AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Hvor mange kalorier er det i to fulle glass kalinka? Anonymkode: 2dc46...5c7
Mumeod Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 Nå må du slutte. Nå har det vært tråd om antall kalorier i intravenøst, blod og ferskvann her på forumet. Nå må du for ramme alvor slutte. Du er syk og trenger profesjonell hjelp. Regner med det er samme ab, og isåfall har du et forvridd og sykelig oppheng i kalorier og kropp. Du må søke hjelp. 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 40 minutter siden, Mumeod skrev: Nå må du slutte. Nå har det vært tråd om antall kalorier i intravenøst, blod og ferskvann her på forumet. Nå må du for ramme alvor slutte. Du er syk og trenger profesjonell hjelp. Regner med det er samme ab, og isåfall har du et forvridd og sykelig oppheng i kalorier og kropp. Du må søke hjelp. Hæ? Anonymkode: 2dc46...5c7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: En del Anonymkode: 7a1f9...70b Vet du ca hvor mye? Anonymkode: 2dc46...5c7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 Man kan ikke regne kalorier på den måten når det kommer til alkohol, dersom du tenker på forbrenning. Så lenge det er alkohol i blodet stopper all annen forbrenning opp. Om du bare ser på kaloriinnholdet blir det derfor kunstig lavt Anonymkode: 6c5d7...ec7 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får google det. Anonymkode: 118d7...e25 Har prøvd men ble ikke noe klokere. Anonymkode: 2dc46...5c7
Vox_populi Skrevet 9. juli 2019 #10 Skrevet 9. juli 2019 Om en regner at et kjøkkenglass er 2,5 dl, vil to glass Kalinka (37,5%) gi ca. 1310 kcal.
MortenMinstelønn Skrevet 9. juli 2019 #11 Skrevet 9. juli 2019 1 time siden, Mumeod skrev: Nå må du slutte. Nå har det vært tråd om antall kalorier i intravenøst, blod og ferskvann her på forumet. Nå må du for ramme alvor slutte. Du er syk og trenger profesjonell hjelp. Regner med det er samme ab, og isåfall har du et forvridd og sykelig oppheng i kalorier og kropp. Du må søke hjelp. Skulle ønske du var så streng mot meg..
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #12 Skrevet 9. juli 2019 1 minutt siden, MortenMinstelønn said: Skulle ønske du var så streng mot meg.. Liker du at folk er strenge med deg? Rawr... 😉 Anonymkode: fcba7...d95 1
MortenMinstelønn Skrevet 9. juli 2019 #13 Skrevet 9. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Liker du at folk er strenge med deg? Rawr... 😉 Ja, vær tøff med meg! Jeg er jo millitant. Nei, det ble feil. Militær, er bedre:) Rawr! hehe..
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #14 Skrevet 9. juli 2019 7 minutter siden, MortenMinstelønn said: Ja, vær tøff med meg! Jeg er jo millitant. Nei, det ble feil. Militær, er bedre:) Rawr! hehe.. Jeg må gi meg her altså, jeg er ikke noe bedre selv, og tøff med folk er jeg i hvert fall ikke, jeg bare lurte, he he... Anonymkode: fcba7...d95 1
MortenMinstelønn Skrevet 9. juli 2019 #15 Skrevet 9. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg må gi meg her altså, jeg er ikke noe bedre selv, og tøff med folk er jeg i hvert fall ikke, jeg bare lurte, he he... Hadde ingen dybdeplaner for denne dialogen selv, heller. Er nokså fleipete av natur. Uansett tema. Sov godt. Enten har jeg fått sotete vinduer i stuen eller så har solen gått ned:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå