AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Er 70D normal bh størrelse for en 18 åring? jeg har normal kropp, verken for tynn eller for tykk. Er en størrelse small! Anonymkode: ed0a4...e55
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 De er store men ikke nødvendigvis for store, det kommer vel an på om du har mye ryggplager eller ikke. Anonymkode: 63a35...f1c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De er store men ikke nødvendigvis for store, det kommer vel an på om du har mye ryggplager eller ikke. Anonymkode: 63a35...f1c Jeg er den eneste av vennene mine som plages av ryggsmerter. Kan veldig lett få det. Er ikke mye som skal til... klarer ikke å løpe uten at jeg får vondt. Anonymkode: ed0a4...e55
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 Ja løping å sånt er sikkert et større problem. Bruker du trenings BH da? Du kan prøve å trene ryggen så den blir sterkere. Anonymkode: 63a35...f1c 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja løping å sånt er sikkert et større problem. Bruker du trenings BH da? Du kan prøve å trene ryggen så den blir sterkere. Anonymkode: 63a35...f1c Ja, bruker treningsbh. Men de hjelper ikke så veldig. Kanskje jeg må kjøpe en strammere med bedre kvalitet da? Har ikke løpt ordentlig på flere år. Til tbane og buss er unntak, men da løper jeg selv sakte som jogging Anonymkode: ed0a4...e55
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 Sikkert lurt å ha en med god kvalitet ja som sitter godt. Anonymkode: 63a35...f1c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #9 Skrevet 9. juli 2019 Var helt sikker på at det skulle være et bilde i denne tråden Anonymkode: cce0a...5bd 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #10 Skrevet 9. juli 2019 Jeg brukte E80 som 18 åring. Puppene mine var litt større enn mine venninners. E80 er ikke svære pupper altså, middels store vil jeg si? Når man kommer til G cup osv.... Da. Anonymkode: 10de9...c11
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #11 Skrevet 9. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Var helt sikker på at det skulle være et bilde i denne tråden Anonymkode: cce0a...5bd Jeg óg. Nedtuuur! Anonymkode: 31e67...019 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #12 Skrevet 9. juli 2019 Jeg har 70j og har aldri vondt noe sted. Kjøper kun en bestemt type, og alltid god treningsbh. Løper ikke, men trener dans og zumba. Anonymkode: 66f4c...90a
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #13 Skrevet 9. juli 2019 Jeg hadde 75C i den alderen, og det var plenty stort nok. Når du er str Small så er de nok helt i øvre grense for din kroppsramme. Jeg var str Medium. Hvis du blir plaget med nakke/ryggsmerter, så kan du få reduksjon dekket. Er sikkert lurt å vente til du er ferdig med amming. Jeg brukte vanlig bh med treningsBH utenpå når jeg løp. Da ble de holdt relativt kompakt inntil kroppen. Ekkelt når de slenger. Og vondt. Ser jo fint ut da, yppig, om enn sabla upraktisk. Krevde også litt fokus på valg av overdel. Med større bryst blir mange topper for "puppete". Man vil jo ikke alltid ha puppene på vift. Anonymkode: 98871...bcb
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 10. juli 2019 #14 Skrevet 10. juli 2019 For oss menn så sier ikke dette oss så veldig mye. Tenker at det bør illustreres. Jeg tenker at bryst generelt ikke er for store dersom man ikke har helseplager som følge av dem. Som regel passer bryst personen de henger på.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #15 Skrevet 10. juli 2019 Bilde takk. Ellers vanskelig å bedømme. Anonymkode: 98898...c85
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #16 Skrevet 10. juli 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 70D normal bh størrelse for en 18 åring? jeg har normal kropp, verken for tynn eller for tykk. Er en størrelse small! Anonymkode: ed0a4...e55 Jeg er 19, bruker XS/S i klær og bruker 70I i BH hos Change😜 For andre merker bruker jeg mellom G, H eller I Og jeg ser ikke på puppene mine som veldig store, helt perfekt størrelse i mine øyne😂 Anonymkode: 3d530...cfe 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #17 Skrevet 10. juli 2019 I din alder hadde jeg 75B. Da veide jeg 50kg. Likte de, selv om jeg gjerne skulle hatt de større. Nå i alder 50 og overvektig 163 høy og 75 kg tung, er størrelsen 80E. Det kjennes massivt ut og jobber nå generelt med å gå ned i vekt og håper puppene minsker. Anonymkode: 82cf5...44e 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #18 Skrevet 10. juli 2019 Det er ikke spesielt stort, fordi man må ta i betraktning at en 70D er det samme som en 75C og en 80B når det kommer til cup-størrelse. Jeg har brukt 70D i flere år, på et tidspunkt 70E, men de ser ikke store ut på meg. Folk får sjokk når jeg sier størrelsen min fordi "D-cup" høres så stort ut. Jeg er 100% sikker på at jeg ikke kunne hatt en mindre størrelse. Da får jeg "dobbeltpupp". Men det kommer an på størrelsen på overkroppen din også. Jeg bruker størrelse small/medium og er ganske slank, men er høy så puppene sitter litt mer spredt på en måte. Sånn at de ikke har så mye størrelse "utover" men heller i bredden, haha. Derfor ser de heller ikke så store ut. Jeg har aldri hatt vondt i ryggen pga. Puppene. Jeg har riktignok en del korsryggsmerter men jeg tror det er pga. For svak kjernemuskulatur enn noe annet. Er det ikke sånn at størrelsen på puppene først og fremst påvirker øvre del av rygg/nakke/skuldre om de er for tunge? Anonymkode: f24cc...0cd
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #19 Skrevet 10. juli 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er den eneste av vennene mine som plages av ryggsmerter. Kan veldig lett få det. Er ikke mye som skal til... klarer ikke å løpe uten at jeg får vondt. Anonymkode: ed0a4...e55 70D burde egentlig ikke være stort nok til å gi ryggplager, og om du bruker skikkelige BHer burde du unngå de fleste andre plager også. Ikke minst trenger du gode, stramme treningsBHer til trening. Det kan antakelig være lurt å trene ryggmusklene. Anbefaler å få tilpasset BH hos en god undertøysbutikk, siden 70D er stort nok til at riktig passform er viktig. Anonymkode: 182a1...64c
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #20 Skrevet 10. juli 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Er 70D normal bh størrelse for en 18 åring? jeg har normal kropp, verken for tynn eller for tykk. Er en størrelse small! Anonymkode: ed0a4...e55 Jeg har ingen perspektiv hvor stort 70D er. Personlig mener jeg pupper formidler noe veldig godt og trygt. Om du har et mål i livet, og lever ut drømmen din så vil jeg tro du kommer langt. Anonymkode: 0c024...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå