Gå til innhold

Kommer til å savne ff

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt gjevnlig sex med en mye yngre mann. Har veldig god sex. 

Nå har jeg noe pågang med en så det passer seg ikke med sex med han nå, men allikevel kan jeg tenke på sex vår og ha lyst. 

Liker jeg ikke han andre nok eller er det naturlig pga gjevnlig god sex med han? 

Anonymkode: 53586...1db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jevnlig, ikke gjevnlig

Anonymkode: 8a713...fd1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En mann som leverer jevnlig oxytocin til hjernen din blir du avhengig av. Treffer du en som ikke klarer det så blir du ikke like avhengig. Da vil tankene dine gå tilbake til den mannen som leverte sakene. Dette gjør at du føler uro. Du vil være en kvinne som har det godt seksuelt. Hva du velger å gjøre kan du ikke spørre oss om. Vi har ikke oversikt og innsikt i hva du skal velge mellom.

23/18 over og ut.

Anonymkode: cc7af...bb6

• Liker 2
Skrevet

Ja, det er noen veivalg i livet. Er din nye faste utilstrekkelig eller bare ikke like god? Er det snakk om vanesak / utgangspunkt for å jobbe både med deg og han? Kanskje litt tidlig å si?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

23/18 over og ut.

Nå igjen... Noe så pinlig.

Anonymkode: a475e...666

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, MuffinStud skrev:

Ja, det er noen veivalg i livet. Er din nye faste utilstrekkelig eller bare ikke like god? Er det snakk om vanesak / utgangspunkt for å jobbe både med deg og han? Kanskje litt tidlig å si?

Det er sant. Har mer å hente hos han andre for der kan det gjerne bli forhold. Grenser til hvor lenge man ønsker ff. Ønsker forhold. God sex har vi hatt så sånn sett savn på den biten. Håper vi kan få like bra sex på sikt. Tidlig å si. 

Anonymkode: 53586...1db

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå igjen... Noe så pinlig.

Anonymkode: a475e...666

Av alle ordene en skrev så var det dette du fikk med deg. Wow!

23/18 over og ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...