Gå til innhold

Postnord har rotet bort returen min til Zalando - hva skjer nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sendte en retur til Zalando med verdi på ca 3000kr i midten av juni. Av sporingen kommer det frem at den har havnet på terminal i Oslo, men deretter ingen bevegelse. Har ringt Postnord og de skulle sjekke det opp, men har foreløpig fått epost om at de ikke har klart å lokalisere den... hva skjer nå? Har prøvd å kontakte Zalando, men der har de så mye pågang at de ikke har kommet med tilbakemelding ennå... 

Anonymkode: ed95e...19c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om den ikke kommer frem er det din kostnad.

Anonymkode: ad950...bca

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om den ikke kommer frem er det din kostnad.

Anonymkode: ad950...bca

Selv om jeg har sporingsnummer der de kan se at jeg sendte den for over 3 uker siden, og at den er forsvunnet mens Postnord har håndtert den? De kan se på sporingen at Postnord har hentet den, og at de har kjørt den til terminal i Oslo - men så stopper alle spor...

AnonymBruker
Skrevet

Postnord som skal erstatte den om den ikke dukker opp

Anonymkode: 1b80d...981

• Liker 3
Skrevet (endret)

Postnord kan være håpløse med dette.  Fikk engang en retur levert på døra fra dem. 

Vil tro postnord har ansvaret for returen hvis den kommer bort.

Endret av Muskath
AnonymBruker
Skrevet

Takker for svar. Nå løste det seg faktisk da jeg ringte Zalando enda en gang etter å ha blitt stresset av første svaret her inne 😅Zalando gjorde en manuell sletting av bestillingen i systemet, slik at jeg ikke trenger tenke mer på det. De tar selv kontakt med Postnord og ordner resten. Takk igjen til alle som svarte meg :) 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Er jo postnord sitt ansvar? 

Anonymkode: 485f4...b3f

Skrevet

Alltid når jeg leverer inn retur fra Zalando til Postnords utleveringssted, så ber jeg om å få kvittering på innleveringen til mobilen min. Den får jeg da på minuttet. Den kvitteringen er mitt bevis på at jeg har gjort mitt, og at sendingen fra da av er i PostNords ansvar. Og det er Zalando som har valgt dem som transportør av sine varer, så da får de ta tapet med dem. Ikke meg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Million skrev:

Alltid når jeg leverer inn retur fra Zalando til Postnords utleveringssted, så ber jeg om å få kvittering på innleveringen til mobilen min. Den får jeg da på minuttet. Den kvitteringen er mitt bevis på at jeg har gjort mitt, og at sendingen fra da av er i PostNords ansvar. Og det er Zalando som har valgt dem som transportør av sine varer, så da får de ta tapet med dem. Ikke meg.

TS har nå sporing på pakken, som jo også er et bevis. 

Anonymkode: f3bdd...af5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...