mayyy Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Hei nå har jeg å min samboer bestemt oss for å begynne å prøve å få barn. Jeg har godt på pilla i 4 år men slutter nå siste dag i april. Har kun hatt noe som kan delvis sammenligne med mensen.har i det siste hatt mensen smerte lignede men ikke kommet noe på en stund. Etter kalenderen eg har fulgt mens jeg gikk på pilla så skal jeg ha hatt eggløsning 2 gang til nå etter pille stopp. Har ikke merket så mye av det. å vi har prøvd å ha samleie før å etter å myr rundt den datoen. Men når kan man begynne å bi sikker på at man er gravid. Har ikke lyst å ta mange tester fall di er negativt. Når kan man forvente at man kan være gravid? I det siste føler jeg meg mye mer trett og vondt i hode å nakke men ikke noe annet en det. Håper på noen gode svar takk
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 Det er veldig vanlig at syklusen er litt i kluss etter å slutte på hormonprevansjon. Du har ikke eggløsning mens du går på p-piller, så det spiller ingen rolle når du "skulle" hatt eggløsning eller mens etter pillesyklusen. Om du ikke hatt fått tilbake mensen ennå betyr det enten at du er gravid, eller at kroppen ikke har kommet i gang med eggløsning ennå. Eneste måten å finne det ut på er å ta en test. Lykke til! Anonymkode: 987b6...ea7 2
MiniMaya Skrevet 10. juli 2019 #3 Skrevet 10. juli 2019 Veldig enig med svaret over! Ellers kan jeg tipse deg om å kjøpe en haug med tidlig graviditet ( og eggløsnings) tester på nett. Jeg har kjøpt fra babyplan. Da kan du kjøpe mange tester ganske billig. Er du som meg vil du nok ha trang til å teste tidlig etter hver gang det er en sjanse for å ha blitt gravid. ( men blir du stressa mye testing er det nok best å la være) lykke til ❤️
mayyy Skrevet 16. juli 2019 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2019 På 10.7.2019 den 13.15, MiniMaya skrev: Veldig enig med svaret over! Ellers kan jeg tipse deg om å kjøpe en haug med tidlig graviditet ( og eggløsnings) tester på nett. Jeg har kjøpt fra babyplan. Da kan du kjøpe mange tester ganske billig. Er du som meg vil du nok ha trang til å teste tidlig etter hver gang det er en sjanse for å ha blitt gravid. ( men blir du stressa mye testing er det nok best å la være) lykke til ❤️ Har en del tidlig tester første test for 14 dager siden var kun en strek på denne gangen måtte jeg ta tp. Er usikker er jo to streker men en er så lite synlig på begge hva vil det si?
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #5 Skrevet 16. juli 2019 1 time siden, mayyy skrev: Har en del tidlig tester første test for 14 dager siden var kun en strek på denne gangen måtte jeg ta tp. Er usikker er jo to streker men en er så lite synlig på begge hva vil det si? Den er uten tvil positiv! Hvor sterk den ene streken blir avhenger av hvor mye hcg (graviditetshormoner) det er i urinen. Jo høyere nivå, jo sterkere strek. Gratulerer 😁 Anonymkode: ae49a...2d9
mayyy Skrevet 16. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 16. juli 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Den er uten tvil positiv! Hvor sterk den ene streken blir avhenger av hvor mye hcg (graviditetshormoner) det er i urinen. Jo høyere nivå, jo sterkere strek. Gratulerer 😁 Anonymkode: ae49a...2d9 Ååå hærregud 😍😍 gleder meg til å fortsette samboer ville være sikker før jeg sa No til han 😍. Tusen takk 🍼
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå