Gå til innhold

Hva tror dere jeg gjør ut fra bildet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags trening ser det ut som at jeg gjør? Og hva slags trening ser det ut som at jeg trenger? 

Spør av nysgjerrighet. 😊 Er litt oppblåst i magen og har gått litt opp i vekt (Max en kg) i løpet av ferien, men i går gikk jeg tilvake til treningen og kostholdet. 

Jeg ønsker å se både slank og trent ut. 

Kan vel legge til at jeg gjennopptok treningen i januar i år etter nesten ett år med sykdom. Så jeg hadde ikke en eneste sterk muskel i kroppen igjen. Synes resultatene kom fort denne gangen og tenker nå på hvordan jeg kan effektivisere treningen. 

Anonymkode: 53f1b...833

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Glemte bilder. 

20190709_172457.jpg

20190709_172252.jpg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og hva slags trening ser det ut som at jeg trenger?

Trenger for hva? Se sterk ut, bra ut, maraton, bodybuilding, all-round? 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, abc123detvardet skrev:

Trenger for hva? Se sterk ut, bra ut, maraton, bodybuilding, all-round? 

For å se tydelig trent ut og ikke bare slank. Samtidig som det ikke er snakk om veldig store muskler, for jeg vil se feminin ut. Sterk og med definerte muskler. Mer enn jeg har nå i alle fall, men ikke veldig mye mer på lårene for jeg bruker str 36 i bukser og 34/36 i topper nå og det vil jeg fortsette med. Jeg er altså ikke ute etter å gå fysisk ned i vekt, men omgjøre noe fett til muskler. 

Lurer bare på om det er veldig tydelig hva jeg trener og ikke trener? 

Jeg har vært gravid og født to ganger hvis det har noen betydning. Dette er altså tredje gang i løpet av 9 år at jeg er i gang med å trene meg opp igjen etter ca 9 mnd uten trening alle tre ganger. Denne gang vil jeg være mest mulig effektiv. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For å se tydelig trent ut og ikke bare slank. Samtidig som det ikke er snakk om veldig store muskler, for jeg vil se feminin ut. Sterk og med definerte muskler. Mer enn jeg har nå i alle fall, men ikke veldig mye mer på lårene for jeg bruker str 36 i bukser og 34/36 i topper nå og det vil jeg fortsette med. Jeg er altså ikke ute etter å gå fysisk ned i vekt, men omgjøre noe fett til muskler. 

Lurer bare på om det er veldig tydelig hva jeg trener og ikke trener? 

Jeg har vært gravid og født to ganger hvis det har noen betydning. Dette er altså tredje gang i løpet av 9 år at jeg er i gang med å trene meg opp igjen etter ca 9 mnd uten trening alle tre ganger. Denne gang vil jeg være mest mulig effektiv. 

Er altså ikke graviditet som har årsak til null trening og regelrett nedbryting av kroppen med lite hverdagsaktivitet. Det var sykdom som medførte lite/dårlig mat og mye senfeligging. Ble gradvis friskere fra november og nå har jeg holdt på siden januar med trening. 6 dager i uken fra april av. 

AnonymBruker
Skrevet

Er altså ikke graviditet som har årsak til null trening og regelrett nedbryting av kroppen med lite hverdagsaktivitet. Det var sykdom som medførte lite/dårlig mat og mye senfeligging. Ble gradvis friskere fra november og nå har jeg holdt på siden januar med trening. 6 dager i uken fra april av. 

**Altså ikke graviditet og baby som var grunn til null trening og slikt DENNE gangen. Det var det de to første gangene. 

AnonymBruker
Skrevet

Oppblåst og lagt på deg? Jadda...

Anonymkode: c71da...cd1

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du ser naturlig tynn ut. Syns ikke det ser ut som om du trener. 

Anonymkode: 926c5...4db

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du ser helt lik ut som meg jo 😂 nesten så jeg skvatt når jeg så bildet!!! Jeg har begynt å trene styrke på treningsstudie, sammen med kjæresten min. Merker dessverre ikke stort på kroppsfasongen enda, men er noe sterkere ihvertfall.

Anonymkode: 32933...604

AnonymBruker
Skrevet

Sykkel kanskje? 

Anonymkode: 5e2fa...e83

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som du trener en del vekter og mage :)

Anonymkode: 0c5f4...473

Skrevet

Jeg vil egentlig si at hva enn du gjør, så er det riktig.
Du ser meget bra ut.
Kanskje du heller skal dele litt av dine triks og taktikker heller?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du kutta lårene?....

Anonymkode: 44bad...835

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du ser naturlig tynn ut. Syns ikke det ser ut som om du trener. 

Anonymkode: 926c5...4db

Uenig. På siden kan du se at lårene er tydelig veldig muskuløse. 

Anonymkode: eb7e7...963

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja... Jeg trener ikke og lårene mine er veldig lik hennes.. Men at der er noe styrke inn i bildet er tydelig på magen iallefall. 

AnonymBruker
Skrevet

Nja... Jeg trener ikke og lårene mine er veldig lik hennes.. Men at der er noe styrke inn i bildet er tydelig på magen iallefall. 

Du har lår som er så muskuløse at muskelen stikker ut fremme? Det tviler jeg på når du ikke trener. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du selvskader. 

Anonymkode: fb4d1...371

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har lår som er så muskuløse at muskelen stikker ut fremme? Det tviler jeg på når du ikke trener. 

Mine lår er like og jeg trener heller ikke.

Anonymkode: 51f39...8af

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hææ? Kan ikke se en eneste muskel på henne, jeg. Tror ikke hun trener mye, ihvertfall ikke styrke!

Anonymkode: 5f2c5...018

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg sa, lårene mine er HELT like................... Så du får tvile så mye du vil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...