Gjest Brun&Blid Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Er det OK å bruke mp3-spiller i solarium? Jeg er ikke så begeistra for kanal24 (som blir spilt her), men liker å høre på musikk for å få tida til å gå. Har iPod, og lurer rett og slett på om den kan bli ødelagt av strålene eller noe? Ehh... :oops: Er ikke så veldig teknisk av meg, så jeg aner rett og slett ikke... Noen som vet? Skulle kanskje lagt spørsmålet under data-forumet, men...
Catzy Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 Så lenge du ikke har iPoden INNI solsenga, så må det vel gå greit. Mulig gummien i høretelefonene kan bli skadd av varmen. Kjøp noen billige øreplugger, så ødelegger du ikke originalene. Skjønner godt at du lurer, hadde også blitt gal av 30 min Kanal 24. Catzy
Maetzii Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 Kan ikke skjønne at det skulle gjøre noe, SÅ varmt blir det da virkelig ikke i solarium.. Jeg har iallefall alltid hatt min mp3-spiller med meg når jeg har tatt solarium. Og den ligger ikke utenfor heller, somoftest ligger den enten i hånden eller halsgropen min så jeg enkelt kan skifte sang. Er riktignok ikke en iPod, men ville ikke tro min "billigmerke"-spiller tåler så veldig mye mer..
Arwen Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 , somoftest ligger den enten i hånden eller halsgropen min så jeg enkelt kan skifte sang. Får du ikke skikkelig skille når den ligger i halsgropen? :o
Gjest Hilde K S Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Det største problemet med mp3 i n solseng, er vel at du ikke ville ha hørt en eventuell brannalarm?
Maetzii Skrevet 6. mai 2005 #6 Skrevet 6. mai 2005 Får du ikke skikkelig skille når den ligger i halsgropen? :o Vel, den er bitteliten og den ligger aldri på helt det samme stedet.. Dessuten blir jeg veldig lite brun, etter månedsvis med soling er det beste jeg kan håpe på å gå fra kritthvit til lysebeige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå