Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? 03. Som man reder ligger man? 04. Kjærlighet gjør blind? 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? 08. Forstår du nødvendigheten av krig? 09. Har du en egen hjemmeside/blog? 10. Origami er gøy? 11. Denne settningen er feil? 12. Er du vegetarianer? 13. Skriver du dikt? 14. Er du tro mot deg selv? 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? 16. Øye for et øye? 17. Ku:Melk :: 3.14: ? 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? 22. Er du 'troende' ? 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? 25. Tror du vi er alene i universet? 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? 27. Har du noen gang gått på kino alene? 28. Savner du barndommen? 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? 30. Spiller du et instrument?
Samantha Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty' date=' Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? Ikkje fast nei 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? Ja 03. Som man reder ligger man? Ja 04. Kjærlighet gjør blind? Ja 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? Ja 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? Hehe.. Ja 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? Jepp, i mange tilfeller 08. Forstår du nødvendigheten av krig? 09. Har du en egen hjemmeside/blog? Ja 10. Origami er gøy? Nei 11. Denne settningen er feil? Ja 12. Er du vegetarianer? Nei!!! 13. Skriver du dikt? Gjorde før. 14. Er du tro mot deg selv? Ja, trur det. 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? Hmmm... 16. Øye for et øye? Ja 17. Ku:Melk :: 3.14: ? What? 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? Har du ei meining med dette rare spørreskjemaet, evt kva? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? Hmm... Rik i et fattig land. 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? Ja 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? Ingen spesiell grunn, då eg gjer det i ny og ne 22. Er du 'troende' ? Nei 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? Et mirakel 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? Syns ikkje dei vakraste fuglane sitter i bur. 25. Tror du vi er alene i universet? Ja 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? Ja 27. Har du noen gang gått på kino alene? Ja 28. Savner du barndommen? Ja 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? Nei 30. Spiller du et instrument? Nei, ikkje no lenger.
flowerpower Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Er du på partnerjakt??????? spurte sixx Hva i all verden har du satt igang nå da, Kafka
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 :o what!? Samantha: Har du ei meining med dette rare spørreskjemaet, evt kva? Et spørresjema får aldri gitt annen mening enn de svar som kommer ut av det, eller hva? :-)
flowerpower Skrevet 5. mai 2005 #7 Skrevet 5. mai 2005 Ikke godt å vite hva du finner på da Kanskje jeg skal svare, vi får se......
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2005 #8 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? veldig sporadisk 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? nei, jeg vet stort sett hva jeg har 03. Som man reder ligger man? ja! tror helt klart at folk får som fortjent 04. Kjærlighet gjør blind? det kan den nok sikkert gjøre ja 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? innen for rimelighetens grenser ja 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? ja, tror da det 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? hehe, ja det er nok sant 08. Forstår du nødvendigheten av krig? ja dessverre 09. Har du en egen hjemmeside/blog? nei 10. Origami er gøy? ikke noe særlig 11. Denne settningen er feil? ja, det har nok sneket seg inn en skriveleif der ja 12. Er du vegetarianer? nei 13. Skriver du dikt? nei 14. Er du tro mot deg selv? ja, stort sett 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? rettferdig! 16. Øye for et øye? ja 17. Ku:Melk :: 3.14: ? hm...? ja, sikkert...? 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? uff, tror ikke jeg er spesielt dyp av meg 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? rik i fattig land 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? nei, jeg liker å leve i troen om at det er det 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? 22. Er du 'troende' ? ja 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? mennesker liker å ha vakre ting på utstilling 25. Tror du vi er alene i universet? nei, det kan jeg aldri tenke meg 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? har ingen planer om det, men hadde jeg fått tilbud om det hadde jeg ikke takket nei 27. Har du noen gang gått på kino alene? ja 28. Savner du barndommen? av og til. Jeg hadde det veldig bra som liten 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? nei, gjør egentlig ikke det. :oops: 30. Spiller du et instrument? ikke nå lenger
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2005 #9 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? Ikke fast. 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? ofte 03. Som man reder ligger man? ofte 04. Kjærlighet gjør blind? ofte 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? ikke alltid 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? ja, kanskje? 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? ja, kanskje? 08. Forstår du nødvendigheten av krig? kan forstå at det blir krig, men nødvendigheten? alt er relativt. 09. Har du en egen hjemmeside/blog? nei 10. Origami er gøy? nei 11. Denne settningen er feil? ja 12. Er du vegetarianer? nei 13. Skriver du dikt? nei 14. Er du tro mot deg selv? ja 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? kommer an på 16. Øye for et øye? ja, i noen tilfeller så 17. Ku:Melk :: 3.14: ? det tviler jeg sterkt på 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? hva er meningen med livet? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? rik i et fattig land 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? ja 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? det hender at jeg støtter dem da, men jeg gir like gjerne en tier til en tigger på nasjonal... 22. Er du 'troende' ? jeg er usikker 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? bevis 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? beauty is in the eye of the beholder 25. Tror du vi er alene i universet? nei 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? ja 27. Har du noen gang gått på kino alene? nei 28. Savner du barndommen? nei, jeg ser fremover 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? nei 30. Spiller du et instrument? gjorde det før
Gjest gjest1 Skrevet 5. mai 2005 #10 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? Nei 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? Både og. Man legger ENDA mer merke til hva man hadde etterpå i enkelte tilfeller 03. Som man reder ligger man? Jeppsi 04. Kjærlighet gjør blind? Igjen Både og! 2 forhold siden var jeg kjempemasse blind 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? Dette stemmer 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? Joa 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? Jeg har gullfisk-hukommelse men får også ofte dårlig samvittighet (jeg knakk crackle godteriet til exen og ble kjempeleimeg 08. Forstår du nødvendigheten av krig? Nei men skjønner folk blir sinna og utløser det, for å høres veldig blond ut 09. Har du en egen hjemmeside/blog? Njet 10. Origami er gøy? Jeg kan ikke voksenspråket 11. Denne settningen er feil? Settningen din er FEIL! 12. Er du vegetarianer? 13. Skriver du dikt? Nei 14. Er du tro mot deg selv? Jada 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? Rettferdig 16. Øye for et øye? I enkelte tilfeller 17. Ku:Melk :: 3.14: ? Ja mån! 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? Hva var sjansen for at jeg skulle finne på imbd.com en som hadde stemmen i Hercules hadde også en rolle i noe KAFKA greier, ka kafka?? KA? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? Rik i fattig 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? Nei nei og NEI jeg liker å være uvitende 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? Nei jeg er så uvitende 22. Er du 'troende' ? Nei, men blir ikke overrasket om det finnes noe for å si det slik. Men jeg orker ikke å vie livet mitt til noe jeg ikke helt kan ta og føle på. kan du ta og føle på vinden? Nei, men du skjønner mitt poeng! 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? Å se han og at han gjør et veldigbra trylletriks for meg 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? For ingen vil vel ha de stygge å se på hver dag? (eller var det der en metafor?) 25. Tror du vi er alene i universet? Absolutt ikke, jeg er j-diva, jeg har sett ufoen 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? NEI jeg er redd 27. Har du noen gang gått på kino alene? Nix 28. Savner du barndommen? Enkelte ganger tenker jeg at livet var lettere da, ja. 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? Ja avogtil. For å være ærlig: Nei. 30. Spiller du et instrument? Jeg skriker og synger når jeg er alene hjemme, teller dette?
LilleBille Skrevet 5. mai 2005 #11 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? Ja 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? Jo - vet stort sett hva jeg har 03. Som man reder ligger man? Absolutt 04. Kjærlighet gjør blind? Nei - vil ikke si det - men det kan vel stemme for noen 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? Ja - stort sett 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? Det kommer helt an på om jeg ønsker at det skal bli flere av å elske.... 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? Til tider ja .. men innimellom er den gode samvittigheten helt fortjent 08. Forstår du nødvendigheten av krig? Jeg forstår at det kan være nødveidig - men ikke hvorfor det behøver å være det 09. Har du en egen hjemmeside/blog? Nei 10. Origami er gøy? Sikkert ... for de som liker det .. jeg finner stort sett andre - og for meg mer nyttige ting å gjøre med papiret.. 11. Denne settningen er feil? Det spørs selvfølgelig om du snakker om setningen .. eller en annen setting... 12. Er du vegetarianer? Nei 13. Skriver du dikt? Veeeeldig sjelden - men det skjer 14. Er du tro mot deg selv? Ja 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? Nei ikke nødvendigvis .. men gjerne litt begge deler 16. Øye for et øye? .. tann for tann - kan være på sin plass innimellom 17. Ku:Melk :: 3.14: ? Liker pi-dagen jeg - men hva kua har med det å gjøre er vel et spørsmål 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? Må det egentlig være så dypsindig? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? Rik i et fattig 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? Nei 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? .... 22. Er du 'troende' ? Nei 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? Bevis kanskje .. eller en overbevisning 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? Mennesket egoisme 25. Tror du vi er alene i universet? Nei 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? Nei 27. Har du noen gang gått på kino alene? Nei 28. Savner du barndommen? Nei 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? Ja 30. Spiller du et instrument? Nei
Cand alt Skrevet 5. mai 2005 #12 Skrevet 5. mai 2005 Det der var alt for få spørsmål til at jeg gidder å svare på det.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #13 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? Ikke fast. 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? Korrekt. 03. Som man reder ligger man? Korrekt. 04. Kjærlighet gjør blind? KORREKT! 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? Korrekt! 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? Usikker. 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? Godt mulig. 08. Forstår du nødvendigheten av krig? Nei. 09. Har du en egen hjemmeside/blog? Nei. 10. Origami er gøy? For de som liker det, ja? 11. Denne settningen er feil? Jupp. 12. Er du vegetarianer? Ikke enda. 13. Skriver du dikt? Det hender. 14. Er du tro mot deg selv? Som regel. 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? Rettferdig. 16. Øye for et øye? Usikker. 17. Ku:Melk :: 3.14: ? :klø: 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? Meningen med livet? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? Fattig i et rikt land. 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? Nei. 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? Fordi jeg er blakk. 22. Er du 'troende' ? Ikke når det gjelder religion, nei. 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? Et mirakel. 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? Fordi mennesker er noen jævler? 25. Tror du vi er alene i universet? Nei. 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? Kunne vært moro. 27. Har du noen gang gått på kino alene? Nei. 28. Savner du barndommen? Er der forsatt. 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? Nei, egentlig ikke... 30. Spiller du et instrument? Småspiller gitar, men det er veeeeldig lite.
sirka Skrevet 5. mai 2005 #14 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? Ja 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? Ja 03. Som man reder ligger man? Ja 04. Kjærlighet gjør blind? Ja 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? Tja... 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? Vel, har akkurat blitt flere... 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? Uten tvil.. 08. Forstår du nødvendigheten av krig? Nei 09. Har du en egen hjemmeside/blog? Den er nede for øyeblikket 10. Origami er gøy? Nei 11. Denne settningen er feil? Ja 12. Er du vegetarianer? Nei 13. Skriver du dikt? Nei 14. Er du tro mot deg selv? Tror det.. 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? Begge deler? 16. Øye for et øye? Helst ikke 17. Ku:Melk :: 3.14: ? Mø? 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? Å være eller ikke være? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? (hm?) 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? Tror ikke det, nei. 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? 22. Er du 'troende' ? Litt 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? Synes de vakreste fuglene sitter i pæretreet mitt, jeg. 25. Tror du vi er alene i universet? Ville vært rart 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? Nei 27. Har du noen gang gått på kino alene? Nei 28. Savner du barndommen? Ja, men siden jeg akkurat har fått et barn håper jeg å gå i barndommen igjen.. :-) 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? Nei.... 30. Spiller du et instrument? Ja
Mrs. K Skrevet 5. mai 2005 #15 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? Ja 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? Noen ganger. 03. Som man reder ligger man? Ikke bestandig. 04. Kjærlighet gjør blind? Ikke alle. 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? Med måte. 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? Jeg har prøvd trekant og jeg har også fått barn - uten sammenheng - det er barna jeg har mest glede av.... 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? Kan du gjenta det? 08. Forstår du nødvendigheten av krig? Overhodet ikke. 09. Har du en egen hjemmeside/blog? Jeg har "byggeplassen" her på KG 10. Origami er gøy? Origami er kjempemorsomt. 11. Denne settningen er feil? Jepp! 12. Er du vegetarianer? Nei. 13. Skriver du dikt? Nei. 14. Er du tro mot deg selv? Ja. 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? Jatakk begge deler! 16. Øye for et øye? Nei. 17. Ku:Melk :: 3.14: ? Que? 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? Hvorfor blir vi født når vi likevel skal dø? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? Rik. 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? Nei, jeg fortrekker å leve det livet jeg har her. 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? 22. Er du 'troende' ? Nei. 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? Ingen krig, ingen hunger, intet sex-misbruk, ingen undertrykkelse, ingen triste dødsfall. 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? Jeg vet ikke. Vakre for hvem? 25. Tror du vi er alene i universet? Nei. 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? Nei, men jeg har til seilfly. 27. Har du noen gang gått på kino alene? Ja, men det var da jeg var barn. 28. Savner du barndommen? Nei. 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? Hver dag. 30. Spiller du et instrument? Ikke nå lengere, men jeg synger i kor. Hilsen Trille
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #16 Skrevet 5. mai 2005 veldig bra! Gøy og interessant å lese besvarelsene! Flott!! :-)
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #17 Skrevet 5. mai 2005 28. Savner du barndommen? Ja, men siden jeg akkurat har fått et barn håper jeg å gå i barndommen igjen.. :-) Hei - Grattis da!! :-)
Gjest Sukkerert Skrevet 5. mai 2005 #18 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? Ja. 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? Jeg tror en kan vite hva en har før har mistet det, men at en mister noe kan endre hva en føler rundt det en hadde. 03. Som man reder ligger man? Nei. 04. Kjærlighet gjør blind? Jeg tror at kjærlighet gjør at en ser på en person på en helt annen måte enn en ville gjort ellers, men tror ikke kjærlighet gjør blind for negative ting ved personen en har følelser for. Men aksepten for disse tingene kan øke som en konsekvens av følelsene en har. 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? Nei, det tror jeg er et ordtak som i mange situasjoner ikke trenger å stemme. 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? Jeg gleder meg til å bli flere av å elske. 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? Et tegn på helt normal hukommelse i alle fall. 08. Forstår du nødvendigheten av krig? Nei. Er uenig i hvordan dette spørsmålet er stilt fordi det forutsetter at krig er en nødvendighet. Det er jeg uenig i. 09. Har du en egen hjemmeside/blog? Hadde dagbok jeg skrev mye i på kg. 10. Origami er gøy? Ja. 11. Denne settningen er feil? Feil stavet. 12. Er du vegetarianer? Ja. 13. Skriver du dikt? Nei. Er glad i å skrive person og miljø-skildringer. 14. Er du tro mot deg selv? Jeg vet ikke. 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? Nei. 16. Øye for et øye? Nei. Vold avler vold. 17. Ku:Melk :: 3.14: ? Pi. 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? Har du laget disse spørsmålene selv? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? Det kommer an på hvor fattig og hvor rik. Jeg vil heller overleve enn å ikke gjøre det. 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? Nei. 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? Jeg gjør det. 22. Er du 'troende' ? Nei. 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? At jeg får følelsen av å tro. 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? Fuglene som sitter i bur er ikke de vakreste. De varkreste er de som svever over himmelen. 25. Tror du vi er alene i universet? Ja. 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? Nei. 27. Har du noen gang gått på kino alene? Nei, men har gått på byen alene. 28. Savner du barndommen? Nei. 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? Kanskje. 30. Spiller du et instrument? Ja.
Gjest SumoBryter Skrevet 5. mai 2005 #19 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? Jeg gjorde, men min ex ble sint så da slutta jeg... I dag shopper jeg mye på veldedighetsbutikker fordi pengene går til god sak og samtidlig støtter det resirkulering. 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? Nei, uenig. Har jeg noe godt så vet jeg det. 03. Som man reder ligger man? Hmm, både ja og nei, man kan rett og slett være uheldig også. 04. Kjærlighet gjør blind? Ja helt klart. 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? Ja helt klart. 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? Vet ikke. Det er sikkert godt å være elsket, men å få barn og videreføre sine gener er livets mening. 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? Man kan vel ikke ha god samvittighet for hele sitt liv, så Ja. 08. Forstår du nødvendigheten av krig? Ja, dessverre, selv om Rousseau sin teori om det primitive menneske er en fin utopi som jeg ønsker å tro på. 09. Har du en egen hjemmeside/blog? Ikke nå lenger. 10. Origami er gøy? Ja, hvis man får det til så er det gøy. 11. Denne settningen er feil? Jeg innbilder meg at det kan være en t for mye der, men er ikke sikker. 12. Er du vegetarianer? Nei, men en wannabe vegtetarianer. Både jeg og samboer spiser fisk og kjøtt men vi prøver å spise mindre kjøtt fordi vi ikke liker tanken, men vi er hyklere, FY! 13. Skriver du dikt? Ikke nå lenger... 14. Er du tro mot deg selv? Ja, bortsett fra med den vegetar greia. 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? Rettferdig 16. Øye for et øye? Usikker 17. Ku:Melk :: 3.14: ? Meningen med livet er.... 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? Uh, jeg har fått nok av filosofering og grubling... egentlig... Hva er det onde? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? Fattig i rik land. 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? Ja 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? 22. Er du 'troende' ? Ja 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? Fordi det er disse folk liker å se på. 25. Tror du vi er alene i universet? Nei 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? Nei 27. Har du noen gang gått på kino alene? Ja 28. Savner du barndommen? Ja 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? Ja 30. Spiller du et instrument? Nei
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #20 Skrevet 5. mai 2005 01. Støtter du Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre organisasjoner? Ja 02. Man vet ikke hva man har før man mister det? Ja 03. Som man reder ligger man? Ja 04. Kjærlighet gjør blind? Ja 05. Det er bedre å angre på noe man har gjort enn å angre på noe man ikke fikk gjort? Nei 06. Det er bedre å bli elsket av flere, enn å bli flere av å elske? Nei 07. God samvittighet er tegn på dårlig hukommelse? Ja 08. Forstår du nødvendigheten av krig? Ja 09. Har du en egen hjemmeside/blog? Nei 10. Origami er gøy? Nei 11. Denne settningen er feil? Ja 12. Er du vegetarianer? Nei 13. Skriver du dikt? Nei 14. Er du tro mot deg selv? Ja 15. Er det bedre å være snill eller rettferdig? Nei 16. Øye for et øye? Ja 17. Ku:Melk :: 3.14: ? Nei 18. Hva er det dypsindigste spørsmålet du kan stille meg nå? Er dette alvor? 19. Ville du foretrekke å være en rik person i et fattig land, eller fattig i et rikt land? Rik person i et fattig land 20. Dersom jeg kunne gi deg svaret, ville du ønske å vite om det faktisk finnes et liv etter døden? Ja 21. Dersom du ikke støtter Amnesty, Frelsesarmeen, Redd Barna eller andre - vet du hvorfor du ikke gjør det? 22. Er du 'troende' ? Ja 23. Dersom du ikke tror på Gud, hva må til for at du skal tro? 24. Hvorfor er det alltid de vakreste fuglene som sitter i bur? Fordi de blir fanget først 25. Tror du vi er alene i universet? Nei 26. Har du lyst til å ta fly (PPL-A) sertifikatet? Nei 27. Har du noen gang gått på kino alene? Nei 28. Savner du barndommen? Ja 29. Jobber du bevisst med deg selv for å bli et bedre menneske? Ja 30. Spiller du et instrument? Nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå