Gå til innhold

Får mulig møte min bortførte datter snart.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en lang historie bak meg, faren er fra muslimsk land og bortførte min datter fra meg da hun var 2 år. Jeg ble fengslet for å prøve å hente henne.. ble utvist og har ingen muligheter å besøke henne. Slitt mye psysisk og ofte gjerne ville gi opp livet mitt for hendelsen .. men nå sier faren (hun er 7 år) at han mulig er villig å besøke meg siden hun spør etter meg... men umulig å vite om det er sant... uansett er jeg bekymret for min reaksjon når jeg møter henne ? Hva hadde dere gjort) gråter alt nå bare tanken på å se datteren min igjen 

Anonymkode: 9748d...179

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt kontakt med myndighetene og hørt om det var noen måte til å sørge for at han ikke fikk tatt hun ut av Norge igjen om de kom for å møte deg. Selvfølgelig uten å la han få noen følelse av det

Anonymkode: f5731...a7a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tull for å lage muslimhat her a. 

Anonymkode: f92a3...526

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hun er jo ikke bortført. Hun lever med sin far som etter bostedslandets lover har omsorgsretten.

Tror det blir lettere for deg å håndtere situasjonen dersom du kommer vekk fra bortføringstanken.

Anonymkode: a36c4...200

AnonymBruker
Skrevet

Er det du som brukte å skrive på DiB? Som ble fengslet? Om det er deg så husker jeg innleggene dine🌻

Anonymkode: 67f25...aca

Skrevet

Håper virkelig det går i orden ❤️

Hvordan møte henne...tja... Når du fysisk ser henne, sett deg på kne og la henne komme til deg. Så blir det litt ettersom hvor klar hun er...

Snakker hun norsk? Snakker du deres språk? Har dere hatt kontakt i løpet av denne tiden... Fy flate, så fælt 😭  

Og ja, ta kontakt med advokat.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er jo ikke bortført. Hun lever med sin far som etter bostedslandets lover har omsorgsretten.

Tror det blir lettere for deg å håndtere situasjonen dersom du kommer vekk fra bortføringstanken.

Jeg vil ikke hun skal bo hos meg...men hun har rett å besøke familien sin.. bortføringsloven er ikke viktig for meg lengre selv jeg hadde order på hun skulle bo hos meg og sin søster 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil ikke hun skal bo hos meg...men hun har rett å besøke familien sin.. bortføringsloven er ikke viktig for meg lengre selv jeg hadde order på hun skulle bo hos meg og sin søster 

Så da har far egentlig brutt den ordren. Noe han burde blitt straffet for. Han bortførte henne uansett hvordan du vrir og vender på det. Jeg hadde ikke gitt slipp på min datter når jeg først hadde fått henne tilbake. Jeg hadde gått til kamp med advokat og fått henne hjem til meg, hvor hun hører hjemme.

• Liker 4
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bortføring hvis far tok henne ut av landet mot mors ønsker? Far kan ikke bare ta med seg barnet hjem til sitt land. Uansett om mor har gitt tillatelse til at far kan ta med seg barnet, så skal jo barnet tilbake til mor etter avtalt tid. Gjør ikke far det og nekter, så er det bortføring.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, Kittykat said:

Så da har far egentlig brutt den ordren. Noe han burde blitt straffet for. Han bortførte henne uansett hvordan du vrir og vender på det. Jeg hadde ikke gitt slipp på min datter når jeg først hadde fått henne tilbake. Jeg hadde gått til kamp med advokat og fått henne hjem til meg, hvor hun hører hjemme.

Jeg har nesten gitt opp... etter lang kamp og mange sammenbrudd og jeg har blitt så svak etter alt dette ... jeg har brukt mye penger. Justis dep gir opp saken og ingen hjelp lenger å få egentlig. Enn å lage egen avtale med faren.. hun har det bra men savner meg .. jeg føler meg ikke som mor lenger...

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg har nesten gitt opp... etter lang kamp og mange sammenbrudd og jeg har blitt så svak etter alt dette ... jeg har brukt mye penger. Justis dep gir opp saken og ingen hjelp lenger å få egentlig. Enn å lage egen avtale med faren.. hun har det bra men savner meg .. jeg føler meg ikke som mor lenger...

Sitter igjen på gjeld på 200.000 etter rettssaker i utlandet 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke la far lure deg opp i stry ivertfall. Hvis han er blakk, så kan du få se henne mot at du betaler reise og pengesum. Slike triks. 

Jeg tror jeg hadde... ham.

Anonymkode: e56d0...07e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...