Gå til innhold

Mann som barberer seg nedentil, selv om jeg ikke liker det.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fra dag én, i 5 års ekteskap, gitt uttrykk for at naturlig er min greie. Like vel, stusser/barberer han ganske mye. Han sier det er mest behagelig kortere, og at det lugger når det blir for langt. På alt annet enn dette er han veldig naturlig og lite jålete. 

Ble plutselig redd for at han er utro, da han nettopp gjorde det før han skulle en tur på byen, noe han gjør ca 2 ganger i året. Kan ha vært tilfeldig, men synes det er rart. 

Skal sies at han har litt liten penis, og jeg har egentlig alltid tenkt at det har noe med den liten-tiss-optisk-illusjonsgreia, hvor fanten liksom skal bli seende større ut når den er uten lokker. Tror han har/har hatt litt penis-komplekser. 

Hva tenker dere menn? 

Anonymkode: b24e2...1cb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva tenker dere menn? 

At det er hans business om han vil barbere seg eller ikke. 

Anonymkode: c500e...7f9

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hans hår, hans valg

Anonymkode: 4d064...0ab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

At det er hans business om han vil barbere seg eller ikke. 

Anonymkode: c500e...7f9

Men det kan ikke være tegn på utroskap? 

De fleste vil vel fremstå mest mulig attraktiv for den de har sex med, og jeg har gitt klart uttrykk for at jeg ikke finner barberte mannlige undeliv særlig attraktive. 

Gir det mening det med lugging? 

Ts

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fra dag én, i 5 års ekteskap, gitt uttrykk for at naturlig er min greie. Like vel, stusser/barberer han ganske mye. Han sier det er mest behagelig kortere, og at det lugger når det blir for langt. På alt annet enn dette er han veldig naturlig og lite jålete. 

Ble plutselig redd for at han er utro, da han nettopp gjorde det før han skulle en tur på byen, noe han gjør ca 2 ganger i året. Kan ha vært tilfeldig, men synes det er rart. 

Skal sies at han har litt liten penis, og jeg har egentlig alltid tenkt at det har noe med den liten-tiss-optisk-illusjonsgreia, hvor fanten liksom skal bli seende større ut når den er uten lokker. Tror han har/har hatt litt penis-komplekser. 

Hva tenker dere menn? 

Du skriver at han stusser /barberer ganske mye. Det oppfatter jeg som jevnlig og at han ikke har begynt med dette nylig. At han gjør det før han skal på byen har ingenting med utroskap å gjøre. Pynter ikke du deg før du går ut, slik at du føler deg bra for din egen del? - Menn gjør også det :) 

Skrevet

Jeg barberer hele kroppen selv om mange damer ikke liker det. Jeg synes det er bedre enn å gå rundt som en hårdott. En hårdott er lite sexy synes jeg. Jeg er generelt lite jålete ellers. Så menn gjør dette for sin egen del.

• Liker 1
Skrevet

Ts! Det er opp til han om han barberer seg eller ikke. Du har INGEN rett på å nekte han det. Det at du mistenker utroskap fordi han stusser kjønnshårene viser bare hvor syk og kontrollerende du er overfor han. Håper han er utro mot deg, for han fortjener ikke en så sjalu og maktgal kjæreste. Fy faen

• Liker 1
Skrevet

Kanskje mannen din gjør det han syns er best for sin egen del. Sånn det burde være. 

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

De fleste vil vel fremstå mest mulig attraktiv for den de har sex med, og jeg har gitt klart uttrykk for at jeg ikke finner barberte mannlige undeliv særlig attraktive. 

Ts

Du har fått gode svar over. Nå virker det som om du VIL gi næring til mistenksomheten din.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts

Det gir mening det med luggingen ja. Hår setter seg fast under forhuden, hår kiler seg i buksesmekken osv. En helt ny verdem åpnet seg når jeg først fant høvelen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil bare slenge inn at det er litt rart at han insisterer på å barbere seg, jeg bryr meg ikke om hvordan underlivet mitt ser ut så det kan dama godt få bestemme for min del, tror også de færreste menn bryr seg om eget underliv, det jeg derimot bryr meg om er at dama skal barbere seg, fordi hår+oral = gross.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, KapteinJ skrev:

Jeg vil bare slenge inn at det er litt rart at han insisterer på å barbere seg, jeg bryr meg ikke om hvordan underlivet mitt ser ut så det kan dama godt få bestemme for min del, tror også de færreste menn bryr seg om eget underliv, det jeg derimot bryr meg om er at dama skal barbere seg, fordi hår+oral = gross.

Så feil kan man ta. Det finnes menn som bryr seg veldig om sitt eget underliv like mye som damer gjør det om sitt.

• Liker 4
Gjest Chroma
Skrevet

Jeg er dame, men barberer kun for min egen del, fordi jeg liker det barbert. Hadde ikke grodd hår for noen andres skyld. 

AnonymBruker
Skrevet

Samboer barberer seg kun for egen del, jeg kunne ikke brydd meg mindre om han har hår eller ikke. Ser VIRKELIG ikke problemet. Om han har det mer komfortabelt og føler seg bedre så må han vel få lov til det eller?? 

Anonymkode: c7bdb...477

• Liker 2
Skrevet

Dette handler rett og slett om egen velvære, om man vil barbere seg eller ikke er en privat sak.

Har bestandig vært glattbarbert på hele utstyret, dette fordi jeg syns det er mest renslig, føles best og sexen føles
bedre ut også mot i ei glattbarbert dame. Har hatt damer som syns jeg skulle "spare" opp litt hår, prøvd det men 
men gikk fort bort fra det.

Om dama er glattbarbert eller har en liten veltrimmet stripe er det jeg liker, damer som insisterer på at det skal være
full busk her og der for det er naturlig kunne jeg aldri tenkt meg å vært ilag med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for betryggende svar! Da skal han få beholde tennåringsfrisyra si i fred 😉

Ts

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for betryggende svar! Da skal han få beholde tennåringsfrisyra si i fred 😉

Ts

Slutt å snakk ned om han på den måten. Barnslig 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Du skriver at han stusser /barberer ganske mye. Det oppfatter jeg som jevnlig og at han ikke har begynt med dette nylig. At han gjør det før han skal på byen har ingenting med utroskap å gjøre. Pynter ikke du deg før du går ut, slik at du føler deg bra for din egen del? - Menn gjør også det :) 

Hehe, trodde dette var mest en damegreie. Så feil kan man ta. Går ikke på byen, så lite vet vel jeg. Opplysende. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slutt å snakk ned om han på den måten. Barnslig 

Slutt å være så hårsår. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slutt å være så hårsår. 

Hårsår fordi jeg syns en partner ikke burde gjøre narr av den personen h*n «liksom» skal elske over alt? Javel så får jeg bare være det da 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...