Gjest Anonymous Skrevet 30. august 2002 #1 Skrevet 30. august 2002 Jeg har bakovervendt livmor,og har lenge prøvd å bli gravid uten resultat...... Er det noen som har vært i samme situasjon som kanskje kan fortelle hva du gjorde for å bli gravid.Har hørt at det kan være vanskelig å bli gravid med bakovervendt livmor.Finnes det råd for f.eks. samleiestillinger osv.???? --- fortvilet -------
GlingGlo Skrevet 30. august 2002 #2 Skrevet 30. august 2002 Jeg har ikke hørt at det skal være vanskelig å bli gravid om man har bakovervendt livmor. Hvor lenge har du prøvd nu? Men i min nettvenninnegruppe har det været mye tal om å drikke te av "Rasberry Leafs", vet desverre ikke vad det heter på norsk, men det ska hjelpe til å bli gravid.
Gjest Ellen (ikke innlogget) Skrevet 30. august 2002 #3 Skrevet 30. august 2002 Hei gjest1. Jeg har også bakoverbøyd livmor (var til GU i dag..) Jeg fikk beskjed om at noen av de som hadde det kunne det ta litt lengre tid med. Men legen sa at det aldri var årsak til at man ikke blir gravid i det hele tatt, altså hvis det ikke er noe annet som feiler deg el. gubben så blir du gravid før eller siden. Lykke til!
Gjest Polyanna ikke innl. Skrevet 31. august 2002 #4 Skrevet 31. august 2002 De sier at dette ikke skal ha noe å si. Har selv bakovervendt livmor, og brukte kanskje 8 måneder fra pilleslutt - ikke unormalt altså. Min mor ble gravid 3 ganger på tross av prevensjonsbruk, med bakoverliggende livmor!! Lykke til!
Gjest care Skrevet 31. august 2002 #5 Skrevet 31. august 2002 Dette skal ikke ha noe å si på om du blir letter gravid eller ikke., Det var i alle fall det legen sa til meg..... :blunke:
Salamandra Skrevet 2. september 2002 #6 Skrevet 2. september 2002 Jeg har også bakoverliggende livmor, og hadde ingen problemer med å bli gravid. Det eneste var at jeg var langt ute i svangerskapet før det syntes noen kulemage på meg, på grunn av at livmoren ligger bakover.. Frk. Busybody
Gjest Marthe77 Skrevet 2. september 2002 #7 Skrevet 2. september 2002 Har hørt rykter om at det kan hjelpe om du ligger på magen under og etter samleie siden livmortappen dupper seg i cæden. Men dette trenger selvfølgelig ikke være riktig! Lykke til! Klem fra Marthe
Gjest gjest Skrevet 2. september 2002 #8 Skrevet 2. september 2002 ..sa legen min til meg om den saken... :blunke: Jeg ble i allefall gravid tre ganger på 9 mnd, mistet to, men nå får jeg knøttet mitt om syv uker :D *gosh,tiden går FORT* Men jeg er enig at det tar litt lenger tid før magen virkelig spretter ut da... Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå