AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Tantebarnet mitt blir 3 år, og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Hun er veldig sjenert, og går omtrent når jeg prater med henne. «Mamma...?» også går hun. Jeg ser henne 2-3 ganger i måneden, så det er ikke kontakten det står på. Altså utgår det å kjøpe en opplevelse for oss to, for det hadde jeg ikke fått henne med på. Hun har ALT. Det flommer over av leker og stæsj. Klesskapet er mer enn fullt nok også. Moren shopper masse, og i tillegg arver hun fra et par eldre jenter. Tips? 🙂 Anonymkode: ddfa2...5ff
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 (endret) Bok,pusslespill, brettspill som passer for alderen. Endret 9. juli 2019 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 3åringen har vel bankkonto? Sett inn penger og gi henne en godtepose 🤪 eller en liten Ty-bamse (det får de visst ikke nok av... 🙈😂) Anonymkode: 0fbe9...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: 3åringen har vel bankkonto? Sett inn penger og gi henne en godtepose 🤪 eller en liten Ty-bamse (det får de visst ikke nok av... 🙈😂) Anonymkode: 0fbe9...9ee Ja en liten Skye fra Paw Patrol. Hun er i Ty-bamseserien.Koster ca 100 kr for de minste. Anonymkode: d0054...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå