lysestake Skrevet 9. juli 2019 #41 Skrevet 9. juli 2019 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utrolig at kvinner både før støtte til større og mindre bryster. Holder visst å være misfornøyd med utseendet for å få dekket "helseproblemer" av skattebetalerne. Anonymkode: ae4cb...eb5 Du får jo gratis behandling om du skulle bli syk? Skjønner ikke greia. Du bor i Norge og slik fungerer det, heldigvis. Du trenger ikke å være redd om uhellet skulle skje og trenger ikke helseforsikring som i USA. Så skattepengene mine er her for deg og, om du engang skulle brenne rompa di. For meg er brystreduksjon aktuell pga flere plager med å fungere i hverdagen. Tenk å ha vondt i ryggen 24/7, føle at du har to tunge sekker plassert på brystkassa, ikke kan løpe normalt før du må bruke to BH, en vanlig og en sportsbh, osv osv. Endret 9. juli 2019 av lysestake 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #42 Skrevet 9. juli 2019 2 minutter siden, lysestake skrev: Du får jo gratis behandling om du skulle bli syk? Skjønner ikke greia. Du bor i Norge og slik fungerer det, heldigvis. Du trenger ikke å være redd om uhellet skulle skje og trenger ikke helseforsikring som i USA. Så skattepengene mine er her for deg og, om du engang skulle brenne rompa di. For meg er brystreduksjon aktuell pga flere plager med å fungere i hverdagen. Tenk å ha vondt i ryggen 24/7, føle at du har to tunge sekker plassert på brystkassa, ikke kan løpe normalt før du må bruke to BH, en vanlig og en sportsbh, osv osv. Føler deg Anonymkode: 3488c...8a4
Gjest Familytree Skrevet 9. juli 2019 #43 Skrevet 9. juli 2019 1 time siden, Blondine skrev: Har ikke peiling du! Hahahaha bra
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #44 Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke alltid! Har dere sett Emily Ratajkowski? 😫 Anonymkode: 99961...d1b 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hun har små pupper... Anonymkode: 3c255...e01 Tydeligvis et definisjonspørsmål😂. Men, ok, hun har ikke enorme. Men til å være så sylslank som hun er, er det ganske bra størrelse! Også er jeg dame da, og vi har ofte en annen formening om hva som er store😏 Anonymkode: 99961...d1b 1
MortenMinstelønn Skrevet 9. juli 2019 #45 Skrevet 9. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Slanke kvinner som har store pupper, finnes det? Kan ikke huske at jeg har sett det noen gang.... Det er så mange rare tråder på KG at det simpelthen er umulig å slutte her inne:) 7
juni Skrevet 9. juli 2019 #46 Skrevet 9. juli 2019 Jeg har en venninne som hadde superfin slank kropp og store pupper da hun var i 20-årene. Hun er litt tjukkere nå etter barn og 15 år senere, men fortsatt flott!
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #47 Skrevet 9. juli 2019 5 minutter siden, juni said: Jeg har en venninne som hadde superfin slank kropp og store pupper da hun var i 20-årene. Hun er litt tjukkere nå etter barn og 15 år senere, men fortsatt flott! Mener du at puppene fortsatt er "flotte"? Anonymkode: 5f749...1c7
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #48 Skrevet 9. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen kan ha flat mage med store pupper. Det er rett og slett definisjon på falsk kropp. alle med bryst har en del mage! Anonymkode: 3488c...8a4 For noe fjas. Jeg har ei venninne som er sylslank (i vektkategorien undervektig) men hun har store fyldige pupper. Og ja, de er helt ekte, ikke noe silikon. Siden pupper er for det meste fett, er det vel ikke så vanlig å ha tynn kropp og fyldige pupper. Det betyr jo ikke dermed at alle tynne damer enten er flatbrystet, har tomme votter på brystet eller silikonpupper. Anonymkode: c1584...393 2
juni Skrevet 9. juli 2019 #49 Skrevet 9. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du at puppene fortsatt er "flotte"? Anonymkode: 5f749...1c7 Nja, de er litt tantete, men det var ikke spørsmålet. Hun var slank med naturlig store pupper.
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #50 Skrevet 10. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Exen min hadde store struttepupper, smal midje, rund digg rumpe og de va ekte. Så ut som en real life barbie. Savner henne merker jeg😛 Anonymkode: 52fa2...a19 Hvorfor savner du henne når det er en x? Hvorfor er dere ikke sammen hvis hun var så bra? Anonymkode: b0bce...5b5
Rotemor Skrevet 10. juli 2019 #51 Skrevet 10. juli 2019 Store, naturlige pupper har som oftest litt heng. Det er vanskelig å sloss mot tyngdekraften. Jeg har ikke møtt en mann som har noe imot det...
Rotemor Skrevet 10. juli 2019 #52 Skrevet 10. juli 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor savner du henne når det er en x? Hvorfor er dere ikke sammen hvis hun var så bra? Anonymkode: b0bce...5b5 Pupper og midje er ofte ikke nok grunnlag for å ha et godt forhold. Noter gjerne. 2
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #53 Skrevet 10. juli 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi damene tar brystreduskjoner, tro det eller ei. Brystreduksjon skulle vært ulovlig. En forbytelse mot menneskeheten. Anonymkode: 1db45...b5a Helse først, pupper second.... Anonymkode: 5bf05...fa8 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #54 Skrevet 10. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke et forferdelig inngrep, hvis du ikke har en spesiell fobi mot kirgurgiske inngrep generelt, da. Jeg har sprøyteskrekk, men jeg klarte det fint, jeg brukte Emla-salve der de skulle sette veneflonen, og alt gikk strålende, og har ikke hatt noe særlig smerter i etterkant, og ingen komplikasjoner foreløpig, er to uker siden nå. Men jeg måtte betale det selv da, siden etter at jeg gikk ned 45 kg så oppfylte jeg ikke lenger volumkravet for å få det dekket, og det er først nå jeg har hatt mulighet til å ta meg råd til det, hadde jeg hatt råd tidligere så hadde jeg gjort det. Men det er som sagt helt herlig, og noe av det beste jeg har gjort for meg selv. Anonymkode: 5f749...1c7 Det skal jeg love deg at jeg har. Jeg brekker meg bare jeg ser en veneflon, og jeg hadde tidligere jobb på sykehuset. Jobbet ikke lenge der. Har sett folk etter brystreduksjon. Hår med dren og sterke smertestillende, og ligger lenge. Anonymkode: 77632...911
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #55 Skrevet 10. juli 2019 Går skulle det stå. Ikke hår. Anonymkode: 77632...911
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #56 Skrevet 10. juli 2019 Dere skjønner vel at TS fisker etter noe her? Anonymkode: 7eef3...768
Hulderen Skrevet 10. juli 2019 #57 Skrevet 10. juli 2019 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor savner du henne når det er en x? Hvorfor er dere ikke sammen hvis hun var så bra? Anonymkode: b0bce...5b5 Det kan jo tenkes at det var hun som dumpet ham ... Endret 10. juli 2019 av Hulderen 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #58 Skrevet 10. juli 2019 10 minutter siden, Hulderen skrev: Det kan jo tenkes at det var hun som dumpet ham ... det kommer et tidspunkt der man setter foten ned, og sier nok er nok, jeg må videre... Anonymkode: f2172...5e8
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #59 Skrevet 10. juli 2019 Altfor få slanke kvinner med store, naturlige pupper, dessverre. A- og B-cup-pupper er kjedelig. Anonymkode: 625e3...846
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå