Gå til innhold

Har menn med små hender liten kuk?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid blitt direkte avtent av mannfolk med små hender/små føtter, så jeg har aldri fått sjekket om myten om størrelsessamsvar faktisk stemmer. Forskningen sier vel nei, men hva sier KG?🤔

Anonymkode: eb6f9...9e3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen sammenheng mellom størrelse på hender eller føtter og størrelse på penis. 

Er du typen som leser horoskop?

Anonymkode: faf0e...ee0

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid blitt direkte avtent av mannfolk med små hender/små føtter, så jeg har aldri fått sjekket om myten om størrelsessamsvar faktisk stemmer. Forskningen sier vel nei, men hva sier KG?🤔

Hvem er KG? 

Hvorfor svarer ikke KG? 

Anonymkode: 46032...bd4

AnonymBruker
Skrevet

Penisstørrelse har ingen sammenheng med andre kroppsdeler.

Anonymkode: 3be86...258

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Min FF er 176cm, små hender, normal 43 i skostørrelse. Sjukt stor penis, så nei. 

Anonymkode: eb87a...751

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min FF er 176cm, små hender, normal 43 i skostørrelse. Sjukt stor penis, så nei. 

Anonymkode: eb87a...751

Hei!! Hadde ikke vi en avtale om å holde det for oss selv? 😉

Anonymkode: ece61...a79

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker størrelse 10 i hansker, 44,5 i sko. Nesa og ørene utmerker seg ikke spesielt i den ene eller andre retningen. 

Vet ikke hvor stor kuken er, men damene sier jeg er over snittet, noen sier til og med godt over snittet, andre sier helt perfekt.. 

Har trangt rumpehull da.. Det vet jeg med sikkerhet, et par damer har hatt det for seg å bruke plug på meg der bak, det får jeg ikke til. 

Kanskje alt med størrelse handler om anus? 

Små fingre, små føtter gir stort rumpehull? 

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker størrelse 10 i hansker, 44,5 i sko. Nesa og ørene utmerker seg ikke spesielt i den ene eller andre retningen. 

Vet ikke hvor stor kuken er, men damene sier jeg er over snittet, noen sier til og med godt over snittet, andre sier helt perfekt.. 

Har trangt rumpehull da.. Det vet jeg med sikkerhet, et par damer har hatt det for seg å bruke plug på meg der bak, det får jeg ikke til. 

Kanskje alt med størrelse handler om anus? 

Små fingre, små føtter gir stort rumpehull? 

En god teori og jeg støtter den👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har stor bil, da tror folk jeg har liten pikk, sannheten er mange onger 

Anonymkode: 55ab5...7a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Handstørrelse og penisstørrelse har samme korrelasjon som handstørrelse og bryststørrelse. 

Anonymkode: 6c411...b7f

AnonymBruker
Skrevet

Betyr dette at jenter med små hender og føtter har mikrovagina også da?:bond:

Anonymkode: ea373...656

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har stor bil, da tror folk jeg har liten pikk, sannheten er mange onger 

Anonymkode: 55ab5...7a6

😂😂

Anonymkode: fce4f...734

Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke i nærheten av å ha nok data enda, men regner med å ha sjekket 30% av alle norske menn med små hender og samt penisstørrelse innen medio August 2020. Da skal jeg svare!

(Selv er mine hender nokså lange . Jeg trenger at jeg selv har lange lemmer når jeg måler hender og peniser samtidig på disse folka.)

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke de største hendene. Ganske symmetrisk kropp, er 170 og 43 i sko og 17 cm. 

Anonymkode: 96dd3...31c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at de fleste med store føtter bruker store sko.

Anonymkode: f7371...b8b

• Liker 1
Skrevet
På 9.7.2019 den 16.17, AnonymBruker skrev:

At det er feil. Jeg har små, spinkle hender og har en godt over snittet stor kuk.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen sammenheng mellom håndstørrelse og penis, men en viss sammenheng mellom kroppshøyde og størrelse. Det som derimot skal være korrelert med økt penisstørrelse er at ringfinger er lengre enn pekefinger. Så neste gang: se heller på peke- og ringfinger enn på håndstørrelsen. Det siste sier som sagt ingenting.

Anonymkode: 0dc66...8fa

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen sammenheng mellom håndstørrelse og penis, men en viss sammenheng mellom kroppshøyde og størrelse. Det som derimot skal være korrelert med økt penisstørrelse er at ringfinger er lengre enn pekefinger. Så neste gang: se heller på peke- og ringfinger enn på håndstørrelsen. Det siste sier som sagt ingenting.

Anonymkode: 0dc66...8fa

Høyde og penisstørrelse har ingen sammenheng. Angående pekefinger og ringefinger stemmer dette på meg. Har like lang ringefinger som langefinger nesten. Men tviler på at det er forsket nok på dette til at man kan slå fast noe sikkert.

Anonymkode: ea373...656

AnonymBruker
Skrevet

Samboer har gjennomsnittshøyde og 42 i sko, spinkle hender og STOR pikk. Eksmann litt lavere enn gjennomsnittshøyde for menn, 42 i sko, svære hender og liten pikk. 

Det var mitt bidrag til 'forskningen', har ikke sjekka flere menn enn to 😊

Anonymkode: c1309...c2f

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboer har gjennomsnittshøyde og 42 i sko, spinkle hender og STOR pikk. Eksmann litt lavere enn gjennomsnittshøyde for menn, 42 i sko, svære hender og liten pikk. 

Det var mitt bidrag til 'forskningen', har ikke sjekka flere menn enn to 😊

Anonymkode: c1309...c2f

Litt spesielt når tommelen og pikken på en mann er like store😜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...