Gå til innhold

Rumpa blir aldri fast og fin!!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva jeg trener, hvordan og hvor ofte - så vil ikke rumpa mi bli fast eller få litt sprett... jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt. Men jeg ser at jeg er arvelig belastet med litt lang og flat rumpe, da både bestemor, mamma, tante og søstera mi har det samme. Er det bare noen som rett og slett aldri i livet får sprettrumpe uansett hva som blir gjort??? 😭

Anonymkode: 39784...22f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett hva jeg trener, hvordan og hvor ofte - så vil ikke rumpa mi bli fast eller få litt sprett... jeg skjønner ikke hva jeg gjør galt. Men jeg ser at jeg er arvelig belastet med litt lang og flat rumpe, da både bestemor, mamma, tante og søstera mi har det samme. Er det bare noen som rett og slett aldri i livet får sprettrumpe uansett hva som blir gjort??? 😭

Sprett er ikke nødvendigvis fint

Anonymkode: 5715a...ebe

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sprett er ikke nødvendigvis fint

Anonymkode: 5715a...ebe

Ikke min lange flate rumpe heller 😭

Ingen som har peil på gener og arv? Skal jeg bare gi opp etter litt over 1 års trening - hver uke, annenhver til tredjehver dag.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan trener du da?

Anonymkode: a03ca...8df

AnonymBruker
Skrevet

Og hva er høyden og vekten din? Min ble fastere da jeg gikk opp i vekt.

Anonymkode: 18d31...e31

Skrevet

En rumpe er for meg veldig fin hvis det er litt bevegelse i, tror ikke du skal gå av hengslene om de ikke er helt fast.

AnonymBruker
Skrevet

Etter fire år med spesifikke styrkeøvelser merker jeg først nå store forandringer. Ting tar tid😄 Hvor lenge har du holdt på, TS?

Anonymkode: 8544a...dee

Skrevet

Det tar lang tid å bygge muskler, ett år er kort tid. Den blir iallefall ikke noe fastere av at du gir opp. 

Skrevet

Ja noen er arvelig belastet slik at det blir vanskeligere å bygge muskler, mange kan aldri få en perfekt rumpe, men alle kan forbedre kroppen sin, så fortsett å trene og spis sunt. Om du er veldig tynn ville jeg dyttet BMIen min litt oppover, en perfekt rumpe er ikke 100% muskler.

Skrevet

Tren tung styrketrening og spis nok mat, men ting tar tid! Jeg trente rumpa lenge før jeg så litt resultater. Du kan jo ta kontakt med en online coach for å få hjelp, men det koster litt penger.

AnonymBruker
Skrevet

trene kan være så mangt, hva trener du?

Anonymkode: e7661...07f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...