AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Skal snart møte en jente som er jomfru. Hvordan burde jeg forholde og tilpasse meg i forhold til hun? Må jeg bare ta det rolig og være tålmodig? Anonymkode: f0f4e...25d
FunnyBoy123 Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 Ta det rolig først og fremst. Husker når jeg tok jomfrudommen til en jente, gjorde vi det ganske rolig. Hun blødde litt, men sexen ble bare bedre og bedre! 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 Først må du tenne røkelse, messe frem noen hellige ord fra De Jomfrunalske Skrifter og påkalle selve Hymen-gudinnen. Når du ser et rosa lys og kjenner at det begynner å sitre i kroppen, er det bare å smøre penisen med tålmodighet og glidemiddel og bestige jomfruen med glede og mandig stolthet. Eller eventuelt bare ta dere god tid da, det funker også greit har jeg hørt. Anonymkode: 2bad5...42e 8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #4 Skrevet 10. juli 2019 Vær snill med henne. Og Ikke bare bruk jenter for sex. Mange blir såret over det. Anonymkode: 63637...57e 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #5 Skrevet 10. juli 2019 Helt alvorlig må du antakelig presse målrettet for å få den inn. For det første vil kanskje hinnen eller skjedekransen hennes være i veien, og for det andre er det første gangen veggene i vaginaen åpnes. Så du kan muligens stå overfor to forskjellige omganger med motstand som du må presse forbi. Den beste stillingen for dette er antakelig bakfra, men det er det nok få jenter som går med på første gangen 🤪 Anonymkode: 0f3f5...216
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #6 Skrevet 10. juli 2019 Spør henne, ikke oss. Anonymkode: 8fc75...099 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #7 Skrevet 10. juli 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal snart møte en jente som er jomfru. Hvordan burde jeg forholde og tilpasse meg i forhold til hun? Må jeg bare ta det rolig og være tålmodig? Anonymkode: f0f4e...25d Sørg for at hun er våt før dere har sex, da må hun være kåt så du får spørre underveis hvor hun liker å bli befølt Anonymkode: 3729e...a10
Gjest Andrea93 Skrevet 10. juli 2019 #8 Skrevet 10. juli 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt alvorlig må du antakelig presse målrettet for å få den inn. For det første vil kanskje hinnen eller skjedekransen hennes være i veien, og for det andre er det første gangen veggene i vaginaen åpnes. Så du kan muligens stå overfor to forskjellige omganger med motstand som du må presse forbi. Den beste stillingen for dette er antakelig bakfra, men det er det nok få jenter som går med på første gangen 🤪 Anonymkode: 0f3f5...216 De fleste moderne jenter har nok hatt både fingre og leketøy inni seg selv om de er jomfru, så det er ikke så vanskelig som du skal ha det til. 😊 men man skal selvfølgelig være forsiktig likevel. Endret 10. juli 2019 av Andrea93
Gjest Familytree Skrevet 10. juli 2019 #9 Skrevet 10. juli 2019 Ja du må være tålmodig, der er naturlig at du skal ta iniciativet
Gjest Anonym Bruker Skrevet 10. juli 2019 #10 Skrevet 10. juli 2019 (endret) Tok møydommen på dama jeg har vert gift med i mange år den dagen hun fylte 16 år. Hun var tydelegvis både "klar , kåt og våt " ettersom det var hun som tok initiativet, og vi debuterte begge sexuelt på hennes 16 års-dag. Hun valgte å " ri" og kom umiddelbart noen dråper blod. Hyrdestunden var kortvarig i frykt for graviditet, og mangel på prevansjoner. Reiste idet militære ,men vi opprettholdt kontakten, og vi forlovet oss. En allvorleg ulykka råka plutseleg min familie, og jenta som eg var blitt kjent med vart min beste og uvurderlige støtte, og det styrket forholdet vårt ytterligere. Og det blei eit vitnesbyrd om at jenta var eit "godt menneske" som ein kunne stole på. Det er i motgang ein ofte lærer andre og kjenne , og ein ofte ser hvor ein har sine medmennesker. Sexen blei bare bedre , hun var flere mnd på veg da vi giftet oss, og har omsider etterhvert blitt flere barn, som forlengst er blitt voksne idag. Endret 10. juli 2019 av Anonym Bruker
Helgeline Skrevet 10. juli 2019 #11 Skrevet 10. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt alvorlig må du antakelig presse målrettet for å få den inn. For det første vil kanskje hinnen eller skjedekransen hennes være i veien, og for det andre er det første gangen veggene i vaginaen åpnes. Så du kan muligens stå overfor to forskjellige omganger med motstand som du må presse forbi. Den beste stillingen for dette er antakelig bakfra, men det er det nok få jenter som går med på første gangen 🤪 Anonymkode: 0f3f5...216 Tøv og tull. Råder deg derimot til å la henne ta litt styringa. Enten ved å la henne være øverst eller å få henne til å styre penis på plass med hendene sine. Tar det som en selvfølge at du har varmet henne ordentlig opp først! Masse lykke til, håper det blir en fin opplevelse for dere begge! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå