Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt denne kielferga flere ganger, men da som t/r cruise med venner.

Nå skal jeg på båten igjen, men ha med bil, da jeg alene og mine to små skal besøke familie i Tyskland.

Men jeg finner ingen info på nett hvordan man møter opp, hvor henter man boardingkortene, hvordan fungerer det å kjøre bilen inn på båten osv?

Har noen kjørt denne båten med bil og kan bare fortelle meg forløpet og hvor jeg skal hente nøkkelkort, må vi bli sittende i bilen, burde jeg printe ut billetten? Jeg har to små barn alene med meg, så vil gjerne stresse meg ned ved å vite akkurat dette. Mange takk på forhånd :)

Anonymkode: f45ca...d3d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da vi dro med bil på kielferja sist, hadde vi printa ut billetten på forhånd. De kontrollerte den før vi kjørte om bord. Mener å huske at vi plukket opp nøkkel til lugar i resepsjonen inne på båten, etter vi hadde parkert. Null stress :)

Anonymkode: 3c6a3...fc0

Skrevet

Jeg har ikke kjørt Kiel-båten med bil, men utallige danskebåter etc :)

Du kjører inn innkjøringen for biler, det er som regel godt skiltet. Der er det drive-in skranker som sjekker billetten din og gir deg boardingkortene dine og som regel en lapp som skal ligge i bilen. Deretter får du beskjed om hvilken kø du skal stå i. Enten sier de det i skranken eller så er det mannskap der som viser deg vei.

Når det er ombordkjøring følger du bare køen din når den får beskjed om å kjøre, og de viser deg vei hele veien inn. Det går helt av seg selv og er ikke noe å bekymre seg for 😄

God tur 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...