Gå til innhold

Ligner på en elefant?

Gjest Bellatrix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Cerise

ok..internett hengte seg en smule opp,derfor innlegget mitt kom litt for mange ganger. *sorry* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spacegirl

Jeg syns nå at mennesker har eksepsjonelt god fantasi når de kan finne på så mye rart :ler: :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Formosiss

Nå er det jo TV2 som skriver elefant da, konkurransen er "jumbo queen".

Jeg synes faktisk ikke dette er så forferdelig; vi har skjønnhetskonkurranser for tynne og smekre mennesker, som vanligvis har en høyde og kroppsbygning de aller fleste bare kan drømme om - hvorfor kan vi ikke ha noe for de som ikke har den kroppsbygningen? Fordi det er "stygt"?

Personlig synes jeg at radmagre mennesker er like "ufint" som veldig tykke, og ja; jeg har selv vært radmager, men har normal vekt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spacegirl

Jeg har ingenting imot slike konkurranser. Selv syns jeg det er mye penere når folk er litt godt polstra enn disse radmagre modellene man ser hele tiden. Det var bare koblingen til elefanter og det å skulle ligne mest mulig på en elefant, som jeg fant litt humoristisk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Personlig synes jeg hun hadde litt for kort nese til å fortjene denne tittelen.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Jeg har ingenting imot slike konkurranser. Selv syns jeg det er mye penere når folk er litt godt polstra enn disse radmagre modellene man ser hele tiden. Det var bare koblingen til elefanter og det å skulle ligne mest mulig på en elefant' date=' som jeg fant litt humoristisk :wink:[/quote']

:Nikke: Selvfølgelig kan folk være pene uten å være tynne, men å avholde en jumbokonkurranse i en dyrepark er vel å ta litt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:o

Med fedmeepidemien som råder i store deler av verden i dag synes jeg ikke det burde avholdes slike konkurranser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At konkurransen blir avholdt i en dyrepark og fokusen på "å ligne på en elefant" er så sterk er jo nedverdigende og latterliggjørende i seg selv.

Og å hylle helseskadelig overvekt er vel strengt tatt ikke spesielt lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Når jeg er på enstepaerobictime på SATS, ligner jeg på en krysning av en elefant og en giraff med litt øresus.

Når kan jeg delta i en missekonkurranse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Når jeg er på enstepaerobictime på SATS, ligner jeg på en krysning av en elefant og en giraff med litt øresus.

Når kan jeg delta i en missekonkurranse?

:ler: Godt spørsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...