prilla Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Lurer på hva dere bruker for å dekke sprengte blodkar i ansiktet? Bruker fondation og ikke pudder, så jeg lurer på om noen har gode tips som kan hjelpe meg ?? Hvordan er feks. YSL touche éclat å bruke til dette formålet når jeg bruker foundation og ikke pudder.
Dru Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Jeg vil tro at en concealer med grønntoner vil kunne dempe det røde veldig godt. Om den bør brukes over eller under foundation vet jeg ikke.
Gjest Sarah Jessica Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Jeg ville prøvd en grønn concealer under pudder, evnt. foundation. Selv har jeg bare ett lite sprengt blodkar under det ene øyet, og det dekker jeg med YSL touche eclat. Men den er ikke heldekkende, så det vises litt igjennom.
prilla Skrevet 5. mai 2005 Forfatter #5 Skrevet 5. mai 2005 Grønn concealer? Noen du kan anbefale?? (har ikke veldig mye peiling skjønner du :oops: )
glaciera Skrevet 5. mai 2005 #6 Skrevet 5. mai 2005 Jeg synes Touche Eclat er veldig bra. Legg foundation først, så klappe på dekkprodukter , avslutte med pudder. Du kan legge et grønt dekkprodukt på punktet før foundation. Body Shop og CHanel har grønne og hvite underlagsprodukter.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #7 Skrevet 6. mai 2005 Heisann! Jeg har en dekkstift som er grønn i den ene enden, og "hudfarget" i den andre. Først bruker jeg den grønne (grønt nøytraliserer rødt), etter tar jeg på av den andre. Pudder over til slutt. Husker ikke helt hvilket merke....Clarins kanskje? De vet det helt sikkert på et parfymeri! Forøvrig kan små "sprengte" blodkar fjernes hos en hudpleier. Koster rundt 250 kr for et kvarter.
lillesky Skrevet 9. mai 2005 #8 Skrevet 9. mai 2005 Er det vondt å fjerne sprengte blodkar? Har et rett innenfor nesa, ser ut som om jeg blør neseblod...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå