AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Jeg har nettopp kjøpt meg en deLonghi Nespresso-maskin. Jeg finner ingenting i bruksanvisningen om hvilken kaffekapsler som passer denne maskinen. Kan jeg kanskje bruke Dolche Gusto sine og er det andre merker jeg kan bruke? Anonymkode: 2a3f7...07d
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #2 Skrevet 10. juli 2019 Nespresso har vel sine egne kapsler. selges kun på nett, eller i butikk i Oslo Anonymkode: f22ea...7f4 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nettopp kjøpt meg en deLonghi Nespresso-maskin. Jeg finner ingenting i bruksanvisningen om hvilken kaffekapsler som passer denne maskinen. Kan jeg kanskje bruke Dolche Gusto sine og er det andre merker jeg kan bruke? Anonymkode: 2a3f7...07d Dolce Gusto funker ikke. Du må ha kapsler tilsvarende Nespressos egne. Først må du finne ut om du skal ha Original eller Vertuo-kapsler. Sannsynligvis er det Original, disse er vanligst. Det beste utvalget finner du hos Nespresso, men det er enkelte andre produsenter som lager kapsler som passer også. Da er de tydelig merket med at de passer til Nespresso. Kjeldsberg har for eksempel. Nespresso-kapsler må kjøpes på nett eller i egne butikker, men de andre merkene som lager kompatible kapsler selges i enkelte vanlige dagligvarebutikker. Anonymkode: ad8c1...c60
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dolce Gusto funker ikke. Du må ha kapsler tilsvarende Nespressos egne. Først må du finne ut om du skal ha Original eller Vertuo-kapsler. Sannsynligvis er det Original, disse er vanligst. Det beste utvalget finner du hos Nespresso, men det er enkelte andre produsenter som lager kapsler som passer også. Da er de tydelig merket med at de passer til Nespresso. Kjeldsberg har for eksempel. Nespresso-kapsler må kjøpes på nett eller i egne butikker, men de andre merkene som lager kompatible kapsler selges i enkelte vanlige dagligvarebutikker. Anonymkode: ad8c1...c60 ... Og om du vil handle på nett er det også flere andre merker å finne. Søk på Nespresso-kompatible kapsler. Anonymkode: ad8c1...c60
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: ... Og om du vil handle på nett er det også flere andre merker å finne. Søk på Nespresso-kompatible kapsler. Anonymkode: ad8c1...c60 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dolce Gusto funker ikke. Du må ha kapsler tilsvarende Nespressos egne. Først må du finne ut om du skal ha Original eller Vertuo-kapsler. Sannsynligvis er det Original, disse er vanligst. Det beste utvalget finner du hos Nespresso, men det er enkelte andre produsenter som lager kapsler som passer også. Da er de tydelig merket med at de passer til Nespresso. Kjeldsberg har for eksempel. Nespresso-kapsler må kjøpes på nett eller i egne butikker, men de andre merkene som lager kompatible kapsler selges i enkelte vanlige dagligvarebutikker. Anonymkode: ad8c1...c60 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nespresso har vel sine egne kapsler. selges kun på nett, eller i butikk i Oslo Anonymkode: f22ea...7f4 Tusen takk for god hjelp. Jeg er helt grønn når det gjelder slike kaffemaskiner Anonymkode: 2a3f7...07d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå