AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Jeg elsker barn, jobber som barnehagelærer, har tre egen barn. Nå er det ikke mange år før yngste flytter ut, og da vil jeg gjerne fylle opp huset med barn igjen. Et barn eller to søsken. Er det noen som har gjort dette? Er det å anbefale? Anonymkode: 11488...c82 2