Gå til innhold

Hvilke kaffekapsler til denne maskinen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp kjøpt meg en deLonghi Nespresso-maskin. Jeg finner ingenting i bruksanvisningen om hvilken kaffekapsler som passer denne maskinen.

Kan jeg kanskje bruke Dolche Gusto sine og er det andre merker jeg kan bruke?

Anonymkode: 2a3f7...07d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nespresso har vel sine egne kapsler. selges kun på nett, eller i butikk i Oslo

Anonymkode: f22ea...7f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har nettopp kjøpt meg en deLonghi Nespresso-maskin. Jeg finner ingenting i bruksanvisningen om hvilken kaffekapsler som passer denne maskinen.

Kan jeg kanskje bruke Dolche Gusto sine og er det andre merker jeg kan bruke?

Dolce Gusto funker ikke. Du må ha kapsler tilsvarende Nespressos egne. Først må du finne ut om du skal ha Original eller Vertuo-kapsler. Sannsynligvis er det Original, disse er vanligst. Det beste utvalget finner du hos Nespresso, men det er enkelte andre produsenter som lager kapsler som passer også. Da er de tydelig merket med at de passer til Nespresso. Kjeldsberg har for eksempel. 

Nespresso-kapsler må kjøpes på nett eller i egne butikker, men de andre merkene som lager kompatible kapsler selges i enkelte vanlige dagligvarebutikker. 

Anonymkode: ad8c1...c60

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dolce Gusto funker ikke. Du må ha kapsler tilsvarende Nespressos egne. Først må du finne ut om du skal ha Original eller Vertuo-kapsler. Sannsynligvis er det Original, disse er vanligst. Det beste utvalget finner du hos Nespresso, men det er enkelte andre produsenter som lager kapsler som passer også. Da er de tydelig merket med at de passer til Nespresso. Kjeldsberg har for eksempel. 

Nespresso-kapsler må kjøpes på nett eller i egne butikker, men de andre merkene som lager kompatible kapsler selges i enkelte vanlige dagligvarebutikker. 

... Og om du vil handle på nett er det også flere andre merker å finne. Søk på Nespresso-kompatible kapsler.

AnonymBruker
Skrevet

... Og om du vil handle på nett er det også flere andre merker å finne. Søk på Nespresso-kompatible kapsler.

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nespresso har vel sine egne kapsler. selges kun på nett, eller i butikk i Oslo

Anonymkode: f22ea...7f4

Tusen takk for god hjelp. Jeg er helt grønn når det gjelder slike kaffemaskiner :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...