Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Alexa
Skrevet

Jeg har alltid brukt underlivssåpe fodi jeg føler meg ikke ren ellers...Trenger man egentlig bruke dette eller holder det med vann?! Forebygger det sopp i skjeden?

Hvilken underlivssåpe er best? Bruker nå Lactacyd med syns den lukter helt jævli!!! Denne har vel riktig ph verdi? Tenkte jeg skulle prøve en annen siden jeg missliker lukten...Hvilke bør jeg kjøpe?Ser at det finnes mange forskjellige fra blant annet Asan,Aco, Dr Greve og andre...

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Trenger og trenger... Man trenger ikke å bruke underlivssåpe hver gang man dusjer, men skal jeg være ærlig så føler ikke jeg meg ren hvis jeg ikke gjør det. Spesielt etter å ha hatt sex er såpe et must spør du meg...

Hvis du ikke liker Lactasyd, så ville jeg kjøpt Vivag på apoteket. Ikke bruk Asan eller Dr. Greve, de har aaaltfor høy ph. Ph'en i underlivet er ca 3.5

Gjest Alexa
Skrevet

Dr Greve har ph verdi på 3,5 da!!

Men ellers takk for tipset,skal ta en titt på Vivag...

Gjest gjest1
Skrevet
Dr Greve har ph verdi på 3,5 da!!

Men ellers takk for tipset,skal ta en titt på Vivag...

Lakmus-papir lyver aldri ;) Det beste er Natusan "ph 5.5" :roll:

Skrevet

Jeg bruker ikke såpe, synes det gir altfor mye sopp og utflod og kjipe ting. I forbindelse med behandling av vestibulitt, så foreslo legen oljesåpe. Det er badeolje, kjøpte på apoteket. Det er det eneste jeg har sluppet i nærheten av mitt underliv på en god stund.

Catzy

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jeg har alltid bare brukt vanlig dusjsåpe der nede. Det burde jeg kanskje ikke gjøre da? Har aldri hatt sopp eller andre plager...

Skrevet

Jeg bruker Vivag eller Lactacyd, har aldri hatt sopp. Asan er ikke egnet for kvinners underliv og Dr Greve liker jeg overhodet ikke.

Gjest Anonymous
Skrevet

Dr. Greve funker fint for meg, men har ikke testet den egentlige pHen. Kanskje jeg skulle gjøre det.

Gjest Sarah Jessica
Skrevet

Jeg har brukt Asan så lenge jeg kan huske, de siste årene har jeg brukt Lactacyd og Dr.Greve innimellom. Har aldri hatt problemer pga dette, og kan ikke tenke meg å la være å bruke de.

Skrevet

Jeg bruker en fra apoteket som har rosa/lilla kork. Aco intim. De hadde også olje til underlivet. Har også brukt Asan og synes den er fin, men føler meg på en måte tryggere med den fra apoteket.

Skrevet

Har alltid brukt asan jeg, og alltid vært fornøyd med det. Har hatt sopp et par ganger da, men trodde ikke det var såpen sin feil. Jeg bør kanskje bytte merke...

Skrevet

Noen som har forsøkt oljen fra Aco Intim?

Jeg bruker dr Greve nå, men vurderer å prøve noe annet.

Skrevet

Lakmus-papir lyver aldri ;) Det beste er Natusan "ph 5.5" :roll:

skjønner det slik at du har testet ut dette her...jeg må vel kjøpe noen ph-strips og teste ut alle såpene i skapet..der står blant annet dr. greves, den går på "hue og rævva" ut nå..

Skrevet
Noen som har forsøkt oljen fra Aco Intim?

Jeg bruker dr Greve nå, men vurderer å prøve noe annet.

Jeg bruker Aco intim såpe. Er veldig fornøyd med den, så jeg anbefaler deg å prøve oljen! Den skal jeg prøve neste gang. De er litt dyrere enn Asan, men veldig drøye (de også).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...