Gå til innhold

Hvor viktig er kyss og kjærtegn i forholdet for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer kysser aldri. Når han dro på helgetur i helgen nå så satte han seg bare inn i bilen og sa «hadet» og dro. 

Det er vel ca en mnd siden vi kyssa nå, og litt mer siden vi hadde sex.

I går så sier han som han så ofte gjør «skal vi ta en kjappis?». Jeg har prøvd å si såååå lenge nå at det føles rart og plutselig skulle pule nå, jeg trenger mer kjærtegn og kos i hverdagen, men det blir aldri noe bedring. 

Jeg ønsker ikke noe klining altså, men av og til et kyss, av og til at han kan holde rundt meg, av og til at han sier jeg er fin. Det er like mye mitt ansvar og, og kan og bli flinkere. Men det er han som har mest lyst på sex, og da må han lære seg hva jeg vil 😅

Er kyss i hverdag viktig for deg? 

Anonymkode: 27c96...b88

Skrevet

Det er kjempeviktig! Men når tok du sist initiativ til et kyss eller en klem? Ikke vent på ham!

Jeg prøver å passe på at vi kysser hver natt når vi sier god natt. Jeg ber også om en god, lang klem når det faller meg inn i løpet av dagen. 

Når det gjelder sex trenger jeg en del oppvarming, men pga barn er det sjeldent at det blir på dagtid. 

Men her vil jeg si at du selv må ta styring. Det hjelper selvfølgelig å snakke om det. Det er fort gjort å glemme småtingene i et langvarig forhold, men det er de som blir viktige (i alle fall for meg)

AnonymBruker
Skrevet

Viktig. Kunne godt vært i forhold uten sex, men ikke uten annen nærhet og kos.

Anonymkode: ff1d8...fbd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke opptatt av nærhet, sex eller kyssing, synes det er klamt og ekkelt (sussing på munnen går fint, men har ikke behov for å ha en annens tunge stikkende inni munnen min). Akkurat i forelskelsesperioden er det viktig - men nå har mannen min og jeg vært gift i 10 år, og jeg er veldig fornøyd med å ha luft rundt meg. Vi er der 100 % for hverandre, har et veldig harmonisk familieliv med barna, men lever fysisk sett som et eldre ektepar. Det passer meg helt perfekt. Det tok tid å finne en mann som passer i et slikt forhold - men nå når jeg har funnet ham, passer jeg godt på ham :)

Anonymkode: 44551...9ee

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke opptatt av nærhet, sex eller kyssing, synes det er klamt og ekkelt (sussing på munnen går fint, men har ikke behov for å ha en annens tunge stikkende inni munnen min). Akkurat i forelskelsesperioden er det viktig - men nå har mannen min og jeg vært gift i 10 år, og jeg er veldig fornøyd med å ha luft rundt meg. Vi er der 100 % for hverandre, har et veldig harmonisk familieliv med barna, men lever fysisk sett som et eldre ektepar. Det passer meg helt perfekt. Det tok tid å finne en mann som passer i et slikt forhold - men nå når jeg har funnet ham, passer jeg godt på ham :)

Anonymkode: 44551...9ee

Har han samme behov og syn på dette som deg?

Anonymkode: d1ba9...af8

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg ønsker ikke noe klining altså,"

Ja slikt er det bare særinger som driver med! 😂

Anonymkode: 92486...e11

AnonymBruker
Skrevet

Viktig med nærhet ellers om vi ikke har sex på en stund. Man kan ikke både droppe sex OG nærhet. Desverre har jeg en samboer som ikke helt ser det der. Det handler ikke om at han ikke vil bære nær meg, men han tenker rett og slett ikke over det, så alt står på meg 🙄 han er flink til å kose når vi har lagt oss da, å han avviser meg ikke om jeg kommer å stjeler armkroken. Men er litt lei av at det bare er jeg som tar initiativ 🙈

Anonymkode: 3bfd4...38a

AnonymBruker
Skrevet

For meg er det veldig viktig. Det har dessverre blitt mindre av det etter at vi fikk barn. 

Før kysset vi alltid hadet om morgenen (dro samtidig), kysset når vi kom hjem fra jobb, alltid godnattkyss, og som regel litt rundt omkring i løpet av dagen. 

Nå blir det ikke noe hadetkyss om morgenen, da vi drar til ulike tider (ene grytidlig mens andre skal levere i barnehage), når vi kommer hjem er det helt kaos, og vanskelig å huske på et lite nuss mens man står med armene fulle av illsint ettåring og galemattias jevnt over hele linja. 

Vi kysser alltid godnatt, da. Og så prøver vi iherdig å huske på kyss og klem i hverdagen. Men oppi alt kjaset og maset og her og der og armer og bein og tøytomater og lekeelfanter, er det ikke alltid så lett.. 

Anonymkode: 6999d...74e

AnonymBruker
Skrevet

Kjempeviktig. Kunne fnt levd uten sex med kona, men nærhet, kyss og kos må jeg ha.

Anonymkode: bf3d1...66a

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Viktig med nærhet ellers om vi ikke har sex på en stund. Man kan ikke både droppe sex OG nærhet. Desverre har jeg en samboer som ikke helt ser det der. Det handler ikke om at han ikke vil bære nær meg, men han tenker rett og slett ikke over det, så alt står på meg 🙄 han er flink til å kose når vi har lagt oss da, å han avviser meg ikke om jeg kommer å stjeler armkroken. Men er litt lei av at det bare er jeg som tar initiativ 🙈

Jeg tror det er veldig vanlig at dama trenger mest kos, og mannen mest sex. Så da blir det til at den ene tar mest initiativ til kos, og den andre mest initiativ til sex. Det lureste er nok å akseptere forskjellene litt, og heller ta initiativ når du trenger kos. Ingen grunn til å bli lei seg i alle fall. 

Anonymkode: 30380...802

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det er veldig vanlig at dama trenger mest kos, og mannen mest sex. Så da blir det til at den ene tar mest initiativ til kos, og den andre mest initiativ til sex. Det lureste er nok å akseptere forskjellene litt, og heller ta initiativ når du trenger kos. Ingen grunn til å bli lei seg i alle fall. 

Anonymkode: 30380...802

Samboer trenger ikke mest sex heller, det er det jeg som gjør. Jeg forventer da ikke at vi skal være innpå hverandre hele tiden, ei heller ha sex hver dag. Men siden jeg tar masse hensyn til hans behov så forventer jeg faktisk det samme tilbake :) ikke uttal deg om mitt forhold før du kjenner begge to er du snill ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...