AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Sendte en retur til Zalando med verdi på ca 3000kr i midten av juni. Av sporingen kommer det frem at den har havnet på terminal i Oslo, men deretter ingen bevegelse. Har ringt Postnord og de skulle sjekke det opp, men har foreløpig fått epost om at de ikke har klart å lokalisere den... hva skjer nå? Har prøvd å kontakte Zalando, men der har de så mye pågang at de ikke har kommet med tilbakemelding ennå... Anonymkode: ed95e...19c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 Om den ikke kommer frem er det din kostnad. Anonymkode: ad950...bca
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om den ikke kommer frem er det din kostnad. Anonymkode: ad950...bca Selv om jeg har sporingsnummer der de kan se at jeg sendte den for over 3 uker siden, og at den er forsvunnet mens Postnord har håndtert den? De kan se på sporingen at Postnord har hentet den, og at de har kjørt den til terminal i Oslo - men så stopper alle spor... Anonymkode: ed95e...19c
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 Postnord som skal erstatte den om den ikke dukker opp Anonymkode: 1b80d...981 3
Muskath Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 (endret) Postnord kan være håpløse med dette. Fikk engang en retur levert på døra fra dem. Vil tro postnord har ansvaret for returen hvis den kommer bort. Endret 9. juli 2019 av Muskath
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 Takker for svar. Nå løste det seg faktisk da jeg ringte Zalando enda en gang etter å ha blitt stresset av første svaret her inne 😅Zalando gjorde en manuell sletting av bestillingen i systemet, slik at jeg ikke trenger tenke mer på det. De tar selv kontakt med Postnord og ordner resten. Takk igjen til alle som svarte meg Anonymkode: ed95e...19c 6
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 Hæ? Er jo postnord sitt ansvar? Anonymkode: 485f4...b3f
Million Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 Alltid når jeg leverer inn retur fra Zalando til Postnords utleveringssted, så ber jeg om å få kvittering på innleveringen til mobilen min. Den får jeg da på minuttet. Den kvitteringen er mitt bevis på at jeg har gjort mitt, og at sendingen fra da av er i PostNords ansvar. Og det er Zalando som har valgt dem som transportør av sine varer, så da får de ta tapet med dem. Ikke meg. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #9 Skrevet 9. juli 2019 2 timer siden, Million skrev: Alltid når jeg leverer inn retur fra Zalando til Postnords utleveringssted, så ber jeg om å få kvittering på innleveringen til mobilen min. Den får jeg da på minuttet. Den kvitteringen er mitt bevis på at jeg har gjort mitt, og at sendingen fra da av er i PostNords ansvar. Og det er Zalando som har valgt dem som transportør av sine varer, så da får de ta tapet med dem. Ikke meg. TS har nå sporing på pakken, som jo også er et bevis. Anonymkode: f3bdd...af5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå