Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #1 Skrevet 5. mai 2005 Møtte en herlig gutt for over et år siden, falt pladask, men hadde dessverre kjæreste på den tiden. Regnet med at det skulle gå fort over, men jeg tenker fortsatt på denne gutten hver dag. Er singel nå, og trenger litt tid for meg selv. Samtidig er jeg så fristet til å ta kontakt med ham, bare for å se hva som kan skje. Er i tvil om vi "hadde noe" eller ikke, og føler på en måte at jeg ønskerå glemme, bli ferdig med det. Men samtidig, jeg savner ham vanvittig og vil se ham igjen. Hjelp. Dette stjeler alt for mye energi fra meg, som jeg kunne bruke på mer nyttige ting...
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #2 Skrevet 5. mai 2005 Møtte en herlig gutt for over et år siden' date=' falt pladask, men hadde dessverre kjæreste på den tiden. Regnet med at det skulle gå fort over, men jeg tenker fortsatt på denne gutten hver dag. Er singel nå, og trenger litt tid for meg selv. Samtidig er jeg så fristet til å ta kontakt med ham, bare for å se hva som kan skje. Er i tvil om vi "hadde noe" eller ikke, og føler på en måte at jeg ønskerå glemme, bli ferdig med det. Men samtidig, jeg savner ham vanvittig og vil se ham igjen. Hjelp. Dette stjeler alt for mye energi fra meg, som jeg kunne bruke på mer nyttige ting...[/quote'] Gjør det enkelt og ta kontakt. Bare send ham en sms og si hei. Ikke tenk så vanskelig på det
Gjest Vært der Skrevet 5. mai 2005 #3 Skrevet 5. mai 2005 hør på deg selv! Du ønsker åpenbart kontakt med ham igjen. Ta kontakt du
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2005 #4 Skrevet 5. mai 2005 Du kan jo fremdeles være singel og ha kontakt med han. La det gå naturlig og ta det med ro. Trenger ikke hoppe rett på gutten vettu
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2005 #5 Skrevet 5. mai 2005 Møtte en herlig gutt for over et år siden' date=' falt pladask, men hadde dessverre kjæreste på den tiden. Regnet med at det skulle gå fort over, men jeg tenker fortsatt på denne gutten hver dag. Er singel nå, og trenger litt tid for meg selv. Samtidig er jeg så fristet til å ta kontakt med ham, bare for å se hva som kan skje. Er i tvil om vi "hadde noe" eller ikke, og føler på en måte at jeg ønskerå glemme, bli ferdig med det. Men samtidig, jeg savner ham vanvittig og vil se ham igjen. Hjelp. Dette stjeler alt for mye energi fra meg, som jeg kunne bruke på mer nyttige ting...[/quote'] men dette er jo flott! :-) Selvsagt tar du kontakt når du føler det slik - det er vel inget å lure på? Og som ~Alwa~ sier så må jo ikke det bety at ting må raaaaaase avgårde av den grunn, eller hva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå