Gå til innhold

Alenefar?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen alenefedre her inne på siden? Da mener jeg som er 100% alene med barnet sitt, hvordan synes du det er og hvorfor ble det sånn?

Og for deg som mamma som har latt far ha 100% foreldrerett, hvorfor ble det sånn og hvordan var det?

Anonymkode: b46e5...fcf

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen alenefedre her inne på siden? Da mener jeg som er 100% alene med barnet sitt, hvordan synes du det er og hvorfor ble det sånn?

Og for deg som mamma som har latt far ha 100% foreldrerett, hvorfor ble det sånn og hvordan var det?

Anonymkode: b46e5...fcf

Ingenting som heter foreldrerett.

Anonymkode: aac90...966

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

100% alene med barnet sitt høres trist ut. Du mener sikkert fast bosted hos far. 

Anonymkode: 80dca...826

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

er du i studie siden du spør sånn spørsmål? herregud.

Anonymkode: f8a88...766

AnonymBruker
Skrevet

Så mange tullete svar her inne 🙄 Jeg har dessverre ikke noen relevante erfaringer, ville bare poengtere hvor idiotisk jeg synes svarene her inne var. Håper noen kan svare ordentlig i steden for å shame deg for bagateller i skrivemåte

Anonymkode: 3c17e...169

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Min bror har datteren 100% , mor har kun besøk m/tilsyn 2 ganger i uka.  

Rus , ruskjøring osv ligger bak 

Anonymkode: 08af4...924

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er 100% alene med et barn på 5år. Mor er død av sykdom. Nå hadde jeg barnet 50% før hun døde så det var ikke en helt uvant situasjon.

Det går i grunnen veldig bra, og jeg synes i grunnen det har gått veldig bra helt siden hun døde. Men jeg merker at det ikke er noe alene tid og hele livet nå dreier seg om barnet. Savner og kunne ha litt egentid f.eks en helg hver 4 eller 6 uke. Er vel heller ikke så lett og finne noen ny partner når jeg er alene med et barn 100%. Er nokk ikke så mange som hadde sett syn på en med et barn 100% av tiden. Men vi har det helt topp sammen så det er ikke noe jeg tenker så mye på 🙂 men travelt det er det.

Anonymkode: af21b...a90

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er alenefar 100%, og det fordi mor ikke er særlig frisk. Barnet har alltid likt å bo med meg, siden jeg er den stabile og trygge forelderen. Det går fint, selv om det til tider er begrenset hva man kan gjøre når man har hele ansvaret selv. Men sånn er livet, dette lærer jeg mye av.

Anonymkode: a3d52...421

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...