AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Fortell din verste blackoutfylla historie! Jeg blir rabiat, kliner med alt og alle og ligger med hvem som helst. Blir aldri sint eller lei meg, men blir helt propell.. Anonymkode: 634e9...966 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #2 Skrevet 10. juli 2019 Tar denne som ab Var 20 år og skulle på fest hos eksen min. Hadde aldri møtt vennene hans før. Jeg drakk tequila for første gang. Dårlig ide, for jeg ble kanonfull! Mange sorte hull fra den kvelden , men husker jeg plutselig ble sint på han. Vet ikke hvorfor, men kjeftet på han foran alle. Jeg satt på trammen å hylgrein. Så husker svakt at jeg satt i fanget på kameraten.Husker ikke mye av kvelden, men fikk høre fra han dagen etterpå hva jeg hadde gjort Jeg hadde prøvd meg på kameraten hans flere ganger. Så danset toppløs foran alle 🤦♀️ jeg satt på trammen å hylgrein pga han nektet meg mer tequila 🤣 Jeg drakk aldri mer tequila etter den kvelden. Jeg visst sovnet i senga rundt 00. Da var jeg ferdig for kvelden. Anonymkode: 5284a...5af 8 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 Jeg skjønner ikke at dere tørr å drikke dersom dere har opplevd blackout! Det hadde skremt meg avholds i hvert fall. Jeg har episoder hvor jeg har blitt litt for løssluppen, sånn klein klining på dansegulvet feks, men jeg husker alt etterpå. Anonymkode: a05ca...59d 5
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke at dere tørr å drikke dersom dere har opplevd blackout! Det hadde skremt meg avholds i hvert fall. Jeg har episoder hvor jeg har blitt litt for løssluppen, sånn klein klining på dansegulvet feks, men jeg husker alt etterpå. Anonymkode: a05ca...59d Jeg drikker kun øl og får aldri blackout av kun øl.Jeg var ung da, men er 28 år nå. Aldri hatt blackout etter den kvelden 👌 Anonymkode: 5284a...5af 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 Satt med tre venninner i desember og hadde begynt å drikke. Vi skulle se en film og så høre på musikk, men strømmen gikk. Var kaldt og mørkt. Anonymkode: eaec6...c71 9
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 Vet ikke. Hadde blackout. Anonymkode: 01a6c...f6f 7
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 Jeg husker ikke. Anonymkode: 1f9b1...8df 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #8 Skrevet 10. juli 2019 Det er bare å ta en titt på den andre tråden som går nå. Etter Pappa hentet meg og bærte meg inn i huset så ble jeg tatt av klærne. Men de fikk ikke ta av meg undertøyet tydeligvis. Jeg hadde spydd nedover hele meg. Ble satt i badekar da hadde jeg også begynt å prompa.. Anonymkode: b3517...062 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #9 Skrevet 10. juli 2019 Jeg blir som deg, ts og jeg får så fryktelig fylleangst😭 men kan heldigvis klare å le av det etter noen uker, så til slutt blir det en god historie istedenfor en tragedie i mitt eget hode 😅 nei, nå ble jeg påminnet alt det merkelige jeg har fåretatt meg på fylla, får garantert ikke sove nå 🤪 joda.. Anonymkode: 6f4bf...ceb
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #10 Skrevet 11. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bare å ta en titt på den andre tråden som går nå. Etter Pappa hentet meg og bærte meg inn i huset så ble jeg tatt av klærne. Men de fikk ikke ta av meg undertøyet tydeligvis. Jeg hadde spydd nedover hele meg. Ble satt i badekar da hadde jeg også begynt å prompa.. Anonymkode: b3517...062 Hvilken andre tråd? Anonymkode: 5284a...5af
Armitage Skrevet 11. juli 2019 #11 Skrevet 11. juli 2019 Det eneste som har skjedd med meg er at jeg ikke husker hvordan jeg kom meg hjem en gang. Hadde vært på julebord med jobben og hadde fått servert noe sprit av en kollega. Fikk senere bekreftet at jeg hadde ringt samboer som var på fest en annen plass og mumlet noe om at jeg var full og ville hjem. Hadde greid å fortelle hvor jeg var og samboer hadde fått en kompis til å hente meg på trappa på utestedet vi hadde vært på. Det er en ekkel følelse å ikke kunne ta vare på seg selv. Så nå er jeg veldig streng med meg selv når jeg drikker. I ettertid så har minner plutselig dukket opp og jeg husker at det var noen menn som jeg ikke kjente som var bortpå meg mens jeg satt dritings på trappa og prøvde å holde meg våken. Husker jeg var redd for å bli ranet, så jeg knuget mobilen og veska i fanget. Hvor kollegaene mine hadde blitt av, vet jeg ikke. Bor heldigvis i en liten by hvor det ikke skjer så mye, men allikevel. Hendelsen har lært meg noe. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #13 Skrevet 11. juli 2019 Ble voldtatt og smittet med klamydia. Hurra for meg!!! Det er 22 år siden nå, har aldri rørt alkohol siden og har aldri fortalt det vil noen. Skammer meg den dag i dag. Anonymkode: 07334...f0d 2 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #14 Skrevet 11. juli 2019 Jeg drakk med folk jeg ikke kjente og folk som jeg var utrygg på, så ble jeg skikkelig superfull, sånn typ fullere enn jeg pleide å bli med andre folk, liksom, så hadde jeg sex med alle guttene i vennegjengen til han jeg var interessert i, men ikke samme helg da, og selv om jeg ble skikkelig superfull når jeg var sammen med akkurat disse folka så fortsatte jeg å feste med dem, også pulte jeg en ny kompis av han jeg var interessert hver helg vi festet. Jeg vet ennå ikke om jeg har hatt sex med han jeg egentlig er interessert i, men jeg har gått runden med alle kompisene hans, i hvert fall. Å, vent, dette var ikke meg.... Anonymkode: 32c37...994 1
mellomtomater67 Skrevet 11. juli 2019 #15 Skrevet 11. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble voldtatt og smittet med klamydia. Hurra for meg!!! Det er 22 år siden nå, har aldri rørt alkohol siden og har aldri fortalt det vil noen. Skammer meg den dag i dag. Anonymkode: 07334...f0d stakkars deg. klem ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #16 Skrevet 11. juli 2019 Våknet opp på sykehuset. Det siste jeg husker fra den kvelden var at jeg drakk vodka rett fra flasken. Anonymkode: 98c3f...3ba
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #17 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Våknet opp på sykehuset. Det siste jeg husker fra den kvelden var at jeg drakk vodka rett fra flasken. Anonymkode: 98c3f...3ba Du er ikke særlig gammel, er du vel? Anonymkode: 32c37...994
Million Skrevet 11. juli 2019 #18 Skrevet 11. juli 2019 (endret) Jeg var vel 16 år og skulle på nyttårsfest med drikking for første gang. Det var noen på helt andre siden av byen som var alene hjemme og skulle ha fest. Jeg vet ikke hvem som ga meg det, men jeg drakk hjemmebrent/sterk sprit, og ble så kanondrita at jeg bare husker et par bruddstykker fra kvelden. Det ene jeg husker er at han kameraten min som tok meg med på festen og som kjente de som bodde der, hang over badekaret og spydde der. Jeg trøstet med noen klapp på skulderen. Det neste jeg husker er at jeg lå på avsatsen i trappen opp til andre etasje og hylgrein. Husker ikke hva jeg skreik for, men jeg skreik og skreik. Tror jeg hadde en venninne som satt der og visste ikke helt hva hun skulle gjøre med meg. Så ble det svart. Det er alt jeg husker fra en hel kveld. Husker at jeg senere, en uke eller noen dager etterpå, måtte reise hele veien tilbake for å hente mohairgenseren min som jeg hadde tatt av meg og glemt igjen der. Den var jeg veldig glad i og "alle" måtte jo ha en sånn den gangen (dette var på 80-tallet), så den ville jeg ha tilbake. Heldigvis hadde hun ikke kastet den, så jeg fikk den igjen. Endret 11. juli 2019 av Million 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #19 Skrevet 11. juli 2019 Er dette virkelig en greie? Eller er det en del av den inngrodde norske kulturen med alkohol, at man kan skylde på alkoholen hvis man driter seg ut... Jeg drikker nesten ikke selv, men har blitt så full ved et par anledninger at jeg kastet opp og følte for å legge meg ned. Men jeg har klart å huske alt dagen derpå. Anonymkode: 1df6d...429 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #20 Skrevet 11. juli 2019 Hadde lekt med kopimaskina på sommerfesten til jobb for noen år siden. Ante fred og ingen fare frem til resepsjonisten og IT-fyren kom inn i det åpne landskapet på mandagen med en utskrift og lurte på om de var mine... Anonymkode: be394...bf2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå