Gå til innhold

Slikke anus?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gubben spør ofte om jeg kan slikke han i anus, og jeg får meg ikke til å gjøre det altså. Har aldri gjort det før med andre kjærester jeg har hatt. Er det noe som er normalt å gjøre? Gjør dere det på mennene deres?

Anonymkode: 52b98...7e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gubben spør ofte om jeg kan slikke han i anus, og jeg får meg ikke til å gjøre det altså. Har aldri gjort det før med andre kjærester jeg har hatt. Er det noe som er normalt å gjøre? Gjør dere det på mennene deres?

Anonymkode: 52b98...7e7

Nei. Han har gjort det på meg men ikke omvendt

Anonymkode: 4e596...052

AnonymBruker
Skrevet

Blaaargggh! Nei, det er ikke noe for meg altså. Har selv blitt slikka der, men det er ikke noe jeg har bedt om, så det får de ta på egen regning. Hadde en ex som ville jeg skulle stikke lillefinger opp der, men det var skikkelig turn off for meg. Liker ikke menn med analt sexfokus. 

Om det ikke føles naturlig, ikke gjør det. Det er ikke vanlig. Håper jeg. 

Anonymkode: 2279f...88e

AnonymBruker
Skrevet

Aldri i verden om jeg slikker en hårete manneanus, da sier jeg heller takk og farvel og tar opp sølibat!

Anonymkode: afa7c...d44

Skrevet

Det er jo det ekleste i verden. Jeg ville aldri gjort det, og aldri spurt om det heller. Jeg er mann...

Skrevet

Jeg som mann ville aldri at en dame skulle gjort det på meg, men jeg gjør det gjerne på hun :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke normalt ting pa gjore. Du og din gubben bestemer din smak i sengen. 

Anonymkode: cc22e...ee1

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri i verden om jeg slikker en hårete manneanus, da sier jeg heller takk og farvel og tar opp sølibat!

Anonymkode: afa7c...d44

Hahahaha

Anonymkode: cc22e...ee1

Skrevet

Jeg både slikker og mottar oralsex der.

Det er jo noe vi liker, og om man ikke liker det så gjør en ikke det. Enkelt og greit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri gjort det, men når jeg tenker på rumpa til eksen så kunne jeg godt tenke meg å prøve det. Digger rumper. 

Anonymkode: d3229...e65

AnonymBruker
Skrevet

Å fysj. Det hadde jeg ikke orket. Verken på mann eller dame. For noe griseri .

Anonymkode: 2fe45...436

Skrevet

Det er nok ikke så veldig utbredt at kvinner slikker mennene sine i anus, men veldig unormalt er det vel ikke. Jeg gjør det noen ganger på kjæresten, men bare når han er Nydusja og jeg er i humør til det.

Aldri gjør noe du ikke har lyst til. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er både aktiv og passiv glad-rimmer.

Veldig glatt og sensitiv hud der. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...