mortilen. Skrevet 10. juli 2019 #1 Skrevet 10. juli 2019 Hei. Noen erfaringer med disse smartklokkene? Usikker på hvilke jeg skal velge og ser de har en del forskjellig funksjoner. Jeg har en god polar klokke jeg bruker til trening men er egentlig ute etter en smartklokke slik at jeg kan se om noen ringer, sender SMS osv. I tillegg vil jeg ha puls måler og skritt teller +++. Ute etter erfaringer, både bra og ikke bra😊😊
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #2 Skrevet 10. juli 2019 Jeg ser ingen av dem har innebygget gps, og det er ganske dårlig i 2019. Samboeren min har Garmin Vivoactive, den er litt dyrere, men har ihvertfall innebygget gps. Han er storfornøyd med den. Anonymkode: cc0aa...f3a
Frøken.stille Skrevet 11. juli 2019 #3 Skrevet 11. juli 2019 Har Fitbit versa, skrittelleren er veldig (altfor) generøs 😒
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 #4 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, Frøken.stille skrev: Har Fitbit versa, skrittelleren er veldig (altfor) generøs 😒 Vanlig problem over alle skritt-tellere, dessverre.. mannen er venstrehendt, og får 600 skritt hver gang han pusser tennene... og 200 skritt når han pusser de fire tennene til ettåringen.. Anonymkode: cc0aa...f3a
tånegla Skrevet 11. juli 2019 #5 Skrevet 11. juli 2019 Jeg byttet ut fitbit med vimovo og det er jeg glad for. Vi kjøpte fitbit til alle 3 i huset. Glass sprakk på null komma nix de 2 andre har sine men bruker dem ikke. Min gikk i søpla. Garmin er mye bedre med tekniske finesser og utseende. Pimper min opp med reimer fra eBay
mortilen. Skrevet 11. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 11. juli 2019 Takk for mange tips. Sjekket ut litt mer klokker fra garmin så får se hva jeg faller på. Men da dropper jeg fitbit 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå