AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Del Skrevet 10. juli 2019 Jeg har tatt denne kielferga flere ganger, men da som t/r cruise med venner. Nå skal jeg på båten igjen, men ha med bil, da jeg alene og mine to små skal besøke familie i Tyskland. Men jeg finner ingen info på nett hvordan man møter opp, hvor henter man boardingkortene, hvordan fungerer det å kjøre bilen inn på båten osv? Har noen kjørt denne båten med bil og kan bare fortelle meg forløpet og hvor jeg skal hente nøkkelkort, må vi bli sittende i bilen, burde jeg printe ut billetten? Jeg har to små barn alene med meg, så vil gjerne stresse meg ned ved å vite akkurat dette. Mange takk på forhånd Anonymkode: f45ca...d3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #2 Del Skrevet 10. juli 2019 Google er din venn... "kiel ferge bil" ga meg : https://www.colorline.no/praktisk-informasjon/reise-med-bil Sleng på "oppmøte" i tillegg: https://www.colorline.no/praktisk-informasjon/oppmotetider Og er du mer usikker, er det kontaktinformasjon på disse sidene så du kan spørre direkte. Anonymkode: 6e90f...5a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Del Skrevet 10. juli 2019 Da vi dro med bil på kielferja sist, hadde vi printa ut billetten på forhånd. De kontrollerte den før vi kjørte om bord. Mener å huske at vi plukket opp nøkkel til lugar i resepsjonen inne på båten, etter vi hadde parkert. Null stress Anonymkode: 3c6a3...fc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DrueSmoothie Skrevet 12. juli 2019 #4 Del Skrevet 12. juli 2019 Jeg har ikke kjørt Kiel-båten med bil, men utallige danskebåter etc Du kjører inn innkjøringen for biler, det er som regel godt skiltet. Der er det drive-in skranker som sjekker billetten din og gir deg boardingkortene dine og som regel en lapp som skal ligge i bilen. Deretter får du beskjed om hvilken kø du skal stå i. Enten sier de det i skranken eller så er det mannskap der som viser deg vei. Når det er ombordkjøring følger du bare køen din når den får beskjed om å kjøre, og de viser deg vei hele veien inn. Det går helt av seg selv og er ikke noe å bekymre seg for 😄 God tur 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå