AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 har sett 3 stk på noen uker nå. MEN de har ikke noe hale bak, altså de to lange hallene bak, men kun foran. Er det skjeggkre? Jeg dør.... Anonymkode: 6fe30...ed3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 Sett ut limfeller/tape så kan du studere fangsten. Anonymkode: f42f4...25c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 Ikke sikkert. Trodde jeg fant skjeggkre selv en tid tilbake. Har dekning for skjeggkre i forsikringen, så tok kontakt der og ble sendt videre til et selskap som driver med skadedyr. Hadde tatt bildet av kreket heldigvis, og de kjente den igjen - var ikke skjeggkre, men markkakkerlakk, som ikke er et skadedyr, men finnes naturlig i norsk natur og bare hadde forvillet seg inn. Uansett, vi kan ikke vite hva slags insekt du har. Neste gang, ta et bilde og ta kontakt med noen som vet hva de snakker om. Anonymkode: b8770...0f1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: har sett 3 stk på noen uker nå. MEN de har ikke noe hale bak, altså de to lange hallene bak, men kun foran. Er det skjeggkre? Jeg dør.... Anonymkode: 6fe30...ed3 Har de hale foran ? Mystisk..... Anonymkode: e3898...a78
Aragorn ll Elessar Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 Å HERREGUD 3 stykk på noen uker Du har ikke noe annet valg, du må brenne ned huset 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #8 Skrevet 10. juli 2019 Nope.. Ligner veldig skjeggkre. Men ingen hale bak. Bare to lange greier foran. Kjøpte limfelle i dag og venter spent. Det har altså skjedd så mye dritt i livet de siste måneden så skjeggkre er det som kommer til å la det renne over. Anonymkode: 6fe30...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå