer. Kan ikke huske at hun var sånn før nå de siste årene... Det er gjerne sånn ''Det huset der er for fint for hun'' etc. Snakker om at en på jobb som går stygt kledd ... Jeg blir så lei meg... Fordi jeg liker at mennesker er genuine, og da særlig de jeg har rundt meg... Synes ikke noe om sånn dømmende oppførsel selvom vi alle kan kanskje være sånn til tider. Så føler jeg at dette er lavmål for noen som snart er 50... Anonymkode: 64882...d43 Personlighetsforandringer kan skyldes alvorlig fysisk sykdom som feks sykdommer i hjernen som svulst bl.a. Gi bekymringsmelding til din mors fastlege der du forteller om forandringene og ber legen om å utrede og hjelpe din mor. Vet du ikke hvem som er hennes fastlege, gir du bekymringsmeldingen til fylkeslegen eller til kommunen. Anonymkode: e757e...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Personlighetsforandringer kan skyldes alvorlig fysisk sykdom som feks sykdommer i hjernen som svulst bl.a. Gi bekymringsmelding til din mors fastlege der du forteller om forandringene og ber legen om å utrede og hjelpe din mor. Vet du ikke hvem som er hennes fastlege, gir du bekymringsmeldingen til fylkeslegen eller til kommunen. Anonymkode: e757e...bd2 Ja, jeg vet ikke... Kan jo være hormonelt også. Men synes det er rart at hun blir sånn nå. Har dog ikke hørt at folk blir mer spydige med svulst i hodet? Men kanskje verdt å sjekke likevel Anonymkode: 64882...d43
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 6 timer siden, O.G. skrev: Be kjerringa om å holde kjeft? Jeg sier bare at jeg synes det er lavmål å snakke sånn... Hun var også hjemmeværende når jeg var yngre istedet for å ta utdanning. Ikke at det er noe galt med det, men lurer på om hun føler en skam for å ikke ha oppnådd så mye? Anonymkode: 64882...d43
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 Overgangsalderen? Anonymkode: 143f8...288 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #8 Skrevet 10. juli 2019 Kan alzheimers slå ut før man er 50? Anonymkode: 64882...d43
Gjest O.G. Skrevet 11. juli 2019 #9 Skrevet 11. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sier bare at jeg synes det er lavmål å snakke sånn... Hun var også hjemmeværende når jeg var yngre istedet for å ta utdanning. Ikke at det er noe galt med det, men lurer på om hun føler en skam for å ikke ha oppnådd så mye? Anonymkode: 64882...d43 Det er jo ikke for seint for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå