Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Jeg(19år) møtte en fyr(24år) på fest for noen år siden. Har aldri rota me han, bare danset og snakket... Og flørta litt. Vi møtes (stort sett) bare på fester som arrangeres midt mellom bostedene våre. De arrangeres ikke ofte, så jeg ser han ikke mer enn.. tja.. 8 ganger i året kanskje. (dæven, d hørtes lite ut) For en stund siden fant jeg ut at han er broren til en bekjent/kamerat(20år) av ekskjæresten min. Han gikk på samme skole som meg i fjor, jeg syntes han var litt søt, men var ikke interessert i han. Jeg hilste på han da jeg var sammen med eksen min, og vi sier hei og prater litt når vi sees. Da jeg fant ut at 20åringen og 24åringen var brødre begynte jeg å spørre han på 20 om forskjellige ting som omhandlet broren, og han skjønte sikkert at jeg var interessert i`n. Men nå har jeg begynt å tenke mer og mer på han på 20 Jeg liker han skikkelig godt... Han er mer på min alder og jeg ser han oftere enn storebroren hans. Jeg ville ikke likt at en gutt viste interesse for storesøstra mi, og så plutselig ble han gira på meg. Begge fyrene er nok klare over at jeg liker/likte den eldste av dem. "Sykt" og ekkelt å prøve seg på den yngste nå, sant..? Tørr ikke si dette til noen av vennene mine Hjeeelp! PS: Jeg tror ikke han på 24 er så veldig gira på meg, er nok mest vennskapelig. Han på 20 hadde jeg kanskje hadd sjangs på før. Men nå vet jeg ikke. Fint hvis dere som svarer setter dere inn i både min, og begge brødrenes situasjon. Spesielt han yngste.
Robban43 Skrevet 7. mai 2005 #2 Skrevet 7. mai 2005 Siden følelser styrer så hvorfor ikke... Hvis begge vet at du er interesert i den yngste så er det vel opp til den du traff først å vise interesse. jeg råder deg til å gå etter det du føler ikke hva andre måtte mene i denne sammenheng Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå