Energi-jenta Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 (endret) Jeg har en sønn på 11 mnd som krabber super fort. Det er meldt så mange fine dager med sol nå og siden jeg bor i byen og ikke har hage her så ønsker jeg likevel at vi kan finne på noe ute. Noen som har forslag til uteaktiviteter med en turbobaby? Endret 10. juli 2019 av Energi-jenta
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 I den alderen er de fornøyd med mer eller mindre hva som helst som lar dem utforske ting. Andemating, gå i parken og la ham herje rundt på gresset og se på pinner og steiner og kongler og blader og whatnot. Det gjør vi hver dag, og han blir aldri lei. Ellers er sutling med vann en slager. Finn en dam, eller ha vann i en balje, gi ham et par ting å fylle oppi og øse opp med, og la ham plaske og helle og sutle og styre. Gjerne kombinert med leker som flyter, ting som ikke flyter, osv. Anonymkode: 97cc9...1de 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 Hvis det er varmt nok til at han kan bli våt, så er vann veldig gøy å leke med. Jeg pleide å ha med en stor flaske med vann, og bøtte, bakeboller, og generelt skåler i forskjellige størrelser. En skjei eller øse er også kjekt å ha. Tar det med på lekeplass eller i parken. Anonymkode: 553b3...cc7 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 Gå på lekeplass er også en slager. En med sandkasse og disse for småbarn. Ha med minst én bøtte, da det ser ut til at minst halve moroen er å flytte ting fra en bøtte til en annen. Anonymkode: 97cc9...1de 2
Marimba Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 Nå vet ikke jeg hvor langt fremme din er motorisk. Min på 11 måneder ligger litt etter, og verken krabber eller sitter enda, så hun ligger i gresset, i sandkassa eller på et teppe og utforsker. Kan kanskje vifte litt med en spade eller noe. Ellers så liker hun kjempegodt å sitte litt støttet opp i en babyhuske, men stortsett sitter hun på ryggen i bæresjal mens jeg løper etter storesøster på 2. Der trives hun kjempegodt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå