Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Brun&Blid
Skrevet

Er det OK å bruke mp3-spiller i solarium?

Jeg er ikke så begeistra for kanal24 (som blir spilt her), men liker å høre på musikk for å få tida til å gå.

Har iPod, og lurer rett og slett på om den kan bli ødelagt av strålene eller noe? Ehh... :oops: Er ikke så veldig teknisk av meg, så jeg aner rett og slett ikke...

Noen som vet?

Skulle kanskje lagt spørsmålet under data-forumet, men...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ikke har iPoden INNI solsenga, så må det vel gå greit. Mulig gummien i høretelefonene kan bli skadd av varmen. Kjøp noen billige øreplugger, så ødelegger du ikke originalene. Skjønner godt at du lurer, hadde også blitt gal av 30 min Kanal 24. ;)

Catzy

Skrevet

Kan ikke skjønne at det skulle gjøre noe, SÅ varmt blir det da virkelig ikke i solarium.. Jeg har iallefall alltid hatt min mp3-spiller med meg når jeg har tatt solarium. Og den ligger ikke utenfor heller, somoftest ligger den enten i hånden eller halsgropen min så jeg enkelt kan skifte sang.

Er riktignok ikke en iPod, men ville ikke tro min "billigmerke"-spiller tåler så veldig mye mer..

Skrevet
, somoftest ligger den enten i hånden eller halsgropen min så jeg enkelt kan skifte sang.

Får du ikke skikkelig skille når den ligger i halsgropen? :o

Gjest Hilde K S
Skrevet

Det største problemet med mp3 i n solseng, er vel at du ikke ville ha hørt en eventuell brannalarm?

Skrevet

Får du ikke skikkelig skille når den ligger i halsgropen? :o

Vel, den er bitteliten og den ligger aldri på helt det samme stedet.. Dessuten blir jeg veldig lite brun, etter månedsvis med soling er det beste jeg kan håpe på å gå fra kritthvit til lysebeige :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...