Gå til innhold

Jeg skjønner ingenting.?!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Veronika.

Jeg skjønner ikkenoe. Er så forvirra av alt sammen. Jeg tok en blodprøve pga. misstanke om stoffskiftet mitt var galt. På den første blodprøven så fikk jeg vite at jeg hadde for høyt stoffskifte. Da fikk jeg betablokker fordi jeg hadde veldig hjertebank. Sliter også med angst og depresjon som også kanskje kan gi hjertebank. Men betablokken hjalp ikke. Tok Inderal. Hvorfor virker ikke betablokken på meg?

Så måtte jeg inn igjen for å ta nye blodprøver for å finne ut noe mere siden de forgje var det noe galt med. Men etter at jeg hadde tatt de nye blodprøvene sa de at stoffskiftet mitt var for lavt?? Og nå skjønner jeg ikke noe. Siden før så var det altfor høyt, og nå har det plutselig blitt for lavt!!??!

Og jeg har ikke tatt noe medisiner for høyt stoffskifte heller? Går det ann? At det først er for høyt også blir lavt? Kan jeg få får høyt stoffskifte igjen? Legen sa at det hadde vært betennelse i skjoldbruskkjertelen, og at det derfor kanskje har blitt for lavt? Er dette vanlig? Er det noen som vet.

Og nå bruker jeg Levaxin mot lavt stoffskifte?

Tror dere at jeg plutselig kan få høyt igjen? Hvordan merker jeg dette?

Jeg merket heller ikke noe forskjell på de to gangene heller. Merket ikke noe forskjell på lavt eller høyt.??

Er ikke dette rart? Er det vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...