Blondine Skrevet 9. juli 2019 #21 Skrevet 9. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye henger brystene dine? Anonymkode: 5f749...1c7 Veldig lite, de er runde og fine 1
Butternut Skrevet 9. juli 2019 #22 Skrevet 9. juli 2019 Har selv tatt reduksjon, fjernet over halvparten:D Har et mye bedre liv nå. Slipper ekle menn:) 4
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #23 Skrevet 9. juli 2019 2 minutter siden, Blondine said: Veldig lite, de er runde og fine OG store, og resten av deg er slank..? Anonymkode: 5f749...1c7
Anonymburker Skrevet 9. juli 2019 #24 Skrevet 9. juli 2019 9 minutter siden, Blondine skrev: Tull det, har flat mage, slank ellers med store bryster 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #25 Skrevet 9. juli 2019 9 minutter siden, Blondine skrev: Tull det, har flat mage, slank ellers med store bryster Akkurat som exen min du. Få jenter som har sånn kropp, men vet godt at de finnes.😅 Anonymkode: 52fa2...a19
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #26 Skrevet 9. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor mye henger brystene dine? Anonymkode: 5f749...1c7 8 minutter siden, Blondine skrev: Tull det, har flat mage, slank ellers med store bryster Er dette ting dere sier før å føle dere bedre selv? Jeg er ikke den/de dere har sitert, men jeg har selv en BMI på 21, har flat mage og F-cup. Puppene er fyldige og overhodet ikke hengete. Pupper er ikke skinnposer, det er masse kjertler der som holder dem faste og fine. Det kan hende puppene mine blir styggere med årene, men akkurat nå, i en alder av 30 år, er jeg slank med store og fine pupper. Anonymkode: e41cb...c66 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #27 Skrevet 9. juli 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis man er slank og har "store" pupper så er de i de fleste tilfeller heller ikke så faste, tenk beverhaler... Anonymkode: 5f749...1c7 Det var denne jeg skulle sitere i forrige svar, den siste siteringen i forrige innlegg ble feil. Hilsen AB fra forrige svar. Anonymkode: e41cb...c66
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #28 Skrevet 9. juli 2019 De som er slanke med store pupper har mer kjertelvev derfor puppene er store selv om man er slank, mer kjertelvev iforhold til fett er lik mindre heng. Anonymkode: bb48e...d25 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #29 Skrevet 9. juli 2019 "Store og fine". Bra noen liker det da, for når disse ordene blir brukt på samme tid, om pupper, så kaster jeg litt opp i munnen min. Anonymkode: 5f749...1c7 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #31 Skrevet 9. juli 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen kan ha flat mage med store pupper. Det er rett og slett definisjon på falsk kropp. alle med bryst har en del mage! Anonymkode: 3488c...8a4 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og når man ikke har mage lenger har man ikke bryst lenger heller, bare tomme poser. Anonymkode: 5f749...1c7 Ikke alltid! Har dere sett Emily Ratajkowski? 😫 Anonymkode: 99961...d1b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #32 Skrevet 9. juli 2019 Hadde operert bort mine også, hvis det ikke var et sånt forferdelig inngrep. Vil helst ikke ha noe der. De blir hengete når du blir gammel, og er i veien når du trener. Selv om de bare er en håndfull. Ja, jeg hater pupper. De er bare i veien. Jeg skulle gjerne bare hatt to knapper i stedet, så jeg slapp å gå med ekkel bh. Anonymkode: 77632...911 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #33 Skrevet 9. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hadde operert bort mine også, hvis det ikke var et sånt forferdelig inngrep. Vil helst ikke ha noe der. De blir hengete når du blir gammel, og er i veien når du trener. Selv om de bare er en håndfull. Ja, jeg hater pupper. De er bare i veien. Jeg skulle gjerne bare hatt to knapper i stedet, så jeg slapp å gå med ekkel bh. Anonymkode: 77632...911 Det er ikke et forferdelig inngrep, hvis du ikke har en spesiell fobi mot kirgurgiske inngrep generelt, da. Jeg har sprøyteskrekk, men jeg klarte det fint, jeg brukte Emla-salve der de skulle sette veneflonen, og alt gikk strålende, og har ikke hatt noe særlig smerter i etterkant, og ingen komplikasjoner foreløpig, er to uker siden nå. Men jeg måtte betale det selv da, siden etter at jeg gikk ned 45 kg så oppfylte jeg ikke lenger volumkravet for å få det dekket, og det er først nå jeg har hatt mulighet til å ta meg råd til det, hadde jeg hatt råd tidligere så hadde jeg gjort det. Men det er som sagt helt herlig, og noe av det beste jeg har gjort for meg selv. Anonymkode: 5f749...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #34 Skrevet 9. juli 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som er slanke med store pupper har mer kjertelvev derfor puppene er store selv om man er slank, mer kjertelvev iforhold til fett er lik mindre heng. Anonymkode: bb48e...d25 Nettopp! Det er akkurat det jeg som svarte over her har. Jeg har mye kjertelvev og faste, store pupper. Anonymkode: e41cb...c66 2
KapteinJ Skrevet 9. juli 2019 #35 Skrevet 9. juli 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen kan ha flat mage med store pupper. Det er rett og slett definisjon på falsk kropp. alle med bryst har en del mage! Anonymkode: 3488c...8a4 Dette er bare tull, min kjæreste har flat mage og DD/E (varierende). Kjenner også flere andre jenter som er tynne med store (ikke gigantiske men i området D-F).
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #36 Skrevet 9. juli 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke alltid! Har dere sett Emily Ratajkowski? 😫 Anonymkode: 99961...d1b Hun har små pupper... Anonymkode: 3c255...e01
lysestake Skrevet 9. juli 2019 #37 Skrevet 9. juli 2019 Jeg er slank og har veldig store pupper, og da snakker vi store. Dem er tunge, henger og et slit. I forhold til min kropp så tror alle det er silikon. Pga ryggplager og mange andre plager skal jeg operere dem mindre. Ettersom de er så gigantiske og har ført til flere plager får jeg kostnadene dekka. Gleder meg til et aktivt liv uten å bære på to tunge sekker. 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #38 Skrevet 9. juli 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er fordi damene tar brystreduskjoner, tro det eller ei. Brystreduksjon skulle vært ulovlig. En forbytelse mot menneskeheten. Anonymkode: 1db45...b5a Utrolig at kvinner både før støtte til større og mindre bryster. Holder visst å være misfornøyd med utseendet for å få dekket "helseproblemer" av skattebetalerne. Anonymkode: ae4cb...eb5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #39 Skrevet 9. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Utrolig at kvinner både før støtte til større og mindre bryster. Holder visst å være misfornøyd med utseendet for å få dekket "helseproblemer" av skattebetalerne. Anonymkode: ae4cb...eb5 Støtte til "større" bryster, altså legge inn proteser, får man vel gjerne ikke med mindre man først har måttet fjerne de på grunn av kreft eller kreftfare. Anonymkode: 5f749...1c7 5
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #40 Skrevet 9. juli 2019 Små pupper er det nye 😘 Anonymkode: 613ea...bf9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå