Gå til innhold

Finnes det forbrukslån uten (start?)renter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg venter på en god del penger i slutten av august... Men jeg trenger pengene akkurat nå! Ca. 30.000. Finnes det forbrukslån uten/lite renter når jeg betaler tilbake etter 1 måned? Altså at det har forfall da og da, eller at rentene starter etter en måned eller to

Anonymkode: 34a01...b7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kredittkort

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel flere kort som opererer med 1 måned rentefri?

Anonymkode: 6e2fb...4c5

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg venter på en god del penger i slutten av august... Men jeg trenger pengene akkurat nå! Ca. 30.000. Finnes det forbrukslån uten/lite renter når jeg betaler tilbake etter 1 måned? Altså at det har forfall da og da, eller at rentene starter etter en måned eller to

Snakk med banken. Elelr få deg et kredittkort. Da har du fra 45 til 50 dager rentefri kreditt. 

Anonymkode: e2a64...517

• Liker 1
Skrevet

Kredittkort som de over her nevner, men ikke dersom du skal ta ut pengene i en minibank, betale regninger eller overføre pengene til en eller flere kontoer. Da løper rentene med en gang og rentene på kredittkort er høyere enn på forbrukslån.

For å finne laveste rente på forbrukslån kan du bruke Lendo.no

På 30 000,- så betaler du kanskje 300 kr i renter i måneden. Det vil si 300 kr for å kunne låne 30 000 i 1 måned

AnonymBruker
Skrevet

Veien til førsteplassen i gjeldsregisteret er brolagt med penger som "snart kommer", "er på vei" eller "bare justere litt på forbruket etterhvert".

Anonymkode: 34b97...a98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 7/9/2019 at 5:21 PM, AnonymBruker said:

Helt sikker på det? Til hva da?

Anonymkode: ac31c...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...